ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
پنج شنبه, 24 تیر 1400 10:34

طرح توجیهی تولید برس و شانه سر

نوشته شده توسط

شانه و برس از اقلام شخصی بهداشتی است که از سنین کم، استفاده از آن آموزش داده می‌شود و در روز حداقل یک بار، استفاده خواهد شد. اما این اقلام چگونه تولید می‌شوند؟ چه انواعی دارند؟ آیا بازار خوبی دارد؟ تمام این موارد در طرح توجیهی تولید برس و شانه سر بررسی شده است.

 وسایل بهداشتی بر طبق طرح توجیهی تولید برس و شانه سر

به کار گیری وسایل بهداشتی، یکی از ملزومات در زندگی هر انسانی می‌باشد. مسواک، شانه، برس و ... اقلامی هستند که بدون شک در روز، حتی چند مرتبه، با آن سر و کار خواهیم داشت. در عصر حاضر، برای ساخت چنین لوازمی، بیش‌تر از مواد مصنوعی (مثل پلاستیک) استفاده می‌کنند. چرا که مواد مصنوعی دوام بهتری داشته و هم‌چنین خواصی دارد که می‌تواند وظیفه‌ی آن ابزار را بهتر به انجام برساند. از طرف دیگر، مواد مصنوعی، ارزان هستند و به دلیل صرفه اقتصادی برای بیش‌تر مردم، امکان خرید و تهیه‌ی آن وجود خواهد داشت.

شانه و برس بر طبق طرح توجیهی تولید برس و شانه سر

یکی از پر استفاده‌ترین وسایل بهداشتی، شانه‌ها و برس‌های سر است که برای آراستن موها از آن استفاده می‌شود. این شانه‌ها، انواع مختلفی دارند که کاربردهای هر کدام متفاوت خواهد بود. به عنوان نمونه، شانه‌های دندانه درشت برای مرتب کردن موهای جنس فر یا وز استفاده می‌شود و انواع پیچی و استوانه‌ای آن برای فرم و حالت دادن به موها کاربرد دارد. هم‌چنین سایزهای مختلف این شانه‌ها، برای حجم موهای مختلف، طراحی شده است.

انواع شانه‌ها و برس‌ها بر طبق طرح توجیهی تولید برس و شانه سر

دندانه فلزی

این برس‌ها به صورتی ساخته می‌شوند که دسته‌ی آن از بدنه جداست و معمولا جنس دسته از پلاستیک انتخاب می‌شود. دندانه‌های این برس‌ها از جنس فلز ساخته می‌شود و برای عدم آسیب رسانی به پوست سر، نوک آن دندانه‌ها را با مواد پلاستیکی، به صورت گرد، می‌پوشانند.

استفاده از این جنس از برس‌ها مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال عدم تولید الکتریسیته‌ی ساکن در موها، یک مزیت است که در شانه‌های دندانه فلزی دیده می‌شود. اما این شانه‌ها سنگین هستند و اگر سری پلاستیکی دندانه‌ها از بین برود، به پوست سر آسیب زده و آن را می‌خراشد. هم‌چنین در صورت شست و شو، امکان زنگ زدن این شانه‌ها وجود دارد.

دندانه پلاستیکی

در این مدل از شانه‌ها، جنس دسته و سری شانه، از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود. هر چند که این مدل از برس‌ها، سبک هستند و نیز معایب شانه‌های فلزی در آن‌ها دیده نمی‌شود، اما الکتریسیته‌ای که به سبب کشیدده شدن جسم پلاستیکی در موها، ایجاد می‌شود؛ سبب به هم ریختن آرایش و نظم موها خواهد شد.

یکپارچه

نوع دیگری از شانه‌ها هستند که به صورت یکپارچه تولید می‌شوند. یعنی دسته از شانه و دندانه‌ها جدا نیست. این مدل، برای حمل و نقل و هم‌چنین جا گیری کمی که دارند، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

چوبی

چوب جنس دیگری است که برای تولید شانه‌ها از آن استفاده می‌شود. اما به دلیل غیر قابل شست و شو بودن، چندان توصیه نمی‌شود. امروزه به ندرت چنین شانه‌هایی را خواهید یافت.

تولید کنندگان برس و شانه بر طبق طرح توجیهی تولید برس و شانه سر

در کشورهایی مثل چین، اندونزی، هنگ کنگ، سریلانکا، ایتالیا، فرانسه و مجارستان، چنین محصولاتی بسیار زیاد تولید می‌شوند. تولید این محصول، بسیار ساده است. برای کشور ایران، نیز امکان تولید این محصولات وجود دارد.

بازار تولید و خرید و فروش برس و شانه بر طبق طرح توجیهی تولید برس و شانه سر

از آن‌جایی که برس و شانه جزو اقلام مصرفی بهداشتی که الزامی هستند، می‌باشد؛ می‌توان این‌گونه تصور کرد که در صورت همه‌گیر بودن و یا غالب بودن فرهنگ بهداشت، می‌توان جامعه‌ای بزرگ برای مصرف کنندگان آن متصور شد. لذا تولید آن در داخل یک کشور، می‌تواند از خروج ارز به منظور واردات کالا از کشورهای خارجی جلوگیری به عمل آورد که توجیه بسیار خوبی برای اقتصاد یک کشور خواهد بود.

فرآیند تولید برس و شانه بر طبق طرح توجیهی تولید برس و شانه سر

همان‌طور که اشاره کردیم، فرآیند تولید برس و شانه اصلاً فرآیند پیچیده و سختی نیست. برای تولید و ساخت انواع برس‌ها و شانه‌ها در هر ابعاد و جنسی که باشند، اصول کاملاً یکسان است. تنها امکان دارد که تفاوت‌های جزیی در خصوص فناوری و دستگاه‌های تولید وجود داشته باشد.

تولید برس و شانه در دو مرحله: تزریق و قالب‌گیری، انجام می‌شود. در ادامه، فرآیند تولید این محصول، شرح داده شده است:

بیش‌ترین ماده‌ای که برای ساخت برس و شانه‌ها، استفاده می‌شود، پلاستیک‌ها هستند. پلاستیک، به صورت دانه‌ای پودری بع نام گرانول، تهیه می‌شوند. این پودرها در ماشین تزریق ریخته شده و با حرارت بسیار بالا (بالاتر از 150 درجه‌ی سانتی‌گراد)، به فرم خمیری در می‌آید. سپس خمیر را داخل قالب ریخته و بعد از سرد شدن به صورت جامد، در می‌آید.

 

خواندن 3589 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی بازیافت پت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بازیافت و تولید گرانول درجه یک پت سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 69 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
1 تعداد فروش
ریال 2,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث مرکز ماساژ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مرکز ماساژ  سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 50 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
3 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی راه اندازی چاپخانه و لیتوگرافی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل راه اندازی چاپخانه و لیتوگرافی  سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 46 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
5 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی صادرات، واردات و تعمیرات قطعات یدکی مستعمل

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل صادرات، واردات و تعمیرات قطعات یدکی مستعمل سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 28 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانل ...
3 تعداد فروش
ریال 1,200,000
طرح توجیهی بازیافت پت
طرح توجیهی احداث مرکز ماساژ
طرح توجیهی راه اندازی چاپخانه و لیتوگرافی
طرح توجیهی صادرات، واردات و تعمیرات قطعات یدکی مستعمل

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام