ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
چهارشنبه, 13 آذر 1392 11:30

بزرگ‌ترین صندوق قابل معامله در مسیر بورس

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 معاون بازار شرکت بورس از ورود بزرگ‌ترین ای‌تی‌اف(صندوق قابل معامله) به بورس تهران خبر داد و گفت: این صندوق در سهام و اوراق(مختلط) در اندازه ۱۰۰ میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

علی صحرایی ، با اعلام این خبر که واحدهای بزرگ‌ترین صندوق قابل معامله (ای‌تی‌اف ) به زودی در بورس تهران پذیره نویسی خواهد شد، اظهار داشت: این صندوق با اندازه بزرگ در سهام و اوراق(مختلط) تا 100 میلیارد تومان وارد بورس خواهد شد.

 وی ادامه داد: این اولین ای‌تی‌اف بزرگ خواهد بود که به زودی وارد بورس تهران خواهد شد.

مسئولان بورس همواره به تازه واردان توصیه می‌کنند که به جای سرمایه‌گذاری مستقیم در بازار سرمایه، از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری و یا صندوق‌های قابل معامله در بورس سرمایه‌گذاری کنند؛ زیرا کسانی‌که با بازار سرمایه آشنایی ندارند؛ با ورود به این بازار متضرر می‌شوند.

بر همین اساس، صندوق‌های قابل معامله دارای مدیریت سبدگردانی و  عامل نقدشوندگی(بازارگردان) ابزاری برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس به شمار می‌روند.

صحرایی همچنین با اشاره به عرضه اولیه سهام در بورس تصریح کرد: نفت سپاهان با توجه به اقدامات انجام شده به زودی عرضه اولیه سهام آن، انجام خواهد شد.

منبع: فارس

خواندن 25606 دفعه

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام