ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
پنج شنبه, 28 آذر 1392 10:30

بازاریابی محتوا

نوشته شده توسط

بازاریابی محتوایی یک تکنیک بازاریابی برای ایجاد و توزیع محتوایی مرتبط و ارزشمند است به منظور جذب، به دست آوردن مخاطب وایجاد تعاملی تعریف شده و قابل فهم با آنها، که با هدف جذب مشتری و در نهایت سودآوری انجام می گیرد. هدف بازاریابی محتوا جذب و حفظ مشتری به وسیله ی ایجاد وانتقال مداوم مطالب مرتبط و ارزشمند با قصد تغییر و یا بهبود رفتار مصرف کننده است.

بازاریابی محتوا یک فرایند مداوم است که به بهترین وجه استراتژی های بازاریابی را یکپارچه می کند، و تمرکز آن در مالکیت رسانه ها است نه اجاره ی آنها.

 اساساً بازاریابی محتوا هنر برقراری ارتباط با مشتریان است بدون اینکه کالایی به آنها فروخته شود. بازاریابی محتوا، یک بازاریابی بدون توقف است. در بازاریابی محتوا به جای عرضه تهاجمی محصولات یا خدمات، اطلاعات را به خریداران خود عرضه می کنید و در واقع آنها را هوشمندتر و داناتر می‌سازید. ماهیت استراتژی محتوایی باور این است که اگر به خریداران اطلاعات منسجم، مداوم و ارزشمند ارائه کنیم، در نهایت آنها با انتخاب محصول ما و وفاداری، به ما پاداش خواهند داد.

تا کنون بازاریابی محتوا توسط برخی از بزرگ‌ترین سازمان‌ها در دنیا به کار گرفته شده است، سازمان‌هایی مانند، P&G، مایکروسافت، سیسکو سیستم (Cisco Systems) و جان دیر (John Deer). همچنین بازاریابی محتوا توسط کسب‌ و کارهای فروشگاه‌های کوچک در سرتاسر دنیا توسعه داده شده و اجرا شده است. و دلیل این رشد و توسعه این است که واقعا این نوع استراتژی در بازاریابی بسیار کارآمد و مؤثر است!

بازاریابی محتوا ، حال و آینده ی بازاریابی است

یکبار دیگر تعریف بازاریابی محتوا را با دقت بخوانید، اما این‌بار کلمات مرتبط و ارزشمند را حذف کنید. در واقع این دو، تفاوت بین بازاریابی محتوا و اطلاعات زائدی است که از شرکت‌هایی می‌گیرید که سعی می‌کنند به شما چیزی بفروشند. شرکت‌ها به طور مداوم اطلاعاتی را می‌فرستند، که در اغلب اوقات این اطلاعات نامربوط و بی‌ارزش هستند. این چیزی است که بازاریابی محتوا را در دنیای امروز در بین هزاران پیام بازاریابی که برای هر نفر فرستاده می شود جذاب و جالب توجه کرده است. بازاریابی محتوای خوب باعث می‌شود که فرد درنگ کند، بخواند،  فکر کند و به گونه‌ای متفاوت رفتار کند.

هزاران تن از رهبران و متخصصان بازاریابی از سراسر جهان مانند ست گودین (Seth Godin) و صدها متفکر برجسته بازاریابی به این نتیجه رسیده‌اند که بازاریابی محتوا تنها مختص آینده نیست، بلکه بازاریابی محتوا به زمان حال اختصاص دارد.

بازاریابی بدون وجود محتوایی معتبر، غیرممکن است

بدون در نظرگرفتن اینکه از کدام تکنیک های بازاریابی استفاده می کنید، بازاریابی محتوا باید قسمتی از این فرآیند باشد و نه یک فعالیت تفکیک شده! کیفیت محتوا، بخشی از تمام اَشکال بازاریابی است:

• بازاریابی در رسانه های اجتماعی: استراتژی محتوا قبل از استراتژی رسانه ای می آید.

• جستجوگرها (SEO): موتورهای جستجو به کسب و کاری که محتوا ی با کیفیت و سازگار منتشر می کنند پاداش می دهند.

• روابط عمومی (Public Relations): استراتژی PR موفق، موضوعاتی که خوانندگان به آنها توجه می کنند را دنبال میکند.

• بازاریابی درون مرزی : محتوا کلید اصلی برای هدایت و رهبری محصول در داخل است.

طبق گفته ی Roper Public Affairs، امروزه ۸۰ درصد بازاریابان ترجیح می‌دهند که برای بازاریابی خود اطلاعاتی به صورت یک سری از مقالات ارائه دهند تا به صورت تبلیغ و آگهی. ۷۰ درصد از این افراد می‌گویند که بازاریابی محتوا باعث می شود احساس نزدیک‌تر بودن به شرکت ‌حمایت‌کننده sponsoring company داشته باشند و ۶۰ درصد از آنها اذعان می کنند که محتوای شرکت به آنها کمک می‌کند که تصمیمات بهتری در مورد تولید بگیرند.

 به این فکر کنید که چگونه می شود اگر مشتریان منتظر پیام های بازاریابی شما باشند؟!! و چه می شود اگر در زمانی که آنها آن را از طریق چاپ، ایمیل، وب سایت دریافت می کنند، ۱۵، ۳۰ و یا ۴۵ دقیقه برای مطالعه آن وقت بگذارند؟

منبع: دکتر پول

خواندن 8585 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی بسته بندی حبوبات

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بسته بندی حبوبات  سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
3 تعداد فروش
ریال 1,500,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی رشته آشی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید رشته آشی سال نگارش:87 تعداد صفحه: 33 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: doc ...
2 تعداد فروش
ریال 1,200,000

طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید شانه تخم مرغ  سال نگارش: 89 تعداد صفحه: 39 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید بلوک لیکا

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید بلوک لیکا سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 41 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل:doc ...
11 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی بسته بندی حبوبات
طرح توجیهی رشته آشی
طرح توجیهی تولید شانه تخم مرغ
طرح توجیهی تولید بلوک لیکا

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام