ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
دوشنبه, 18 شهریور 1392 09:10

ساخت نانورباتی برای پیدا کردن سلول‌های از پیش تعیین شده

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پژوهشگران موفق به ساخت نانورباتی شدند که قادر به شناسایی سلول‌هایی با ویژگی منحصر به فرد است. محققان با استفاده از این نانوروبات برچسب فلورسانس را روی سلول‌های ویژه‌ای در خون قرارمی‌دهند. این نانوروبات می‌تواند برای از بین بردن سلول‌های سرطانی یا تومورها مورد استفاده قرار گیرد.

پژوهشگران دانشگاه کلمبیا با همکاری بیمارستان جراحی‌های ویژه موفق شدند نانورباتی بسازند که درون سلول‌های ویژه‌ای در بدن رفته و فعالیت‌هایی نظیر رهاسازی دارو یا از بین بردن سلول را انجام می‌دهد. این نانوربات از جنس دی ان ای بوده که به آن آنتی‌بادی‌هایی متصل می‌شود، این آنتی‌بادی‌ها قادراند سلول‌های خونی ویژه‌ای را پیدا کرده و یک مولکول فلورسانس به آن بچسبانند.

میلان استوجانویچ از محققان این پروژه می‌گوید: نتایج پژوهش ما می‌تواند فرصت‌های جدیدی را در استفاده از نانوربات‌ها جهت کشتن سلول‌های ویژه ایجاد کند که این کار، بدون آسیب‌زدن به سلول انجام می‌شود. در این پروژه ما روی سلول‌ها برچسب‌هایی از جنس فلورسانس نصب کردیم، البته ما می‌توانستیم به جای این برچسب‌ها، از دارو یا مواد سمی برای کشتن سلول استفاده کنیم.

پیش از این نانوربات‌هایی طراحی شده بود که برای دارورسانی به سلول‌ها از آنها استفاده می‌شد. مزیت این نانوربات جدید، توانایی آن در تفکیک سلول‌ها از هم و یافتن یک سلول با ویژگی‌های خاص است.

سلول‌های سرطانی به ندرت ویژگی‌های ساختاری متفاوتی نسبت به سلول‌های سالم دارند به طوری که تفکیک آنها از هم دشوار است؛ بنابراین طراحی دارویی بدون عوارض جانبی بسیار دشوار است. اگر دارو برای رسیدن به یک گیرنده خاص روی سلول سرطانی طراحی شده باشد، سلول‌های سالم حاوی همان گیرنده‌ها نیز آسیب خواهند دید.

بهترین راه برای تفکیک سلول‌ها از هم و یافتن یک سلول ویژه آن است که روی آن سلول ویژگی‌های منحصر به فردی پیدا شود. برای مثال پروتئین‌های موجود در سطح سلول ابزار مناسبی برای شناسایی سلول خواهند بود.

این گروه برای رفع مشکل شناسایی سلول‌های سرطانی، ساختاری طراحی کردند که می‌تواند چندین مولکول را با هم شناسایی کند. این ساختار یک نانوربات است که به صورت خودکار عمل می‌کند. این نانوربات از چند رشته دی ان ای تشکیل شده است که هر رشته دی ان ای به یک آنتی‌بادی ویژه متصل می‌شود. زمانی که این نانوربات به بیمار تزریق می‌شود، بازوهای دی ان ای می‌توانند به پروتئین‌های سطح سلول بچسبند. زمانی که هر سه بازوی نانوربات به گیرنده‌های مورد نظر متصل شد، آنگاه نانوربات می‌توان فعالیت از پیش تعیین شده خود را انجام دهد. تمام این فرآیند می‌تواند در 15 دقیقه اتفاق بی‌افتد و یک مولکول فلورسانس به سلول خونی ویژه‌ای الصاق شود.

منبع : nano.ir

خواندن 14180 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی کاشت آلوئه ورا

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل کاشت و پرورش آلوئه ورا سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 52 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
0 تعداد فروش
ریال 1,600,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید قیر

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث کارخانه تولید قیر  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 45 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
2 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید پاکت سیمان

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید پاکت سیمان  سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 48 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
1 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی تولید سبد پلاستیکی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سبد پلاستیکی سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 28 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
0 تعداد فروش
ریال 1,200,000
طرح توجیهی کاشت آلوئه ورا
طرح توجیهی تولید قیر
طرح توجیهی تولید پاکت سیمان
طرح توجیهی تولید سبد پلاستیکی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام