×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 44
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
چاپ کردن این صفحه
شنبه, 07 دی 1398 13:36

طرح توجیهی تولید پروتئین بار

نوشته شده توسط

طرح توجیهی تولید پروتئین بار

در این پست با بررسی طرح توجیهی تولید پروتئین بار سعی شده است تا با معرفی این صنعت، بازارهای احتمالی و زمینه های سودآوری آن را مورد بحث قراردهیم. همچنین با ارائه ی اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و قصد داریم آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

 

تغییر شیوه زند‌گی د‌ر کشور ما د‌ر د‌هه‌های اخیر، تغییر سنت‌های گذشته و شیوه‌های جد‌ید‌ زند‌گی منجر به تغییر د‌ر الگوهای غذایی شد‌ه است  رفاه، صرفه جویی در وقت و طعم،ارزش غذایی بالاو حجم کم مهمترین عوامل گرایش به سمت پروتئین بارهاست. پروتئین بارها  جزو خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌ای هستند که در سراسر دنیا طرفداران زیادی هم دارند؛ مصرف ان موجب افزایش انرژی بدن می‌شود. 

پروتئین‌ها در ساخت و احیای سلول‌های پوستی، استخوان‌ها، عضلات، موها و ناخن‌ها نقش دارند. به مدد پروتئین‌هاست که بدن ما می‌تواند از خود در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها محافظت کند. در واقع وجود پروتئین‌ها برای عملکردهای بیولوژیکی بدن ما لازم است و کمبود آن باعث بروز احساس خستگی می‌شود، تمرکز را پایین می‌آورد و قدرت سیستم ایمنی بدن را کاهش می‌دهد. کودکان نیز به این ترکیبات نیاز دارند تا به خوبی رشد کنند و این نیاز را از دوران جنینی با خود دارند.

پروتئین بار (Protein Bar)

پروتئین بار یا همان پروتئین تکه ای،که به عنوان جایگزین یا مکمل وعده غذایی معمولا توسط ورزشکاران و افرادی که بطور دائم در سفرند یا درگیر مشغله کاری زیاد میباشند مورد استفاده قرار میگیرد و  مکملی است که برای تامین بخشی از پروتئین مورد نیاز بدن به کار میرود برای مثال،کودکان، دانش آموزان و دانشجویان فرصتی را برای خوردن وعده غذایی صحیح و به موقع را ندارندو همچنین بسیاری از افرادی که بواسطه شغل خود  همواره در حال رفت و آمد می‌باشند نیز زمان کمی را برای تغذیه دارند. با توجه به رژیم غذایی و مواد مورد نیاز روزانه ، میتوان از پروتئین بار برای تامین پروتئین بدن و رسیدن به هدف های فیتنس ، استفاده کرد. پروتئین بار از ترکیب یک یا چند منبع مختلف پروتئین ایزوله درست میشود، برای مثال خرما، گندم و مغزها. پروتئین بارها ممکن است ترکیباتی دیگری مثل کربوهیدرات ها، چربی ها ویتامین ها و مواد معدنی را شامل شوند. این خوراکی ها با طعم های مختلف در بازار موجودهستند که می‌توان به سرعت مصرف کرد و آن‌ها پروتئین و مواد غذایی مورد نیاز بدن شما را تا وعده غذایی بعد تامین می‌کنند گزینه‌های متعددی وجود دارند: با کربوهیدرات، بدون کربوهیدرات؛ پرچرب و کم چرب؛ بزرگ و کوچک و این لیست بی‌انتها می‌باشد. بهبود سیستم ایمنی و گلوبول های قرمز خون، ترمیم زخم ها و بافت های آسیب دیده و ساختن هورمون ها و آنزیم ها، از فایده های دیگر این مکمل است.

 

 

 

کد آیسیک پروتئین بار

متداول ترین طبقه بندی و دسته بندی در فعالیت های اقتصادی همان تقسیم بندی ایسیک است. که عبارتند از: طبقه بندی و دسته بندی استاندارد بین المللی فعالیت های اقتصادی. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت صنعت و معدن ایران، سریال کد آیسیک این محصول تحت عنوان انواع غذای فرموله شده مخصوص تغذیه بزرگسالان و سالمندان بر پایه غلات، 1549412582 می باشد.

صنایع غذایی همیشه به عنوان یکی از صنایع پرطرفدار و محبوب، سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. پروتئین بار نیز به عنوان یکی از محصولات رو به رشد، جایگاه خاصی در سبک زندگی پرمشغله امروزی پیدا کرده است و تولید آن را می توان یک ایده سودآور با توجیه اقتصادی بالا مد نظر قرار داد.

شرکت ایران صنعت، آمادگی خود را برای نگارش طرح توجیهی تولید پروتئین بار بصورت کامل، اعلام می دارد. ایران صنعت طرح های توجیهی را منطبق با فرمت مورد قبول بانک ها و سازمان ها نگارش کرده، و تا تائید نهایی طرح، همراه شما خواهد بود.

 

برای ثبت سفارش و درخواست نگارش طرح اینجا کلیک کنید.

خواندن 8352 دفعه

موارد مرتبط