ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

  • چگونه وام ۴۰ میلیونی مسکن بگیریم
    با مصوبه مجلس همه بانک‌ها موظف شده‌اند به انبوه سازان برای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در اختیار…
  • راهنمای انتخاب دیگ شوفاژ
    امروزه مهندساني كه براي صاحبان ساختمانها كار مي كنند در هنگام انتخاب ديگ هاي گرمايش آب تاسيسات ساختمانها گزينه هاي…
  • راهنمای خرید جارو برقی
    از نظافت گریزی نیست؛ چه در خانه‌ای با اتاق‌های تودرتو و یک هشتی بزرگ و چه در پنت‌هاوس یک برج…
کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
پنج شنبه, 11 دی 1399 16:13

طرح توجیهی راه اندازی نانوایی سنتی

نوشته شده توسط

مقاله ی پیش رو ، طرح توجیهی برای راه اندازی تولیدی نان های سنتی می باشد.در این مقاله قصد داریم تا تمام نکات اولیه برای افرادی که قصد ورود به این پیشه را دارند، بیان کنیم.

نان، یکی از محصولات غذایی است که در اکثر فرهنگ ها به عنوان یک غذای اصلی محسوب می شود.ایرانی ها نیز در اکثر وعده های غذایی خود، نان را دارند.گفته می شود که ایرانی ها شش برابر استاندارد جهانی، نان مصرف می کنند.نوع نانی که در کشور ما مصرف می شود، نان سنتی مانند سنگک، لواش، بربری می باشد.

بازار مصرف نان بر طبق طرح توجیهی راه اندازی نانوایی سنتی

بر اساس آن چه که تا کنون گفتیم، می توان تقاضای بالای مردم برای خرید و تهیه ی نان را پیش بینی و محاسبه کرد.یکی از مزایای بازار نانوایی آن است که این تقاضا برای تمام فصول سال وجود دارد.آن چه برای مصرف کننده ها در زمینه ی نان اهمیت دارد، کیفیت نان، ساعات کاری و تنوع نان ها در نانوایی است.اگر شما بتوانید این سه گزینه را مدیریت کنید، بی شک نانوایی موفقی خواهید داشت.

زمانی که شما نانوایی احداث می کنید، می توانید به فروش سایر فرآورده های نانی در کنار فروش نان سنتی نیز بپردازید.به عنوان مثال انواع نان های صبحانه، نان جو، نان شیرمال، نان کشمشی و انواع کلوچه ها و ... .به علاوه با کمی خلاقیت و مدرن سازی فضا و هم چنین رویت بهتر محصولات و بسته بندی متفاوت، شما می توانید رضایت مشتریان خود را بالا برده و آن ها را به مشتریان پایدار تبدیل کنید.

انواع نان های سنتی بر طبق طرح توجیهی راه اندازی نانوایی سنتی

همان گونه می دانید، انواع مختلفی از نان وجود دارد.اما زمانی که از نان سنتی نام برده می شود، منظور همان نان سنگک، لواش و بربری است.این نان ها با آردهای مختلف و در بستر تنوری متفاوت پخت می شوند.به عنوان مثال تنور نان سنگک باید بستری از ریگ باشد.

فرآیند تولید نان بر طبق طرح توجیهی راه اندازی نانوایی سنتی

پختن انواع مختلف نان های سنتی، مراحل خاص خود را دارد.اما آن چه در تهیه ی همه ی آن ها یکسان است، تولید خمیر، استراحت خمیر، چانه کردن بر اساس وزن، پهن کردن خمیر، قرار دادن خمیر در تنور و در نهایت پخت کامل نان می باشد.

البته مواد مصرفی و درصد آن ها در تولید خمیر و هم چنین زمان استراحت و پخت انواع نان با هم تفاوت دارد. مثلا زمان پخت نان سنگک از لحظه ی قرار گیری در تنور، چیزی در حدود 5 دقیقه است در حالی که این زمان برای پخت نان بربری 10 تا 15 دقیقه می رسد.

مواد اولیه مورد نیاز برای پخت نان بر طبق طرح توجیهی راه اندازی نانوایی سنتی

آرد معمولی آرد ستاره آرد مخصوص نان سنگک شکر رومال خمیر مایه روغن آب نمک ید دار
خواندن 6529 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی بازیافت پت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بازیافت و تولید گرانول درجه یک پت سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 69 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
1 تعداد فروش
ریال 2,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید تجهیزات الکتریکی و لامپ فلورسنت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید تجهیزات الکتریکی و لامپ فلورسنت سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 49 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خو ...
1 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی تولید گیربکس اتومات

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید گیربکس اتومات سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 50 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
3 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب زرشک و بسته بندی آلو، عناب و زعفران

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید و بسته بندی آب زرشک و بسته بندی آلو، عناب و زعفران سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 86 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، ...
0 تعداد فروش
ریال 1,600,000
طرح توجیهی بازیافت پت
طرح توجیهی تولید تجهیزات الکتریکی و لامپ فلورسنت
طرح توجیهی تولید گیربکس اتومات
طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب زرشک و بسته بندی آلو، عناب و زعفران

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام