ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
یکشنبه, 15 فروردين 1400 08:50

طرح توجیهی تولید نرم‌افزار اندروید و ios

نوشته شده توسط

مقاله‌ی پیش‌رو، طرح توجیهی تولید نرم‌افزار اندروید و ios می‌باشد. نرم افزارهای اندروید و ios دو دسته نرم افزار اصلی برای موبایل هستند. در این مقاله، تمام آن‌چه برای ورود به این کسب و کار لازم است بدانیم، بیان شده است.

سیستم عامل های زیادی نوشته شده و بر روی برندهای مختلف گوشی ها در دنیا، نصب و استفاده شده است. اما هیچ کدام به اندازه ی اندروید و ios موفق نبوده اند. در حال حاضر بزرگ ترین کمپانی ها و برندهای تلفن های همراه، از این دو سیستم عامل استفاده می کنند.

اپلیکیشن بر طبق طرح توجیهی تولید نرم‌افزار اندروید و ios

زمانی که از برنامه های نرم افزاری اپلیکیشن یا برنامه های کاربردی صحبت می کنیم، در حقیقت، هر نرم افزاری به جز سیستم عامل را می گوییم! برنامه های کاربردی واسطه ی بین سیستم عامل و کاربرند. بد نیست که بدانید سیستم عامل، نرم افزار واسط بین سیتم عامل و سخت افزار می باشد.

اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی دقیقا همان چیزهایی هستند که کاربران از کامپیوترها انتظار دارند تا برایشان انجام دهد. به دلیل همین نیازها و انتظارات متنوع، بی شمار نرم افزار و اپلیکیشن طراحی و ساخته شده است تا پاسخگوی هر نیازی باشد.

مثال ساده ای می زنم. ماشین حساب یکی از ابزارهایی است که برای بسیاری از افراد لازم و ضروری است. اما یکی مهندس است و برای محاسبات پیچیده و سخت مهندسی می خواهد از ماشین حساب استفاده کند. پس برای رفع نیاز چنین شخصی، باید اپلیکیشنی طراحی شود که قادر به انجام معادلات پیچیده تری مانند انتگرال و ... باشد. اما یک کاسب، برای جمع قیمت کالاها، نیاز به ساده ترین دکمه ها در ماشین حساب دارد. بنابراین ترجیح داده می شود تا دکمه ها و عملیات اضافی از اپلیکیشن وی حذف شود.

نکته ی حائز اهمیت این است که توسعه دهندگان همیشه در تلاشند تا اپلیکیشنی را به بازار ارائه دهند که بر روی تمام سیستم عامل ها و هم چنین سخت افزارهای گوناگون، قابل اجرا باشد. در حال حاضر بیش تر اپلیکین ها بر روی دستگاه های مختلف با سخت افزارهای گوناگون قابل اجرا هستند اما هنوز بر اساس سیستم عامل، جداگانه برنامه نویسی می شوند. بر این اساس اپلیکیشن هایی که برای سیتم عامل اندروید نوشته می شود را اپلیکیشن اندروید و آن اپلیکیشن هایی که برای سیستم عامل IOS نوشته می شود را اپلیکیشن ios می نامند.

اندروید و IOS بر طبق طرح توجیهی تولید نرم‌افزار اندروید و ios

اندروید و IOS پرکاربدترین، پر فروش ترین و در نتیجه پر استفاده ترین اپلیکیشن های تلفن های همراه در سراسر دنیا هستند. موبایل ها و تلفن های همراه یک نقش و حضور پر رنگی در تک تک لحظه های زندگی ما دارند. بنابراین ساخت اپلیکیشن های کاربردی، کمک شایانی در زندگی بشر می باشد.

در حقیقت انقلابی که با تلفن همراه، پدید آمده است، سبب شده است تا تمام شرکت ها و ادارات نیاز به یک اپلیکیشن پیدا کنند. و به تبع یک نفر یا یک تیم که بتواند این اپلیکیشن را برای آن ها بنویسد، پشتیبانی کند و به روز نگه دارد. این مسیر برای سود آوری بالاتر و ارائه ی خدمات مفیدتر در سازمان ها و شرکت ها مؤثر خواهد بود.

هزینه ی اپلیکیشن بر طبق طرح توجیهی تولید نرم‌افزار اندروید و ios

ساختن اپلیکیشن، پروسه ها و مسیرهای متفاوتی دارد و این طور نیست که بتوان یک نرخ خاص را برای آن تعیین کرد. به عبارت بهتر، پارامترهای مختلفی هستند که بر روی قیمت گذاری اپلیکیشن، تأثیر می گذارند. به عنوان مثال برخی از اپلیکیشن ها، پیچیدگی زیادی دارند، مانند بازی ها. در نتیجه برای طراحی و پیاده سازی این اپلیکیشن ها به انرژی و زمان و بالطبع هزینه ی بالاتری نیاز داریم. برخی از اپلیکیشن ها پویا هستند و با تکیه بر اطلاعات خارجی، داده ها را به روز می کنند. مانند اپلیکیشن های اعلام آب و هوای منطقه.

پس برای تعیین و برآورد قیمت باید تمام امکانات و پیچیدگی های اپلیکیشن ها را در نظر گرفت. دقیقا مثل قطعات یک ماشین، این پیچیدگی ها می تواند نرخ نهایی را تعیین و برآورد نماید.

انواع اپلیکیشن ها بر طبق طرح توجیهی تولید نرم‌افزار اندروید و ios

اپلیکیشن های بازی اپلیکیشن های پویا و دینامیک اپلیکیشن های معمولی

پارامترهای مهم در طراحی اپلیکیشن ها بر طبق طرح توجیهی تولید نرم‌افزار اندروید و ios

خدمات گرافیک سطح امنیت پشتیبانی پلت فرم های مختلف استفاده از خدمات تجارت الکترونیکی (مانند درگاه پرداخت و ...) و ...
خواندن 2168 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی پرورش ماهی قزل آلا (مدار بسته)

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش ماهی قزل آلا به روش مدار بسته سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 77 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواه ...
0 تعداد فروش
ریال 1,900,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی پرورش ماهی زینتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تکثیر و پرورش ماهی زینتی آب شور سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 90 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی جایگاه سوخت دومنظوره

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل جایگاه سوخت دو منظوره سال نگارش:93 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فا ...
6 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی خرید دستگاه میکروسرفیسینگ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل خرید دستگاه میکروسرفیسینگ  سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 33 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ف ...
1 تعداد فروش
ریال 1,200,000
طرح توجیهی پرورش ماهی قزل آلا (مدار بسته)
طرح توجیهی پرورش ماهی زینتی
طرح توجیهی جایگاه سوخت دومنظوره
طرح توجیهی خرید دستگاه میکروسرفیسینگ

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام