ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - راهنمای سرمایه گذاری و مشاوره صنعتی

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...

ایده های سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
پنج شنبه, 11 مهر 1392 15:50

تعیین نرخ ارز در بازار عرضه و تقاضا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک مرکزی باید بر اساس شناور مدیریت‌شده ارز و میزان عرضه و تقاضای بازار نرخ ارز را کنترل کند. مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان خصوصی سازی بعد از ظهر امروز در محل سالن کنفرانس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این مراسم معاونان وزارت اقتصاد از جمله علی‌اصغر یوسف‌نژاد معاون حقوقی، بهروز علیشیری رئیس سازمان سرمایه‌گذاری‌های خارجی و صادق گلمکانی و جمعی از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی حضور داشتند.

 در پایان این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها پاسخ داد.

طیب‌نیا در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه تعیین کف و سقف نرخ ارز در بازار تعیین می‌شود و یا رئیس بانک  مرکزی آن را اعلام می‌کند، گفت: نرخ ارز باید بر مبنای شناور مدیریت شده و بر مبنای میزان عرضه و تقاضا تعیین شود.

وی ادامه داد: بانک مرکزی وظیفه دارد تا در صورت افزایش و یا کاهش غیرمنطقی ارز وارد شده و نرخ آن را کنترل کند و این اقدام باید از طریق نظام شناور مدیریت شده ارز و خرید و فروش آن در بازار انجام شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به سؤال دیگری درباره جلسه مشترک دولت و مجلس تصریح کرد: این اولین جلسه بین هیئت دولت و مجلس بود و در این جلسه همدلی خوبی میان یکدیگر برقرار شده است.

طیب‌نیا افزود:‌ رئیس‌جمهور در این جلسه درباره سفر به نیویورک گزارش‌هایی را اعلام کرد و مورد تحسین مجلس قرار گرفت و از اقدامات و تلاش‌های وی قدردانی شد.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه رونق تولید، آرامش ارزی و برقراری آرامش معیشتی گزارشاتی را به مجلس ارائه کرد و گفت: در این میان فضای بسیار خوبی میان مجلس و دولت ایجاد شده است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره تعیین نرخ سود سپرده‌های بانکی گفت: فعلا چنین چیزی در دستور کار نیست.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی فعلی را تا چه حد نتیجه تحریم‌ها می دانید، تاکید کرد: نمی توان به صورت علمی در این رابطه صحبت کرد و نرخ دقیقی را گفت. اما قطعا مجموعه‌ای از تحریم‌ها مشکلات مدیریتی و برخی از دیگر عوامل دست به دست هم داده تا اقتصاد ایران با مشکلاتی که امروز در آن وجود دارد دست به گریبان شود.

منبع : فارس

خواندن 20484 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی فرآوری هندوانه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل فرآوری هندوانه و تولید مشتقات آن سال نگارش: 98 تعداد صفحه: 62 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ب ...
1 تعداد فروش
ریال 2,200,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث مجتمع تجاری تفریحی

 عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجتمع تجاری تفریحی سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 64 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فر ...
7 تعداد فروش
ریال 2,300,000

طرح توجیهی ساخت دستگاه های خودپرداز و پول شمار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل ساخت دستگاه های خودپرداز (ATM) و اسکناس شمار سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 52 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دا ...
3 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 45 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ...
1 تعداد فروش
ریال 1,400,000
طرح توجیهی فرآوری هندوانه
طرح توجیهی احداث مجتمع تجاری تفریحی
طرح توجیهی ساخت دستگاه های خودپرداز و پول شمار
طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام