ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
سه شنبه, 12 مرداد 1400 08:36

طرح توجیهی تولید چوب پرده

نوشته شده توسط

در طرح توجیهی تولید چوب پرده به بررسی و شناخت چوب پرده و انواع آن پرداخته شده است. هم‌چنین در این طرح بازار تولید و ساخت این محصولات را بررسی کرده‌ایم.

 

پرده بر طبق طرح توجیهی تولید چوب پرده

بدون شک تکمیل دکوراسیون منزل شما با انتخاب یک گزینه‌ی خوب به عنوان پرده خواهد بود. پرده‌ها می‌توانند علاوه بر ایجاد حریم خصوصی و حجاب برای منزل شما جلوه‌ی بی‌نظیری از دکوراسیون را رقم زده و به هرچه بهتر دیده شدن محیط کمک کنند. البته پرده‌ها فقط برای خانه ها نیستند بلکه می‌توان برای فضای کار و محیط‌های اداری و تجاری از آن‌ها استفاده کرد.

پرده‌ها در دکوراسیون می‌تواند تکمیل کننده‌ی سبک دکور شما باشند. یعنی اگر مدرن یا کلاسیک به دیزاین محیط پرداخته‌اید می‌توانید با انتخاب پرده‌ی مناسب با همان سبک جلوه‌ی دکوراسیون محیط را تکمیل کنید. به عنوان مثال پرده‌هایی از جنس مخمل و با قد بلند می‌‌توانند برای تکمیل یک دکوراسیون کلاسیک ایده‌آل باشند. هم‌چنین انواع پرده‌های شید و حریرهای بدون نقش برای دکوراسیون‌های مینیمال و مدرن مناسب خواهند بود.

امروزه شاهد انواع و اقسام پرده‌ها هستیم. پرده‌هایی که به صورت شید یا پلیسه یا انواع دیگر دوخته می‌شوند. انواع کرکره و انواع پرده‌های زینتی همه و همه پرده هستند. یعنی متریالی که به پنجره و گاهی درب‌ها آویخته می‌شوند. علت این که از واژه‌ی متریال استفاده کردیم؛ این است که پرده‌ها همیشه پارچه‌ای نیستند. شما می‌توانید پرده‌هایی از جنس حصیر یا چوب یا پلاستیک و بسیاری جنس‌های دیگر را به کار بگیرید. وجه تشابه آن‌ها فارغ از مدل و متریال جنس آن‌ها این است همه‌ی پرده‌ها برای نصب به میل یا چوب پرده نیاز دارند. در این مقاله قصد داریم تا چوب پرده را معرفی کرده و سپس به روند تولید آن بپردازیم.

چوب پرده بر طبق طرح توجیهی تولید چوب پرده

چوب پرده ابزاری میله‌ای شکل است که به عرض درب یا پنجره برای آویختن پرده از آن استفاده می‌شود. میل یا چوب پرده‌ها را می‌توان به دیوار یا سقف و یا چهارچوب درب و پنجره نصب کرد. با توجه به بازار و وسعت تنوع بالای محصولاتی که در آن وجود دارد؛ امروزه میل پرده‌ها نیز در تنوع بالایی ساخته شده و به فروش می‌رسند. چوب پرده‌ها می‌توانند فلزی یا چوبی و حتی پلاستیکی باشند. انتخاب این گزینه می‌تواند بر اساس سلیقه و یا شرایط محیطی انجام شود. به عنوان مثال ممکن است که شما بخواهید برای محیط حمام و سرویس بهداشتی خانه‌ی خود پرده‌ای را نصب کنید. به دلیل وجود رطوبت و بخار آب در این محسط توصیه می‌شود که از چوب پرده‌هایی با جنس پلاستیکی استفاده کنید تا خراب نشود. در نظر داشته باشید که واژه‌ی «چوب» به معنی جنس چوبی نبوده و به معنای میله به کار می‌رود.

در برخی از نقاط خانه مانند اتاق خواب و یا پذیرایی و نشیمن ممکن است پرده‌ها به قصد تزیین و اجرای یک عنصر زینتی در خانه آویخته شوند. مسلم است که پابه‌پای طراحی‌هایی که برای پرده‌ها انجام می‌شود؛ شاهد اجرای طراحی‌های جدیدی در چوب پرده‌ها و گلدسته‌های آن نیز هستیم. دقیقا مشابه با چیزی که در انتخاب پرده وجود دارد؛ می‌توان انتخاب میل پرده یا چوب پرده را نیز مطابق با سبک چیدمان انجام داد. یعنی اگر چیدمانی کلاسیک و اشرافی دارید می‌توانید از چوب پرده‌هایی با جنس چوب و پر از کار کنده‌کاری روی آن و گلدسته‌های برجسته و پر نقش و نگار استفاده کنید. برعکس انتخاب یک چوب پرده‌ی ساده و با متریال تک رنگ مثل فلز یا استیل می‌توان گزینه‌ی بهتری برای دکوراسیون‌های مدرن باشد.

جنس چوب پرده بر طبق طرح توجیهی تولید چوب پرده

چوب پلاستیک فلز

از جمله متریالی هستند که برای چوب پرده‌ها به کار برده می‌شوند. این مواد می‌توانند در انواع و اقسام شکل‌ها طراحی شوند. به عنوان مثال طرح خمیده مفصلی و راست از جمله مدل‌هایی هستند که برای ساخت چوب پرده‌ها استفاده می‌شود. این طرح‌ها اغلب با توجه به فریم و قاب پنجره استفاده خواهند شد.

وضعیت بازار چوب پرده بر طبق طرح توجیهی تولید چوب پرده

چون برای نصب هر پرده‌ای به چوب پرده نیاز داریم می‌توانیم بگوییم که یک کالای همیشه لازم در بازار است. یعنی کالایی که همواره مورد معامله قرار می‌گیرد. اگر قصد تولید چوب پرده دارید باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن این است که نباید بازار رقابتی را فراموش کنید. یعنی باید محصولات شما به لحاظ کیفیت و زیبایی حرفی برای گفتن در میان رقیبانتان داشته باشند. هر اندازه که بتوانید محصولات باکیفیت‌تری را ارائه دهید قطعا بازار بهتری خواهید داشت. البته طراحی جدید و متنوع را نیز فراموش نکنید. 

ماشین آلات و تجهیزات لازم برای تولید چوب پرده بر طبق طرح توجیهی تولید چوب پرده

دستگاه برش ماشین‌های برش CNC دستگاه خم کن و ...

 

خواندن 4070 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی پرورش ماهی زینتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تکثیر و پرورش ماهی زینتی آب شور سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 90 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی پرورش قارچ دکمه ای

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تجهیز و نوسازی سالن پرورش قارچ دکمه ای سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 44 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خ ...
2 تعداد فروش
ریال 1,200,000

طرح توجیهی احداث مجموعه خدمات خودرویی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجموعه خدمات خودرویی سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 84 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ف ...
17 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی احداث واحد سنگ بری

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث واحد سنگ بری سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 41 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل ...
2 تعداد فروش
ریال 1,300,000
طرح توجیهی پرورش ماهی زینتی
طرح توجیهی پرورش قارچ دکمه ای
طرح توجیهی احداث مجموعه خدمات خودرویی
طرح توجیهی احداث واحد سنگ بری

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام