ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - راهنمای انتخاب و خرید

آخرین راهنمای انتخاب

  • راهنمای خرید تبلت اندرویدی
     سرانجام موج تبلت‌ها به ایران رسید و تقاضا برای این محصولات افزایش پیدا کرده است. بازار نیز آماده پاسخگویی به…
  • چه حرف هایی را به مشاور املاک نزنیم؟
    برخی از کسانی که برای خرید، اجاره، فروش یا پیش‌فروش آپارتمان به بنگاه‌ املاک مراجعه می‌کنند، در اولین برخورد با…
  • راهنمای خرید مبل
    در ادامه راهنمای خرید لوازم خانگی امروز به نکانی برای خرید مبل می پردازیم . خرید مبل کار بسیار ساده‌ای…
کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
دوشنبه, 25 شهریور 1392 09:31

ابزاری کوچک که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌های سونی اضافه می‌کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

گوگل تی‌وی هنوز نمرده است! سونی یک محصول جدید به نام Bravia Smart Stick را معرفی کرده که در واقع دانگلی کوچک است که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌های سونی اضافه می‌کند.

اسمارت استیک، قابلیت‌های استاندارد گوگل تی‌وی شامل کنترل از طریق دستورات صوتی، یکپارچگی با شبکه‌های کابلی/ ماهواره و مرورگر کروم را به تلویزیون اضافه می‌کند.

خوشبختانه سونی علاوه بر قابلیت‌های گوگل ‌تی‌وی، امکانات متفاوتی را نیز به این دانگل اضافه کرده است. با خرید براویا اسمارت استیک، به کلیه اپلیکیشن‌های Bravia TV نیز دسترسی خواهید داشت. جالب اینجاست که رابط کاربری براویا تی‌وی و گوگل تی‌وی یکپارچه شده و کاربر از طریق یک رابط کاربری به امکانات هر دو دسترسی خواهد داشت.

از جمله نرم افزارهای از-پیش-نصب شده برروی این ابزار کوچک می‌توان به Netflix, Hulu Plus, Pandora, Amazon Prime و یوتیوب اشاره کرد. همچنین امکان نصب نرم افزارهای مختلف از طریق گوگل پلی نیز میسر است.

اسمارت استیک امکان نمایش تصویر در تصویر را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مثلا هنگامی که در حال تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود هستید می‌توانید همزمان در گوشه‌ای از تصویر وب سایت مورد نظر خود را نیز باز کرده و یا نرم افزار یادداشت برداری را اجر کنید.

این دانگل احتمالا از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک ریموت کنترل کارآمد نیز به همراه اسمارت استیک عرضه خواهد شد.

سونی جزئیات بیشتر در مورد محصول جدید خود را یک شنبه اعلام خواهد کرد، اما فعلا مشخص نیست اسمارت استیک با چه قیمتی و در چه زمانی عرضه خواهد شد.

منبع : zoomit.ir

خواندن 14514 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بسته بندی مواد غذایی(چای، قند و شکر، غلات، خشکبار، ادویه جات و برنج) سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 44 نحوه دریافت: بعد از ات ...
7 تعداد فروش
ریال 1,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث واحد سنگ بری

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث واحد سنگ بری سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 41 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل ...
2 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید نان سنتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید نان سنتی  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 52 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
7 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی کشت پسته

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل فرآوری و بسته بندی پسته صادراتی  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 54 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ب ...
0 تعداد فروش
ریال 1,600,000
طرح توجیهی بسته بندی مواد غذایی
طرح توجیهی احداث واحد سنگ بری
طرح توجیهی تولید نان سنتی
طرح توجیهی کشت پسته

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام