ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
دوشنبه, 13 خرداد 1392 11:56

چه آنتی ویروسی انتخاب کنیم

نوشته شده توسط

 امروزه امنیت به یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران بدل شده و هر کسی که به اینترنت متصل می‌شود، حفظ حریم شخصی و امنیت اطلاعات برایش با اهمیت‌تر می‌شود. به همین دلیل وجود یک ضد ویروس کارآمد برای هر کاربری ضروری به نظر می‌رسد.

«کدام آنتی‌ویروس را انتخاب کنم؟» این سوالی است که تقریبا هر کاربر وسایل الکترونیک امروزی حداقل یکبار از خود می‌پرسد. بسیاری از افراد واقعا نمی‌دانند که باید کدام آنتی‌ویروس را انتخاب کنند. تمامی برند‌های معتبر در دنیای امنیت نیز ادعا دارند که محصول آنان بهترین است؛ اما در اینجا قصد داریم تا با دیدگاه کارشناسانه به شما در پاسخ به سوال مطرح شده کمک کنیم.

سعی داریم تمامی جنبه‌های ماجرا را پوشش دهیم از قدرت شناسایی و نابودی خطرات امنیتی گرفته تا قیمت و نحوه پشتیبانی در ایران. این ارزیابی به گونه‌ای است که 10 آنتی‌ویروس محبوب و کاربردی را بر اساس استفاده کاربران ایرانی انتخاب کرده و به ارزیابی آنان می‌پردازیم. در نهایت نیز بهترین‌ها را در قالب یک جدول به شما معرفی می‌نماییم. نحوه قرارگیری برند‌ها در جدول نیز دلیل بر برتر بودن آنتی ویروس‌ها نیست.

راهنمای جدول:

    +A: به معنی «عالی است». عملکرد محصول در صورت کسب این عنوان در یک بخش خاص به این معنی است که آنتی‌ویروس، کارایی  عالی را از خود نشان داده ‌است.

    A: به معنی «خوب» است. عملکرد محصول در صورت کسب این عنوان در یک بخش خاص به این معنی است که آنتی‌ویروس، کارایی خوبی را از خود نشان داده است.

    B: به معنی «متوسط» است. عملکرد محصول در صورت کسب این عنوان در یک بخش خاص به این معنی است که آنتی‌ویروس، کارایی متوسطی را از خود نشان داده است.

    C:  به معنی «ضعیف» است. عملکرد محصول در صورت کسب این عنوان در یک بخش خاص به این معنی است که آنتی‌ویروس، کارایی ضعیفی را از خود نشان داده است و عملکرد آن اصلا رضایت بخش نیست.

نرخ کشف ویروس:  به معنی قدرت آنتی‌ویروس در تشخیص ویروس و فایل‌های مخرب از بین چندین و چندهزار فایل آلوده می‌باشد. هر چه امتیاز آنتی‌ویروس در این بخش بیشتر باشد احتمال ایجاد شدن خطر برای کامپیوتر، موبایل و تبلت کمتر است.

استفاده از منابع سیستم: یکی از معضلاتی که کاربران کامپیوتر همواره با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند کاهش چشمگیر سرعت دستگاه بعد از نصب آنتی‌ویروس می‌باشد. حال ما نیز این مولفه مهم را به ارزیابی خود اضافه نموده‌ایم تا میزان استفاده از منابع سیستم مانند پردازنده و حافظه رم توسط آنتی‌ویروس مشخص شود.

نمایندگی در ایران: یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب و خرید آنتی‌ویروس بحث پشتیبانی ‌است. چنانچه مشکلی برای آنتی ویروس پیش بیاید چکار باید کرد؟ آیا آنتی ویروسی که از آن استفاده می‌کنیم دارای نمایندگی معتبر در ایران است؟ پس وجود نمایندگی معتبر، امری مهم و البته بسیار کاربردی در انتخاب آنتی‌ویروس است.

امتیاز در AV-Comparatives: این امتیاز مربوط به وبسایت  AV-Comparatives است که مرجعی برای مقایسه و امتیازدهی به آنتی‌ویروس‌هاست. +Advanced به معنی بسیار عالی، Advanced به معنی خوب و قابل قبول و Standard به معنی متوسط می‌باشد.

نسخه موبایل و تبلت: علت قرار دادن این ستون در جدول مقایسه‌مان این بود که امروزه بسیاری از کاربران علاوه بر استفاده از کامپیوتر‌های رومیزی و لپ‌تاپ، از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز استفاده می‌کنند که از سیستم‌عامل‌هایی بهره می‌برند که بسیار پرطرفدارند. پس باید آنتی‌ویروسی را انتخاب کرد که در کنار کامپیوتر و لپ‌تاپ بتواند گوشی تلفن و تبلت ما را نیز ایمن نگهدارد. در این ستون WinPhone به معنی Windows Phone و BB RIM به معنی BlackBerry RIM همان سیستم عامل محبوب بلک‌بری می‌باشد.

نسخه موبایل و تبلت

امتیاز در AV-Comparative

پشتیبانی از Linux و Mac OSX

قیمت

نمایندگی در ایران

استفاده از منابع سیستم

نرخ کشف ویروس

نام برند

Android, Winphone

Advanced

خیر

75.000

دارد

+A

C

Eset Smart Security 6

ندارد

+Advanced

خیر

48.000

دارد

C

+A

Bitdefender Internet Security 2013

Android, WinPhone, BB RIM

+Advanced

بله

129.300

دارد

+A

A

Kaspersky Internet Security 2013

Android, BB RIM

Standard

خیر

تحریم

ندارد

C

B

McAfee Total Protection 2013

iOS, Android

Standard

فقط Mac OSX

تحریم

ندارد

C

C

Norton AntiVirus 2013

Android

Advanced

فقط Mac OSX

35.000

دارد

A

+A

Avira Antivirus 2013

ندارد

Advanced

فقط Mac OSX

تحریم

ندارد

B

C

Avast AntiVirus 2013

Android

Advanced

فقط Linux

تحریم

ندارد

C

B

AVG AntiVirus 2013

ندارد

Advanced

بله

70.000

دارد

B

A

Panda Internet Security 2013

ندارد

نامعلوم

خیر

رایگان

ندارد

A

C

Microsoft Security Essentials

 

بهترین آنتی ویروس‌های ماه

هر کدام از آنتی ویروس‌های زیر را انتخاب کنید، در انتخاب خود اشتباه نکرده‌اید. همه این آنتی ویروس‌ها در مجموع معیارهای اعلام شده امتیاز قابل قبولی را بدست آورده‌اند؛ اما اگر معیار خاصی برای شما اهمیت بیشتری دارد مثلا استفاده از منابع سیستمی برایتان مهم است، از آنتی ویروس‌های ذکر شده در پایین، موردی را انتخاب کنید که در معیار موردنظرتان نیز امتیاز +A را کسب نموده باشد:

    Avira Antivirus 2013

    Kaspersky Internet Security 2013

    Bitdefender Internet Security 2013

منبع: زومیت

خواندن 5811 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی سال نگارش: 98 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
18 تعداد فروش
ریال 1,900,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی کشت گندم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل کشت گندم  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 44 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(قا ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید شیرآلات صنعتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید شیرآلات صنعتی (Valve) سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 125 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ...
3 تعداد فروش
ریال 2,600,000

طرح توجیهی تولید علوفه به روش هیدروپونیک

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید علوفه به روش هیدروپونیک  سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 51 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود ...
3 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی تولید اینورتر برای نیروگاه خورشیدی
طرح توجیهی کشت گندم
طرح توجیهی تولید شیرآلات صنعتی
طرح توجیهی تولید علوفه به روش هیدروپونیک

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام