ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
سه شنبه, 19 اسفند 1399 08:11

طرح توجیهی پرورش کاکتوس زینتی

نوشته شده توسط

مقاله ی پیش رو، طرح توجیهی پرورش گیاه کاکتوس است. کاکتوس را همه ی ما به شکل گیاه سبز خار دار می شناسیم، اما این گیاه خیلی متنوع تر از آن چیزی است که ما دیده ایم. در این مقاله به تمام مواردی که برای ورود به این کسب و کار باید بدانیم، پرداخته شده است.

 

کاکتوس و ویژگی های کاکتوس بر طبق طرح توجیهی پرورش کاکتوس

کاکتوس گیاهی است که تقریبا در اکثر منازل و ادارات دیده ایم. گیاهی زیبا در انواع مختلف که مقاومت بالایی دارد، مراقبت چندانی نمی خواهد و یک گیاه کامل برای دکوراسیون میز کار و منزل شماست. برخی از ویژگی هایی که در اغلب نژادهای کاکتوس، دیده می شوند، عبارتند از:

آرئول ها یا بالشتک های خار در تمام اعضا وجود دارد. تنها استثنا در Pereskia وجود دارد. تمام کاکتوس ها چند ساله هستند. میوه ی کاکتوس ها سته تک خانه است. همه ی کاکتوس ها دو لپه اند گلبرگ های گل، در بالای تخمدان ظاهر می شود.

بازار فروش کاکتوس بر طبق طرح توجیهی پرورش کاکتوس

خوشبختانه میزان تقاضا برای داشتن گلدان های کاکتوس بسیار بالاست. این نشان دهنده ی این امر است که با ورود به بازار گل و گیاه کاکتوس، شما سهم خوبی برای فروش محصولاتتان خواهید داشت. اما متأسفانه واردات قاچاق این گیاه، سبب ایجاد مسأله ای مهم شده است. اول این که تولیدکنندگان داخلی متضرر خواهند شد و دوم این که گیاهان وارداتی ممکن است آلودگی نباتی داشته باشند.
از آن جایی که گیاه یک موجود زنده است، برای هر خریداری، سلامت و زنده بودن گیاه بسیار حائز اهمیت است. لذا داشتن یک برند در زمینه ی گل و گیاه و از جمله کاکتوس، به شما کمک می کند تا به مشتریان خود این اطمینان را بدهید که محصولات سالم و خوبی تحویلشان می دهید.
مانند هر گل و گیاه دیگری، پرورش کاکتوس به صبر نیاز دارد. بدین معنی که شما با شروع به کار در حوزه ی گل و گیاه، نباید انتظار یک سود بالا در مدت زمان اندک داشته باشید. اما با صبر و تلا مداوم می توانید به خواسته تان برسید.
در حالت کلی برای پرورش کاکتوس، می توان گفت که تا 50 درصد سود به دستتان می آید! البته این درصد در مقایسه با درصد سود بسیاری از کارآفرینان کشورمان که در این زمینه مشغول به کار شده اند، ناچیز است. به عنوان مثال یکی از کارشناسان این حوزه می گوید که با 300 میلیون هزینه، چیزی در حدود 800 میلیون فروش به دست آورده است که با یک محاسبه ی ساده می توان فهمید که او به سود 500 میلیون تومانی دست یافته است (در یک سال)

کشت و پرورش کاکتوس بر طبق طرح توجیهی پرورش کاکتوس

کاشت گیاه کاکتوس می تواند از طریق قلمه زنی یا کاشت بذر انجام شود. البته کاشت بذر به دلیل زمان بر بودن و تخصصی بودن، توصیه نمی گردد. به خصوص اگر در ابتدای راه باشید و هنوز تجربه ی کافی را در این حوزه کسب نکرده باشید.
از آن جایی که نژادهای بسیار متفاوتی از این گیاه موجود است، شما باید در ابتدای کار مشخص کنید که قصد پرورش کدام نژاد کاکتوس را دارید.
بعد از مشخص کردن نژآد کاکتوس، باید قلمه مناسب را فراهم آورده و در فصل تابستان اقدام به قلمه زنی کنید. معمولا در ابتدا قلمه را در یک ظرف آب گذاشته تا شیرابه قلمه ها قطع شود و سپس در یک بستر استاندارد و سبک، بکارید.

استانداردهای پرورش کاکتوس بر طبق طرح توجیهی پرورش کاکتوس

نور و روشنایی مناسب با امکان دریافت نور مستقیم خورشید آبرسانی خوب و پرهیز از انباشت آب در زمین گلدان کم عمق خاک ترکیبی از شن رس و سنگریزه رعایت فاصله ی کاکتوس ها از هم

 

خواندن 3124 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی سورتینگ و بسته بندی میوه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل سورتینگ و بسته بندی میوه سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 43 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
3 تعداد فروش
ریال 1,700,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید دوغ و مطالعات بازار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید دوغ به انضمام مطالعات بازار و امکانسنجی سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 66 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل د ...
0 تعداد فروش
ریال 1,700,000

طرح توجیهی تولید کربنات سدیم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کربنات سدیم سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 53 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
4 تعداد فروش
ریال 2,000,000

طرح توجیهی پرورش ماهی قزل آلا (مدار بسته)

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش ماهی قزل آلا به روش مدار بسته سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 77 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواه ...
0 تعداد فروش
ریال 1,900,000
طرح توجیهی سورتینگ و بسته بندی میوه
طرح توجیهی تولید دوغ و مطالعات بازار
طرح توجیهی تولید کربنات سدیم
طرح توجیهی پرورش ماهی قزل آلا (مدار بسته)

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام