×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
چاپ کردن این صفحه
پنج شنبه, 07 آذر 1398 11:57

طرح توجیهی تولید LED

نوشته شده توسط

طرح توجیهی تولید LED

در طرح توجیهی تولید LED سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

  LED ال ای دی (Light Emitting Diode)، دیود نورافشان یا دیود نورانی است که کاربرد وسیعی درمصارف صنعتی و خانگی دارد. LED در منابع مختلف، دیود گسیل نور و دیود نور دهنده نیز نامیده می شوند. اولین ال‌ ای‌ دی‌ های تولید شده به تاریخ ۱۹۶۲ میلادی بر میگردند و تنها با رنگ قرمز (ترکیب گالیم، آلومینیم و آرسناید) به بازار عرضه شدند. دیگر رنگ های ال‌ ای‌ دی‌ همچون سبز، آبی، زرد و نارنجی در دهه ۷۰ میلادی تولید شدند. ال‌ای‌دی ‌های اولیه به علت بهره پایین شان تنها قابل استفاده درمدار های الکترونیکی بودند. توان نوری LED ‌های سفید امروزی تا ۷۰ لومن بر وات و LED های رنگی تا ۵۰ لومن بر وات بوده که پیش‌بینی می‌شود تا ۲۰۰ لومن بر وات نیز برسد.

LED ها یا همان دیود های نوری کاربرد های گسترده ای دارند. امروزه در نورپردازی های خانگی و شهری، چراغ های ترافیکی و علائم عبور و مرور، خودرو ها و دیگر صنایع ریز و درشت دارند. همچنین قابلیت تولید آنها در اندازه های بسیار کوچک منجر شده تا از آنها در تولید صفحات نمایشگر نیز استفاده شود. از دیگر موارد استفاده LED ها، میتوان به صفحه نمایش رایانه، تلویزیون های خانگی، صفحه نمایش دستگاه های خانگی و صنعتی و غیره؛ اشاره کرد. علاوه بر گستردگی کاربرد، عمر مفید طولانی و مصرف کم، محبوبیت این کالا را افزایش داده است. تصویر زیر ساختار یک ال ای دی را نشان می دهد.

 

کد آیسیک LED

متداول ترین طبقه بندی و دسته بندی در فعالیت های اقتصادی همان تقسیم بندی ایسیک است. که عبارتند از: طبقه بندی و دسته بندی استاندارد بین المللی فعالیت های اقتصادی. سریال کد ایسیک دیود نوری (LED) 3210512316 و سریال کد ایسیک لامپ LED 3150512363 می باشد.

همچنین تعرفه گمرکی تعریف شده در گمرک ایران تحت عنوان دیودی نوری (LED) 85414000 می باشد.

 

شرکت ایران صنعت، آمادگی خود را برای نگارش طرح توجیهی تولید LED بصورت کامل و قابل دفاع بر اساس اطلاعات روز، اعلام می دارد.

برای ثبت سفارش و درخواست نگارش طرح اینجا کلیک کنید.

 

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 9264 دفعه

موارد مرتبط