ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
پنج شنبه, 01 مهر 1400 07:48

طرح توجیهی تولید دستمال رول

نوشته شده توسط


فرض کنید قرار باشد کارگاهی برای تولید دستمال رول راه اندازی کنید. در ابتدای امر شما می‌بایست راه‌اندازی این کارگاه را امکان‌سنجی کنید. یعنی اصلا ببینید که هزینه‌های راه‌اندازی آن چقدر است؟ چقدر سود دهی دارد؟ چه وسایلی لازم دارید؟ چطور آن وسایل را تأمین کنید؟ و بسیاری مسائل دیگر که تا روشن نشود، شروع به کار شما، ریسک خواهد بود. شما می‌توانید پاسخ به این پرسش‌ها را در طرح توجیهی تولید دستمال رول بیابید. طرح توجیهی، نوشتاری است که به طور کلی به شما نشان می‌دهد که ایده‌ای که در سر دارید را چطور به واقعیت تبدیل کنید.

دستمال بر طبق طرح توجیهی تولید دستمال رول

قدیم‌ها، دستمال‌ها را تکه‌های کوچک پارچه‌ای تشکیل می‌دادند. این دستمال‌ها می‌توانستند از پارچه‌هایی با نقش و نگار مختلف و یا آمیخته با هنرهایی مثل گلدوزی و … تولید شوند. قدیمی‌ها این دستمال‌ها را همه‌جا با خود همراه داشتند. آن‌ها هر چند مدتی به شست‌وشو و یا تعویض این دستمال‌ها اقدام می‌نمودند.

دستمال کاغذی بر طبق طرح توجیهی تولید دستمال رول

تقریباً مکانی نیست که در آن دستمال کاغذی حضور نداشته باشد! از داخل منازل و محیط‌های کاری گرفته تا داخل رستوران‌ها، ماشین‌ها و حتی داخل کیف شخصی. دستمال‌های کاغذی، یک بار مصرف هستند و این نکته‌ی بسیار مهمی است که باعث می‌شود استفاده از آن آسان باشد. چرا که دیگر دردسر شست‌وشو و پاک کردن لکه برای این دستمال‌ها مطرح نمی‌شود.
دستمال های کاغذی، کاغذ بسیار سبک هستند. این دستمال‌ها از خمیر کاغذ تهیه می‌شوند. بسته به وزن دستمال، رنگ، کیفیت و میزان جذب، می‌توان دستمال‌های کاغذی را دسته‌بندی کرد.

دستمال‌های رول بر طبق طرح توجیهی تولید دستمال رول

دستمال‌های رول، نوع خاصی از دستمال‌های کاغذی هستند که به صورت خاصی بسته‌بندی شده‌اند. این دستمال‌ها عموماً ضخیم‌تر هستند. به همین دلیل، عملکرد بهتری در جذب آب خواهند داشت. این امر باعث شده تا کاربرد دستمال‌های رول، بیش‌تر برای خشک کردن آب و رطوبت باشد. بنابراین این دستمال‌ها را در سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه می‌توان استفاده نمود.

اهمیت تولید دستمال رول بر طبق طرح توجیهی تولید دستمال رول

با توجه به این امر که دستمال‌های کاغذی از جمله مواد مصرفی بهداشتی محسوب می‌شوند، می‌توان پیش‌بینی کرد که هر سال به مصرف کنندگان این کالا افزوده می‌شود. یعنی بر اساس شاخص رشد بهداشت در جامعه، پیش‌بینی می‌شود که مصرف دستمال کاغذی در سال‌های آینده از رشد جمعیت کشور، بیش‌تر رشد خواهد داشت.
بنابر آن‌چه که بیان شد، می‌بینیم که ضرورت ایجاد و راه‌اندازی کارخانجات تولید این محصول، هر سال بیش‌تر می‌شود. ما برای این‌که بتوانیم نیاز جامعه را پوشش دهیم، بایستی به تولید این محصول اقدام کنیم. البته جا دارد که بگوییم، ارائه‌ی جواز خیلی زیاد برای تولید دستمال کاغذی باعث می‌شود که بازار انبوهی داشته باشیم. و این امر می‌تواند به تولید مازاد بیانجامد. تولید مازاد دستمال‌های کاغذی یا رول، فروش واحدهای تولیدی مختلف این کالا را مختل خواهد کرد.

مواد اولیه‌ی مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی

با توجه به این امر که تولید دستمال کاغذی، از کاغذ است؛ موادی نظیر کاغذهای تیشو از جمله مواد اولیه‌ی مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی خواهد بود. کاغذهای مخصوص تولید دستمال کاغذی را کارخانجات کاغذ تولید می‌کنند.

روند تولید دستمال‌های رولی بر طبق طرح توجیهی تولید دستمال رول

رول‌های کاغذ آماده باید خریداری و تأمین شوند. این رول‌ها ماده اولیه‌ی مورد نیاز برای تولید دستمال‌های رول خواهند بود. رول‌های کاغذ وارد دستگاه برش می‌شوند. با عرض مشخص برش خورده و پرفراژ خواهند شد. دستمال‌ها، باید به صورت رولی بسته‌بندی شوند. برای این منظور به لوله‌های مقوایی نیاز داریم. دستمال‌ها در ابعاد مشخص دور لوله‌ها پیچانده شده و رول می‌شوند. مرحله‌ی بعدی، بسته‌بندی کردن رول‌های دستمال است. معمولاً برای بسته‌بندی این رول‌ها، از کیسه‌های پلاستیکی استفاده می‌شود و در حال حاضر، مرسوم‌تر، شیوه‌ی بسته‌بندی دوتایی این رول‌ها است. در مرحله‌ی پایانی، رول‌های دستمال بسته‌بندی شده در کارتن قرار می‌گیرند. سپس آن‌ها را برای توزیع در بازار، به انبار کارخانه، منتقل می‌کنند.

کجا می‌توان دستمال رول تولید کرد؟

در ایران، استان‌هایی مانند خوزستان، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، اصفهان، قم و قزوین پتانسیل بیش‌تری برای تولید دستمال رول دارند.

خواندن 3825 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید کاور کاغذ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل توسعه تولید ورق پلی پروپیلن و پوشه لاستیکی سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 39 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانل ...
2 تعداد فروش
ریال 1,800,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید نان سنتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید نان سنتی  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 52 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
7 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرج توجیهی تولید سوله و سازه های فلزی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل سوله سازی و تولید سازه های فلزی سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 38 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
4 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی تولید آرد

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آرد سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 58 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(قا ...
1 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی تولید کاور کاغذ
طرح توجیهی تولید نان سنتی
طرج توجیهی تولید سوله و سازه های فلزی
طرح توجیهی تولید آرد

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام