ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
شنبه, 02 مرداد 1400 08:34

طرح توجیهی تولید پدال خودرو

نوشته شده توسط

طرح توجیهی تولید پدال خودرو، طرح امکان‌سنجی و بررسی شرایط برای تولید یکی از ملموس‌ترین قطعات خودرو است. در این مقاله، ساختار، عملکرد و فرآیند تولید پدال خودرو بیان شده است.

پدال خودرو بر طبق طرح توجیهی تولید پدال خودرو

پدال‌های خودرو اهرم‌هایی هستند که طراحی آن‌ها به گونه‌ای انجام شده است، که با پا قابل حرکت و کنترل هستند. اغلب خودروهای سواری از نوع سه پدال و دو پدالی هستند. انواع دنده‌ای خودروها، سه پدال برای گاز، ترمز و کلاچ دارند. هم‌چنین خودروهای دنده اتومات، فاقد پدال کلاچ هستند.

وجود ایراد و مشکل در ساختار یا عملکرد پدال‌ها، می‌تواند منجر به بروز یک فاجعه شود. به عنوان مثال، تصور کنید پدال ترمز، گاز یا کلاچ، گیر داشته باشد و نتواند در زمان مورد نیاز، با فرمان راننده، عمل کند. تأخیر به وجود آمده علاوه به خارج کردن کنترل از دست راننده، می‌تواند به بروز یک حادثه بیانجامد.

انواع پدال خودرو بر طبق طرح توجیهی تولید پدال خودرو

پدال گاز در خودرو

پدال گاز، به دریچه‌ی ساسات خودرو متصل است. یعنی زمانی که این پدال را با پای خود فشار می‌دهید، دریچه‌ی ساسات باز شده و هوای بیش‌تری وارد خودرو خواهد شد. هوای بیش‌تر، مصرف سوخت را بالا برده و البته به دنبال آن، سرعت خودرو نیز افزایش پیدا می‌کند.

پدال ترمز در خودرو

پدال ترمز باید فوق العاده حساس باشد. یعنی با کوچک‌ترین اشاره‌ی پای راننده، عمل کند. این پدال، همان‌طور که از نامش پیدا است، سبب می‌شود تا خودرو از حرکت بایستد.

پدال کلاچ در خودرو

پدال کلاچ برای قطع و وصل کردن ارتباط بین موتور و جعبه دنده به کار برده می‌شود. این پدال در خودروهای دنده اتومات حذف شده است.

اهمیت استراتژیکی تولید پدال خودرو بر طبق طرح توجیهی تولید پدال خودرو

در اهمیت نقش خودروها در زندگی امروز، جای هیچ تردیدی باقی نیست. امروزه می‌توان با توجه به زمان کم و فرصت‌های محدود، با وسایل نقلیه، در بسیاری از موارد صرفه‌جویی کرد. پس از این نظر جای هیچ تردیدی نیست که خودرو در زندگی امروز، نقش مهم و اساسی دارد و می‌توان آن را یکی از کالاهای مهم و اصلی در زندگی به رقم آورد. تولید این کالا، به صورت یک سیستم است. یعنی قطعه قطعه‌های آن باید جداگانه ساخته و یا خریداری شوند و سپس در واحد مونتاژ، سرهم بندی شوند تا خودرو به دست آید. همان‌طور که اشاره شد، دو راه برای تأمین قطعات وجود دارد. یکی از راه‌ها تولید قطعه و دیگری خرید و یا واردات قطعه است. در خصوص خرید یا واردات، باید مسیر متتفاوتی طی شود. در این زمینه باید اطلاعاتی نظیر حق گمرکی و عوارض، برندها و هزینه‌هایی مثل حمل و نقل و دلار در نظر گرفته شود. تولید این قطعات روش دیگری است که در این نوشتار نیز در محوریت قرار گرفته است.

از آن‌جایی که در یک سیستم هر جزئی وظیفه‌ی خود را اجرا می‌نماید و نبود آن یا نقص در عملکرد یک قطعه، سبب اختلال در کل عملکرد خودرو خواهد شد، پس می‌توان این گونه برداشت نمود که تولید پدال خودرو در سیستم خودرو، بسیار مهم خواهد بود.

خواندن 3464 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی کشت گندم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل کشت گندم  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 44 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(قا ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید اسکلت فلزی و سازه های پیچ و مهره ای

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید اسکلت فلزی و سازه های پیچ و مهره ای سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 33 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلو ...
3 تعداد فروش
ریال 1,600,000

طرح توجیهی احداث آزمایشگاه طیور

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تاسیس مجموعه آزمایشگاهی تخصصی در زمینه پژوهش و پیشگیری از بیماری های طیور سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 53 نحوه دریافت: بعد ...
4 تعداد فروش
ریال 1,700,000

طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مزرعه کشت یونجه و پرورش شترمرغ  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خو ...
0 تعداد فروش
ریال 2,300,000
طرح توجیهی کشت گندم
طرح توجیهی تولید اسکلت فلزی و سازه های پیچ و مهره ای
طرح توجیهی احداث آزمایشگاه طیور
طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام