ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
دوشنبه, 15 دی 1399 11:45

طرح توجیهی بازیافت کارتن و کاغذ

نوشته شده توسط

مقاله ی پیش رو طرح توجیهی بازیافت کارتن و کاغذ است. در این طرح توجیهی به کلیه ی پارامترهای مهم در شروع کسب و کار و سرمایه گذاری در زمینه ی بازیافت کارتن و کاغذ پرداخته شده است.

زباله‌ها و قابلیت بازیافت بر طبق طرح توجیهی بازیافت کارتن و کاغذ

در زندگی ما روزانه مقادیر زیادی زباله در محیط زیست آزاد می شوند. تقریبا تمام کالاها، دارای پوشش و بسته بندی هستند که بعد از استفاده دور ریخته می شوند و تبدیل به زباله می شوند. تعداد بسیار زیادی از این زباله ها قابل استفاده ی مجدد هستند. یعنی می توان آن ها را بازیافت کرد. به عنوان مثال، کاغذ، شیشه و پلاستیک که در اغلب بسته بندی ها به کار برده می شود، در صنعت بازیافت، کاربرد فراوانی دارند.

از طرف دیگر، رها سازی این گونه زباله ها و دفن آن ها در طبیعت نیز اثرات سو و جبران ناپذیری را در محیط زیست به وجود می آورد. لذا هر چند بازیافت و تفکیک این زباله ها، هزینه بر است، اما در کل برای انسان و محیط زیست وی کاری بسیار با اهمیت و سودمند خواهد بود.

عدم توجه و بها دادن به لزوم بازیافت، سبب خسارت های فراوانی از جمله آلودگی محیط زیست خواهد شد که در بلند مدت هزینه های بسیار بالایی برای بشر در پی خواهد داشت.

کاغذ بر طبق طرح توجیهی بازیافت کارتن و کاغذ

یکی از مهم ترین اقلامی که همه ی ما به طور روزانه استفاده می کنیم، کاغذ است. هرچند امروزه بسیاری از اطلاعات دیگر از طریق رایانه ها و به صورت دیجیتالی رد و بدل می شوند، اما همچنان یکی از اقلام پرکاربرد در زندگی هر انسان، کاغذ است.

کاغذ از چوب درختان جنگلی به دست می آید، و این یعنی برای تولید کاغذ مصرفی، میلیون ها درخت قطع می شوند که قطع درختان پوشش جنگلی را کاهش داده و در نهایت سبب مشکلاتی از جمله بروز سیلاب، آلودگی های هوا و ... خواهد شد که در صورت عدم توجه بدین موضوع، در دراز مدت زندگی بر روی کره زمین بسیار سخت خواهد شد.

بازیافت بر طبق طرح توجیهی بازیافت کارتن و کاغذ

بازیافت یعنی استفاده ی مجدد از مواد استفاده شده. در بازیافت از موادی که استفاده شده و دیگر حکم زباله دارند، مجدداً استفاده می شود تا کالایی ساخته شود.

کاغذ و کارتن از جمله موارد پرمصرف در دنیای هر انسان هستند که برای تولید آن ها باید درخت قطع شود. درحالی که می توان از بازیافت کمک گرفت و همان محصول را مجدد تولید کرد.

هر شهروندی می تواند با تفکیک این دسته از زباله ها در منزل خود، کمک شایانی در جهت جمع آوری و بازیافت محصولات کاغذی بکند.

روش بازیافت کاغذ بر طبق طرح توجیهی بازیافت کارتن و کاغذ

ابتدا باید زباله های کاغذی تفکیک شوند. برای این منظور باید از منابع جدا ک توسط شهروندان تفکیک شده اند یا از طریق ماشین آلات تفکیک زباله، زباله های کاغذی را از سایر انواع زباله ها تفکیک نمود.

زباله های کاغذی جدا شده به آسیاب برده می شوند. تا آرد شده و سپس آن را خیس می کنند تا خمیر به دست آید.

در نهایت با استفاده از حرارت، کاغذ را خشک می کنند و جهت برش و بسته بندی به دستگاه های مخصوص می دهند.

از زباله های کاغذی می توان برای بسته بندی موارد غیربهداشتی نیز استفاده نمود. به عنوان مثال بسته بندی کارتن های مواد صنعتی و غیر خوراکی.

تجهیزات و ماشین آلات تولید کارتن بر طبق طرح توجیهی بازیافت کارتن و کاغذ

دستگاه چاپ دستگاه لب چسب دستگاه چاک زن دای کات دستگاه بسته بندی دستگاه لمینت پرس ضایعات دستگاه فلکسو
خواندن 3910 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید آرد

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آرد سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 58 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(قا ...
1 تعداد فروش
ریال 1,500,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث مجتمع کشاورزی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجتمع کشاورزی (باغ پسته، گاوداری، فرآوری و بسته بندی لبنیات و پسته) سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 122 نحوه دریافت: بعد ...
1 تعداد فروش
ریال 2,200,000

طرح توجیهی تولید تجهیزات توانبخشی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید تجهیزات توانبخشی سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 24 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
4 تعداد فروش
ریال 1,200,000

طرح توجیهی تولید اسکلت فلزی و سازه های پیچ و مهره ای

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید اسکلت فلزی و سازه های پیچ و مهره ای سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 33 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلو ...
3 تعداد فروش
ریال 1,600,000
طرح توجیهی تولید آرد
طرح توجیهی احداث مجتمع کشاورزی
طرح توجیهی تولید تجهیزات توانبخشی
طرح توجیهی تولید اسکلت فلزی و سازه های پیچ و مهره ای

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام