ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
دوشنبه, 05 مهر 1400 11:20

طرح توجیهی تولید شیشه عینک

نوشته شده توسط

در جامعه، افراد عینکی زیادی می‌بینید. عینک وسیله‌ای است که به افراد دچار ضعف بینایی کمک می‌کند تا بهتر ببینند. هر عینک دو بخش دارد: یکی فریم و دیگری شیشه یا عدسی. فریم نقش نگه‌دارنده‌ی عینک بر روی چشمان فرد را دارد. شیشه عینک، عدسی اصلی است که روی قاب عینک قرار می‌گیرد. این عدسی‌ها در انواع و نمره‌های مختلفی ساخته می‌شوند. در طرح توجیهی تولید شیشه عینک، آن روند و مراحلی که برای ساخت این شیشه‌ها طی می‌گردد را بیان کرده‌ایم.

 

شیشه عینک بر طبق طرح توجیهی تولید شیشه عینک

شیشه عینک یا همان عدسی، ذره بینی است که مطابق با نمره‌ی چشمان فرد، تجویز می‌شود. این شیشه، بخش اصلی عینک است که به بینایی بهتر فرد کمک می‌کند. احتمالاً شما نیز تا به حال برای خودتان یا افراد نزدیکتان به چشم پزشکی و بینایی سنجی مراجعه کرده‌اید و مراحل نمره کردن چشم‌ها را دیده‌اید. بعد از اتمام معاینه، شما می‌توانید فریم عینک خود را انتخاب کنید اما برای عدسی‌ها، باید صبر کنید تا نمره‌ی چشمان شما به کارخانه سفارش داده شود.

تولید شیشه عینک بر طبق طرح توجیهی تولید شیشه عینک

در کارخانه، مطابق با نمره و ضعف بینایی چشمان فرد، عدسی عینک را آماده سازی می‌کنند. این کار چیزی شبیه به قالب‌گیری سمعک‌ها و یا دندان‌های مصنوعی است. این کالاها می‌بایست بر طبق استاندارد مورد نظر فرد ساخته شود. 

در کارخانه‌های تولید شیشه‌ی عینک، عدسی‌های نیمه طبی وجود دارند. عدسی‌های نیمه طبی، برش خورده و نیمه طبی هستند. یعنی در بخش جلویی عدسی، دارای یک لایه پاور دارند. حال می‌توان لایه‌ی دیگری را بر اساس نمره‌ی چشم فرد، به پشت عدسی اعمال کرد و به این صورت عدسی مناسب فرد را ساخت.

مدت زمان انجام مراحل تولید شیشه‌ی عینک، وابسته به دستگاه کارخانه‌ی تولید کننده خواهد بود. به عنوان مثال در برخی از کارخانه‌ها روند انجام تراش عدسی برای فرد، تنها ۲ دقیقه زمان خواهد برد.

برندهای مطرح شیشه عینک بر طبق طرح توجیهی تولید شیشه عینک

شیشه‌های عینک در برندهای مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه لیستی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین این برندها را آورده‌ایم.

عدسی زایس

زایس یکی از معروف‌ترین برندهای عینک طبی است. عینک‌هایی که برند زایس دارند، گران اما بسیار باکیفیت هستند. کیفیت زیاد این عینک‌ها توانسته است مخاطبین زیادی را از کل دنیا به خود جذب کند. در ساخت شیشه‌های عینک زایس، فناوری‌های زیادی قابل عرضه هستند. به عنوان مثال می‌توان به عدسی‌ها، پوشش فتوویژن یا همان فتوکروم، پوشش Lotutec (ضد خش کردن عدسی) و ... را افزود. استفاده از این فناوری‌ها دلخواه و بسته به نظر پزشک و مشتری، متغیر خواهد بود. به  عنوان مثال افرادی که از ضعف بینایی برخوردارند و مدت زیادی را در آفتاب می‌گذرانند، می‌بایست شیشه‌های عینک خود را به فتوکروم تغییر دهند. این روکش باعث می‌شود تا عینک طبی در مقابل نور آفتاب مانند عینک آفتابی عمل کند. یا مثلاً اغلب پزشکان توصیه می‌کنند که افرادی که مدت زیادی با کامپیوتر مشغول هستند، شیشه‌های عینک طبی خود را به بلوکات مجهز کنند. این فناوری، نورهای آبی را مسدود کرده و از خستگی چشم، جلوگیری خواهند کرد.

عدسی کداک

کداک نیز از برندهای باکیفیت در زمینه‌ی تولید شیشه‌های عینک است. عدسی‌های کداک، با رنگ‌هایی شفاف و زیبا تولید می‌شوند. ویژگی مهم دیگری که در محصولات این برند استفاده می‌شود، سبک بودن زیاد آن هاست. در حدی که ممکن است اصلا متوجه قرار گرفتن عینک بر روی چشمان خود نشوید!

عدسی CRIZAL

 عدسی‌های CRIZAL از گزینه‌های مطلوب برای کسانی است که با کامپیوتر سروکار دارند. این عدسی‌ها قابلیت جلوگیری از نورهای مضر را دارند. این عدسی‌ها هم‌چنین خستگی چشم که در کار با رایانه زیاد پیش می‌آید را برطرف خواهند ساخت.

مراحل تولید شیشه عینک بر طبق طرح توجیهی تولید شیشه عینک

مراحل ساخت شیشه‌های عینک که در ادامه بیان شده است، فازهایی است که برند زایس برای ساخت عدسی‌های خود به کار می‌گیرد. هرچند این مراحل برای سایر برندها نیز به نحو تقریبا مشابهی خواهد بود. کارخانه‌ی زایس برای تولید عدسی، ۸ مرحله را طی می‌کند. این هشت مرحله، عبارتند از:

آماده سازی لایه‌ی محافظ شکل دادن به عدسی پولیش کردن و کنده‌کاری عدسی برداشتن لایه‌ی محافظ رنگ کردن عدسی افزودن پوشش‌های محافظ بر روی عدسی کنترل کیفیت (انسانی و اتوماتیک)
خواندن 13003 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی سال نگارش: 98 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
18 تعداد فروش
ریال 1,900,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی پرورش مرغ تخم گذار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش مرغ تخم گذار سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل ...
0 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی بازیافت زباله و تولید کود کمپست

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بازیافت زباله و تولید کود کمپست سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 65 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
1 تعداد فروش
ریال 2,100,000

طرح توجیهی تولید موزائیک، دال و لوله بتنی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید انواع بلوک ، دال ، لوله بتنی و موزاییک سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 41 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دا ...
0 تعداد فروش
ریال 1,900,000
طرح توجیهی تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی
طرح توجیهی پرورش مرغ تخم گذار
طرح توجیهی بازیافت زباله و تولید کود کمپست
طرح توجیهی تولید موزائیک، دال و لوله بتنی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام