ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
چهارشنبه, 30 آبان 1397 17:05

طرح توجیهی چیپس میوه و سبزیجات خشک

در طرح توجیهی تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک شده سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

معرفی طرح توجیهی چیپس میوه و سبزیجات خشک شده

 خشک‌ کردن یکی از روش‌های موجود برای افزایش زمان ماندگاری برخی از موادغذایی به خصوص میوه‌ها و سبزی‌هاست. در این روش، فعالیت آبی موادغذایی کاهش می‌یابد و از فساد میکروبی در آنها جلوگیری می‌شود.

خشک‌ کردن میوه در کشورهایی مانند ایران، سوریه، مصر، عراق و ترکیه، قدمتی دیرینه دارد. تاریخچه تولید میوه‌های خشک به 1700 سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد. در آن زمان، مردمان مدیترانه و خاورمیانه، میوه‌های تابستانی را خشک و آذوقه زمستانشان می‌کردند.

خرما،‌ انگور، زردآلو، انجیر، سیب، هلو و حتی گلابی، جزو میوه‌هایی بودند که قدیمی‌ها با خشک‌کردن آنها دانسته یا ندانسته، pH شان را پایین و طول مدت ماندگاری‌شان را بالا می‌بردند. رطوبت برای افزایش عمر نگهداری یا کاربردهای دیگر، از میوه‏ ها گرفته می‌شود. خشک کردن میوه‌جات یکی از روشهای جلوگیری از فساد میکروبی آنهاست. در این روش در اثر کاهش میزان رطوبت، امکان فساد میکروبی بسیار کم می‌شود و سرعت دیگر واکنشهای مضر نیز به مقدار قابل توجهی کم می‌شود. خشک کردن ضمن اینکه روی محصول اثر حفاظتی دارد وزن و حجم آن را نیز به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد، در نتیجه از هزینه‌های حمل و نقل و ذخیره سازی می‌کاهد. در ضمن خشک کردن در برخی موارد باعث تولید فرآورد‌هائی می‌شود که مصرف آنها آسانتر است.

 این روزها هم که آجیل میوه‌های خشک، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد؛ از یونان و ایتالیا گرفته تا آمریکا و روسیه. البته ما ایرانی‌ها هم یکی از پروپا قرص‌ترین دوستداران میوه‌های خشک هستیم.

میوه خشک یکی از خوردنی های بسیار خوشمزه است که اکثرا آن را دوست دارند و برای سلامتی هم فواید زیادی دارد. میوه های خشک منبع غنی ویتامین های A، B1، B2، B3، B6 و پانتوتنیک اسید و نیز املاحی مثل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، مس و منگنز هستند و هر 100 گرم میوه خشک تقریباً 250 کالری انرژی و 1 تا 5 گرم پروتئین موجود است و میوه ها تنها مواد غذایی هستند که سرشار از ویتامین ها،فیبر ها و آنتی اکسیدان می باشند.

 

افزایش تقاضا برای چیپس میوه و سبزیجات خشک

 اتفاق تازه ای که در زمینه میوه های خشک افتاده است، استقبال مردم عادی انواع میوه های خشک به عنوان آجیل و خشکبار و مصرف روزافزون آن است. لذا تولید کننده های زیادی در سراسر جهان به تولید میوه های خشک به روش های مختلف پرداخته ودر صدد تامین این محصول گران قیمت برای این بازار بزرگ جدید برآمده اند. حضور تولیدگنندگان داخلی کشورمان و تولید کنندگان خارجی در بازار کشور ها همچنان قادر به تامین بازار داخلی و صادراتی این محصول در کشور ما نیست.

راه اندازی یک کارگاه تولید میوه های خشک یا همان چیپس میوه می تواند سود آوری مناسبی را نصیب تولید کننده داخلی کرده و همچنین مانع واردات میوه خشک تایلندی شود ودر نتیجه از خروج مقدار زیادی ارز از کشور جلوگیری گردد.

 

ماشین آلات مورد نیاز در طرح توجیهی خشک کن میوه و سبزیجات

برای راه اندازی یک تولیدی میوه خشک ( چیپس میوه ) نیاز به یک دستگاه خشک کن صنعتی بوده و همچنین برای مراحل آماده سازی که شامل شستشو، پوست کندن، هسته گیری، اسلایس ( ورقه ) کردن می شود نیز می توان از تجهیزات دستی یا برقی استفاده کرد. پس از خشک کردن محصول نیز با استفاده از دستگاه های مختلف بسته بندی محصول را بسته بندی کرده و انبار می کنید.

کوره عملیات حرارتی فولاد و چدن

ماشین تراش

ماشین فرز

ماشین دریل

گیوتین ورق بر

دستگاه اره آتشی

دستگاه اره صابونی

ماشین مته رادیال

ماشین خم

 

شیوه خشک کردن میوه و سبزیجات

برای هر میوه زمان مشخص و متفاوتی را می توان برای خشک شدن در نظر گرفت. این زمان به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-       رطوبت اولیه محصول: این که محصول ورودی دستگاه تا چه حد تر بوده و رطوبت اولیه آن چقدر است. آیا میوه بهاره هست یا پاییزه ،آیا میوه تازه و باغی هست یا سردخانه ای و ...

-       رطوبت نهایی محصول: رطوبت میوه پس از خروج از دستگاه خشک کن چند درصد باشد، بنا به سفارش و شرایط می توان این درصد رطوبت نهایی را کم یا بیشتر در نظر گرفت.

-       رطوبت و دمای محیط: اینکه دستگاه خشک کن باید در منطقه ای شرجی مانند شمال یا جنوب کشور مان کار کند یا در منطقه ای خشک مانند کرمان و یزد، اینکه در فصل زمستان هستیم و یا تابستان.

-       دمای محفظه خشک کن: اینکه بنا به موارد مختلف تصمیم بر خشک کردن میوه در چه دمایی باشد. اینکه بخواهیم میوه به آرامی خشک شود و یا به سرعت، اینکه فرمولاسیون استفاده شده برای میوه چه باشد.

-       محصول: اینکه چه محصولی در خشک کن قرار دارد، به عنوان مثال زمان لازم برای خشک شدن سیب کمتر از پرتقال و زمان خشک شدن پرتقال کمتر از نارگیل می باشد.

 

 به منظور آشنایی با فرآیند تولید چیبس میوه می توانید به این مطلب مراجعه کنید.
کد آیسیک طرح خشک کن میوه و سبزیجات

 متداول ترین طبقه بندی و دسته بندی در فعالیت های اقتصادی همان تقسیم بندی ایسیک است. که عبارتند از: طبقه بندی و دسته بندی استاندارد بین المللی فعالیت های اقتصادی . سریال کد ایسیک انواع میوه، صیفی جات و سبزیجات خشک شده1513312362و انواع میوه خشک1513412363 انواع میوه خشک فرآوری شده1513412380انواع دانه ، میوه و خشکبار آجیلی فرآوری شده و پودر پوست آن1549312366بسته بندی میوه خشک7495412409 میباشد .

در داد و ستدهای بین المللی جهت کد بندی کالا در امر صادرات و واردات و مبادلات تجاری و همچنین تعیین حقوق گمرکی و غیره از دو نوع طبقه بندی استفاده میشود که عبارتند از طبقه بندی و نام گذاری بر اساس بروکسل و طبقه بندی مرکز استاندارد و تجارت بین المللی . کد تعرفه گمرکی انواع میوه، صیفی جات و سبزیجات خشک شده0712و انواع میوه خشک08135000 انواع میوه خشک فرآوری بسته بندی میوه خشک19059090در واحد تن می باشد.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برای خشکبار و میوه های خشک شده -روش نمونه برداری دراستاندارد شماره1036و برای مخلوط میوه های خشک ورقه شده -ویژگی ها و روشهای آزمون شماره 14342و میوه های خشک و خشک شده-تعاریف و نامگذاریاستاندارد شماره4290و میوه های خشک شده -روش اندازه گیری انیدرید سولفوروشماره 569 بیان کرده است.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی چیپس میوه و سبزیجات خشک را به ما  بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 9108 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید چیپس میوه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید چیپس میوه  سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 64 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
3 تعداد فروش
ریال 1,800,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید کود NPK

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کود های شیمیایی NPK سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 50 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فر ...
3 تعداد فروش
ریال 1,700,000

طرح توجیهی پرورش شترمرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش شترمرغ سال نگارش: 98 تعداد صفحه: 81 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید سولفات پتاسیم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سولفات پتاسیم سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 63 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
3 تعداد فروش
ریال 2,300,000
طرح توجیهی تولید چیپس میوه
طرح توجیهی تولید کود NPK
طرح توجیهی پرورش شترمرغ
طرح توجیهی تولید سولفات پتاسیم

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام