ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45

مدیریت فروش و بازاریابی (30)

مقالات مرتبط با مباحث مدیریت فروش و بازاریابی را در این بخش مشاهده می نمایید:

در این مطلب به بررسی مفهوم مطالعات بازار که یکی از خدمات ارائه شده توسط وبسایت ایران صنعت می باشد می پردازیم. در ساده ترین تعریف، انجام تحقیقات بازار و بازارسنجی مجموعه ای از مطالعات پیرامون پتانسیل های بازار و مشتری در برابر عرضه کالای مورد نظر است. شناسایی وضعیت بازار، قبل از عرضه ی کالای مورد نظر در موفقیت فروش آن تاثیر بسزایی دارد. مهم است تا علاوه بر شناخت جامعه هدف، ذائقه و نیاز مشتری بررسی شده تا تولید کننده بتواند محصول را با مدنظر قرار دادن تمامی این موارد عرضه کرده و فروش خود را تضمین کند.

اما به نظر می‌رسد بسیاری از شرکت‌ها این اشتباه را مرتکب می‌شوند و به این ترتیب به روابط خود با مشتری آسیب می‌رسانند. وقتی موسسه Gallup از بیش از ۴ میلیون مشتری نظرسنجی کرد، به این نتیجه رسید که از هر پنج مشتری، یک نفر احساس می‌کند برندهایی که از آن خرید می‌کند، به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

اگر شرکت شما فقط ویژگی‌های منطقی مانند کیفیت محصول یا رویکردهای شناختی مشتری مانند احتمال پیشنهاد دادن را بسنجد، نمی‌توانید از احساس مشتری آگاه شوید. سنجش سلامت رابطه با مشتری به علم جدیدی نیاز دارد که کیفیت احساسات مشتری  و سطح درگیری احساسی او را تعیین می‌کند.

در دهه نخست سده بیست‌ویکم، ما در آستانه بزرگ‌ترین تحول طول تاریخ قرار گرفته‌ایم: رمزگشایی از ژنوم انسانی؛ یعنی ۱۰۰ هزار ژنی که به‌وسیله ۳ میلیارد جفت شیمیایی در DNA ما رمزگذاری شده است. این دستاورد به یک انقلاب پزشکی دیگری انجامیده است که نه تنها طول عمر طبیعی انسان‌های سالم را افزایش می‌دهد، بلکه به غلبه بر سرطان، دادن رگ‌های خونی جدید، سد کردن راه رشد رگ‌های خونی در توده‌های سرطانی، ایجاد اندام‌های جدید از سلول‌های بنیادین و بسیاری معجزات دیگر کمک خواهد کرد. اما چالش‌های اخلاقی مختلفی درباره به کارگیری این فناوری برای مقاصد تجاری و کسب سود مطرح می‌شود که بازتاب نگرانی‌های اخلاقی جامعه است.

ویژگی های یک مدیر خوب

نوشته شده توسط

ویژگی یک مدیر خوب در ذیل معرفی شده است که خیلی از مدیران خوب از آنها بهرمنده هستند.

۱-الگو باشید

یک مدیر خوب باید در هر زمینه ای از خصوصیات اخلاقی الگویی برای کارمندانش باشد. اگر مدیر از نظر اخلاقی در بین کارمندان بهترین باشد باعث میشود که کارگذارانش به وی احترام گذاشته و خواسته های مدیرشان را تمام و کمال انجام دهند. برای اینکه الگوی کارمندانتان باشید باید:

برنامه ریزی تبلیغات

نوشته شده توسط

فراموش نکنید که اگر برنامه ریزی دقیقی برای تبلیغات کسب و کار خود نداشته باشید ممکن است تا ۹۰٪ از بودجه تبلیغاتی خود را به هدر بدهید. در واقع بهتر است بدانید که برنامه ریزی کلید موفقیت یک برنامه تبلیغاتی است.

برای اینکه بتوانید یک برنامه تبلیغات برای کسب و کار خود داشته باشید می بایست به ۵ پرسش پاسخ دقیق دهید:

1)      محصول و یا خدمتی که ارائه می دهید چیست؟

در گام نخست باید نقاط قوت و یا ضعف محصول و یا خدمت خود را بشناسید. مشتریان فعلی شما در مورد کسب و کار شما چگونه فکر می کنند؟

میخی که از تخته بیرون است میخی شجاع است.

 نیاز به اسامی برند خوب از سوی مشتریان نشات می گیرد. و مشتریان همیشه خواستار روش هایی راحت و مناسب برای شناسایی، به خاطر سپاری ، بحث و مقایسه ی برند ها هستند. اسم شایسته می تواند ارزشمندترین دارایی برند باشد که باعث تمایز شده و پذیرش را تسریع می بخشد .

 ۷معیار در انتخاب نام یک برند تاثیرگزار:

۱- تمایز: آیا اسم درمیان انبوهی اسامی مختلف ،به ویژه در میان اسامی دیگر در طبقه خود برجسته و متمایز است ؟ آیا درمتن و نطق عادی به راحتی قابل تشخیص است؟

برنامه بازاریابی

نوشته شده توسط

برنامه بازاریابی (Marketing Plan) برای موفقیت بازاریابی حیاتی است. این طرح ها به مغز متفکر شرکت ها و گروه های بازاریابی در فرآیند بازاریابی کمک می کنند ، بدین معنی که چه چیزی می بایست به دست آید و ما قصد داریم که چگونه آن را به دست آوریم . رویکردهای زیادی برای طرح های بازاریابی وجود دارد .

مدرس بازاریابی بر مراحل کلیدی طرح متمرکز گشته ،که این مراحل کلیدی شامل حروف داده شده  در واژه ی اختصاری و رایج AOSTC است .

 تجزیه و تحلیل ANALYSIS.

اهداف OBJECTIVES.

 چنانچه چیزی در باره ی نحوه ی نوشتن متون تبلیغاتی ندانیم ، تفکر و تعمق در دنیای تبلیغات ،کاری بی فایده است . نوشتن متن تبلیغاتی ،یک مهارت است. یکی از اشتباهات آگهی نویسان این است که آگهی را برای خودشان می نویسند نه برای مشتریان موجود و بالقوه!

آگهی شما می بایست به وضوح منافع موجود در محصول یا خدمت شما را به مشتریان نشان دهد نه منافع شما را به خود شما!

پیش از آنکه متن تبلیغاتی خود را تولید کنید، به این نکته بیندیشید که شما چه موضع یگانه و ویژه ای برای فروش دارید. در واقع چه ویژگی های منحصر به فردی دارید و باید آنها را به چه کسانی برسانید .

صفحه1 از4

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب زرشک و بسته بندی آلو، عناب و زعفران

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید و بسته بندی آب زرشک و بسته بندی آلو، عناب و زعفران سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 86 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، ...
0 تعداد فروش
ریال 1,600,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث فروشگاه فرش

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث فروشگاه فرش سال نگارش: 88 تعداد صفحه: 87 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
7 تعداد فروش
ریال 2,000,000

طرح توجیهی تولید قالب فلزی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید قالب فلزی سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 60 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
0 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی احداث هتل در مشهد

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث هتل در مشهد سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 64 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
1 تعداد فروش
ریال 2,700,000
طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب زرشک و بسته بندی آلو، عناب و زعفران
طرح توجیهی احداث فروشگاه فرش
طرح توجیهی تولید قالب فلزی
طرح توجیهی احداث هتل در مشهد

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام