ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
جمعه, 23 مهر 1400 08:18

طرح توجیهی تولید شیره انگور

نوشته شده توسط

شیره‌ی انگور از خوراکی‌های پر خاصیت با طبع گرم و تر است. بیش‌تر افراد ترجیح می‌دهند تا از این ماده در وعده‌ی صبحانه‌ی خود استفاده کنند. شیره‌ی انگور از جمله مواد غذایی است که می‌تواند درمان‌گر بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات جسمانی باشد. همان‌طور که از نام این فراورده مشخص می‌شود، شیره‌ی انگور را از میوه‌ی انگور به دست می‌آورند. در طرح توجیهی تولید شیره‌ی خرما، تلاش کرده‌ایم تا چگونگی تولید این خوراکی پرخاصیت و مقوی را شرح دهیم. اگر شما نیز به دانستن چنین اطلاعاتی علاقه‌مند هستید و یا قصد ورود به این حرفه را دارید، مطالعه‌ی این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

 

شیره انگور بر طبق طرح توجیهی تولید شیره انگور

شیره انگور ماده‌ای خوراکی است. این ماده از آب انگور حاصل می‌شود. شیره انگور طعمی شیرین دارد. به همین دلیل از شیره انگور برای طعم دادن به حلوا، نان محلی، فرنی و ... استفاده می‌شود. برخی از افراد طعم شیره انگور را دوست دارند و ترجیح می‌دهند بخشی از وعده‌ی غذایی اصلی‌شان باشد. محصول شیره انگور از جمله محصولاتی است که در ایران پیشینه‌ی بلندی دارد. در مناطقی مانند ملایر، همدان و اردبیل، شیره انگور از دیرباز تولید می‌شده است. البته با توجه به این‌که تولید این محصول در حدّ محلی بوده، تا آن موقع سودآوری نداشته است. اما با پیشرفت جوامع، می‌توان به تولید انبوه چنین ماده‌ی مقوی روی آورد. این امر می‌تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری نیز قلمداد شود.

خواص شیره انگور بر طبق طرح توجیهی تولید شیره انگور

شیره انگور کالری بالایی دارد. این محصول برای بیماران دیابتی منع مصرف دارد. شیره انگور حاوی ویتامین است. شیره انگور حاوی کلسیم، آهن و منیزیم است. شیره انگور ماده‌ای فوق‌العاده انرژی‌زا می‌باشد. شیره انگور ضعف بدن را برطرف می‌سازد. شیره‌ی انگور برای گرم کردن بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، بسیار مؤثر عمل می‌کند.

بازار شیره انگور بر طبق طرح توجیهی تولید شیره انگور

با توجه به خواص بالای این ماده، می‌توان بازار مصرف خوبی را برای چنین تولیداتی پیش‌بینی کرد. لازم به ذکر است که تنها کالای جایگزین در این رده، شیره خرما می‌باشد. البته در بررسی بازار این محصول باید تولیدات محلی را هم در نظر گرفت. در این تولیدات، کم‌تر از مواد افزودنی و نگه دارنده استفاده می‌شود و به همین علت شیره‌ی انگور حاصل شده خالص‌تر و ارگانیک‌تر خواهد بود.

تولید شیره انگور بر طبق طرح توجیهی تولید شیره انگور

با توجه به کشت ۱۴۴ نوع انگور در ایران، برای تولید شیره انگور، انگورهایی مناسب هستند که دانه درشت و شیرین باشند. این انگورها زمانی که بر روی درخت بوده‌اند، کم‌تر آب خورده‌اند. در ادامه‌ی مطلب، فرآیند و چگونگی حصول شیره انگور شرح داده شده است. 

فرآیند تولید شیره انگور بر طبق طرح توجیهی تولید شیره انگور

شست و شوی انگورها جدا سازی دانه از خوشه‌ی انگور خرد کردن انگورها پرس کردن و تهیه‌ی آب انگور کاهش اسیدیته، حرارت دادن و افزودن خاک سفید استریل به آب انگور شفاف سازی فیلتر و تصفیه کردن تغلیظ کردن آب انگور سرد کردن بسته بندی و توزیع
خواندن 13193 دفعه

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام