ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
پنج شنبه, 04 مرداد 1397 11:21

طرح توجیهی تولید شیشه سکوریت

اجزاي اصلی تشکیل دهنده شیشه

با نگاه به جدول تناوبی ، کمتر عنصري را میتوان یافت که از آن شیشه بدست نیاید، ولی سه ماده کربنات دو سود ، سنگ آهکو سیلیس، مواد اصلی تشکیل دهنده شیشه می­باشند. مواد شیشه ساز مورد تایید موسسه  استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران عبارتند از سیلیس، دي اکسید بور، پنتا اکسید و فسفر که از هر کدام بتنهایی میتوان شیشه تهیه نمود.

شیشه گری، یکی از قدیمیترین حرفه هایی است که بشر بدان اشتغال داشته است. مصریها سازنده اولین اشیای شیشه ای بوده اند که ظروف بدست آمده از حفاریهای مصر قدمت ۵۰۰۰ ساله دارد. رومیان نیز در فن شیشه گری مهارت داشتهاند و در این صنعت از سایرین پیشرفته تر بودند. رونق شیشه سازی در نخستین ادوار تاریخ اسلامی صورت گرفته است، زیرا هنری بود که در مساجد و زیارتگاهها و تزئینات مذهبی جلوه خاصی داشته و مورد استفاده قرار میگرفت.

 در ایران نیز ساختن شیشه قدمت چند هزار ساله دارد. و نخستین واحد ماشینی تولید شیشه ساختمانی در ایران در سال ۱۳۴۰ شروع بکار کرد. سکوریت کردن یک فرایند عملیات حرارتی است که بر روی شیشه های ساختمانی انجام می شود. این فرایند را می توان بر روی شیشه های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده و یا لعاب خورده نیز انجام داد .

مزایا و موارد استفاده شیشه سکوریت

در مقایسه با شیشه خام با ضخامت های یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری دارد، به صورتی که می توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از ۵ برابر می گردد .در صورت شکست شیشه، شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل می شود که قدرت برش ندارند. این امر خطر صدمه را کاهش می دهد . شیشه سکوریت در جائیکه استحکام، مقاومت در مقابل حرارت و ایمنی مورد نظر باشد قابل استفاده می باشد. عموما شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازی برای مقابله از خورد شدن شیشه به قطعات بزرگ از شیشه سکوریت در سمت ها و عقب خودرو استفاده می گردد .

در جلو از شیشه لمینیت استفاده می گردد چرا که در هنگام ضربه نمی شکند . در ساختمان سازی شیشه سکوریت برای سازه های بدون قاب مانند در ورودی و یا هر مکانی که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد قابل استفاده است .شیشه سکوریت قابلیت برش و یا فرم دهی را ندارد. تمامی فرایندها مانند برش، سوراخ کردن و… باید قبل از سکوریت کردن شیشه انجام گیرد .

شیشه به اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت لوازم تزیینی مانند گل ، تابلو و غیره در ساختن ظروف آزمایشگاهی و یا ظروف آشپزخانه مانند لیوان ، بطری و غیره و بالاخره در ساختن شیشه های مسطح که در دو نوع ساده و مشجر عرضه میگردد و مصارف مختلفی دارد که عمده ترین کاربرد آن به عنوان در و پنجره در کارهای ساختمانی است که به شکلهای مختلف اعم از شیشه های شفاف ، نیمه شفاف و رنگی ، جاذب حرارت ، ایمنی ، دوجداره ، سکوریت و…وجود دارد. همچنین در آینه سازی ، صنایع نشکن ، صنایع یخچال سازی ، میزهای شیشه ای ، انواع شیشه رومیزی و تیغه کاری ساختمان کاربرد دارد.

انواع شیشه و کاربرد آنها

شیشه به اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت لوازم تزیینی مانند گل ، تابلو و غیره در ساختن ظروف آزمایشگاهی و یا ظروف آشپزخانه مانند لیوان ، بطري و غیره و بالاخره در ساختن شیشه­هاي مسطح که در دو نوع ساده و مشجر عرضه میگردد و مصارف مختلفی دارد که عمده ترین کاربرد آن به عنوان در و پنجره در کارهاي ساختمانی است که به شکل­هاي مختلف اعم از شیشه­هاي شفاف ، نیمه شفاف و رنگی ، جاذب حرارت ، ایمنی ، دوجداره ، سکوریت و…وجود دارد. همچنین در آینه سازي ، صنایع نشکن ، صنایع یخچال سازي ، میزهاي شیشه­اي ، انواع شیشه رومیزي و تیغه کاري ساختمان کاربرد دارد.

شیشه رنگی

به دو طریق میتوان شیشه رنگی بدست آورد.

1. با افزودن و کم کردن بعضی مواد شیمیایی در مصالح اولیه تهیه شیشه. براي نمونه اکسیدهاي مسی به شیشه رنگ­هاي مختلف قرمز میدهد و رنگ آبی پر رنگ بوسیله اکسید کبالت بدست میآید. رنگ زرد با افزودن مقداري اکسید اورانیوم و کادمیوم حاصل می گردد.

2. شیشه سفید را در شیشه مذاب رنگی فرو می­کنند تا دو روي آن رنگی شود .شیشه  هاي رنگی در ویترین مغازه­ها ، نمایشگاه­ها ، آزمایشگاه­ها و ساختمان هاي صنعتی بکار میروند.

 

شیشه ضد آتش (پیرکس)

همراه مواد اولیه این شیشه ها در مقابل حرارت ، مقاومت زیادي دارند، مقدار زیادي اکسید بوریک بکار میرود و سیلیس آنها از انواع شیشه هاي معمولی بیشتر است. معمولا از آنها به عنوان ظروف آزمایشگاه و آشپزخانه و یا در جلوي بخاري هاي دیواري و اجاق ها استفاده می نماید.

شیشه مسطح

این نوع شیشه را با اضافه نمودن توري فلزي در میان شیشه میسازند و بیشتر براي درهاي ورودي، کارگاه ها ، موتورخانه ها ، آسانسورها و هر جایی که خطر شکستن و فروریختن شیشه وجود دارد، استفاده می نمایند.

شیشه دوجداره (مضاعف)

این نوع شیشه ها ، از دو لایه ساده و گاهی رنگی که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند و لبه ها یا درزهاي آنها هوابندي شده است و فضاي بین آنها با مواد خشک کنندهاي مانند سیلیکاژل ، پر و یا در بعضی از موارد بین دو لایه ، خلاء ایجاد میشود. این نوع شیشه که عایق گرما ، سرما و صداست، در بسیاري از ساختمان ها مانند فرودگاه ها ، هتل ها و بیمارستان ها بکار میرود.

شیشه سکوریت

در این حالت ، شیشه مجددا تا حدود 700 درجه سانتیگراد حرارت داده و بعد بطور ناگهانی و تحت شرایط خاص و کنترل شدهاي سرد میشود. این عمل باعث افزایش مقاومت شیشه (حدود 3 الی 5 برابر) در مقابل  ضربه و نیز شوک­هاي حرارتی میگردد. این شیشه ­ها در صورت شکستن ، به ذرات ریز و مکعب شکل تقسیم میشوند که آسیب رسان نیستند. از این نوع شیشه در ویترین فروشگاه­ ها ، درهاي شیشه ­اي و پنجره­ هاي جانبی  اتومبیل ­ها استفاده میگردد.

شیشه نشکن

این نوع شیشه­ها شامل دو یا چند لایه شیشه­اند که بوسیله ورقه­هایی از نایلون شفاف تحت حرارت و فشار به هم متصل می­شوند. همچنین بعضی از انواع شیشه­هاي طلقدار به عنوان عایق صوتی ، جاذب حرارت ، کاهنده شفافیت و شیشه ایمنی بکار برده میشوند. وقتی که این شیشه ­ها می­شکنند، خاصیت کشسانی نایلون مانع از پخش و پراکندگی ذرات شیشه میگردد.

از جمله کاربردهاي این نوع شیشه­ ها در خودروها و ویترین مغازه­هایی که اشیاء گران­قیمت میفروشند استفاده میگردد. ممکن است شیشه نشکن را از جنس شیشه سکوریت بسازند.

شیشه ضد گلوله

از چند لایه شیشه سکوریت و یا نشکن ، شیشه ضد گلوله میسازند. در هنگام وارد شدن گلوله به داخل شیشه ، از نیروي آن کاسته و در میان شیشه متوقف میگردد.

جنبه اقتصادی طرح:

ظرفیت پیشنهادی:  12000 متر مربع

اشتغالزایی:  36 نفر

زمین مورد نیاز: 5000 متر مربع

-        میزان مصرف سالانه

آب: 100 هزار متر مکعب،

برق: 200 هزار کیلو وات

گاز: 180 متر مکعب

سرمایه کل طرح: 9.081.448 هزار ریال

 

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی شیشه سکوریت اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی شیشه سکوریت دهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد ، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 5645 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید دوغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید دوغ  سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 46 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(ق ...
1 تعداد فروش
ریال 1,400,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث مرکز ماساژ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مرکز ماساژ  سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 50 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
3 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی احداث مجتمع کشت و صنعت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجتمع کشت و صنعت و شکارگاه سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 150 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
4 تعداد فروش
ریال 2,200,000

طرح توجیهی تولید رب، کنسرو لوبیا و مربا

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کنسرو لوبیا چیتی، مربا و رب سال نگارش: 88 تعداد صفحه: 81 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
5 تعداد فروش
ریال 2,400,000
طرح توجیهی تولید دوغ
طرح توجیهی احداث مرکز ماساژ
طرح توجیهی احداث مجتمع کشت و صنعت
طرح توجیهی تولید رب، کنسرو لوبیا و مربا

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام