ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1400 08:51

طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

نوشته شده توسط

 مقاله‌ی پیش‌رو، طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی می‌باشد. آسفالت یکی از مقاوم ترین پوشش های سطح جاده و راه است. در این مقاله، تمام آن‌چه برای ورود به این کسب و کار لازم است بدانیم، بیان شده است.

 آسفالت بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

یکی از متداول ترین پوشش برای سطح راه ها و جاده ها، آسفالت است. آسفالت نسبتا گران است و از لحاظ دوام، مقاومت و سازگاری با محیط زیست نیز جای بحث دارد. البته ناگفته نماند که با پیشرفت علم، روز به روز به تولید آسفالت مرغوب تر و بهتر پرداخته شده است.

آسفالت ماده ای شبه جامد است. رنگ سیاه دارد و چسبناک است. مواد تشکیل دهنده ی آسفالت، مصالح سنگی و قیر است. نوع سنگی که در ساخت آسفالت استفاده می شود، تأثیر مستقیمی روی کیفیت آن دارد.

انواع آسفالت بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

آسفالت گرم آسفالت حفاظتی آسفالت سرد

قیر رنگی بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

همان طور که می دانید بیس و اساس آسفالت، از ماده ی قیر می باشد. چنان چه این قیر را با رنگدانه ها مخلوط کنیم، قیر رنگی به دست می آید. رنگدانه ها  می توانند طبیعی و یا مصنوعی باشند. این دسته بندی بر اساس ساختمان رنگدانه و ماده ای است که رنگدانه از آن استخراج می شود.

اگر برای رنگی کردن قیر، از قیرهای اصلاح شده ی پلیمره استفاده شود، خواص بهتری نسبت به قیرهای معمولی به دست می آید. این امر سبب می شود تا در برابر گرما و سرما، مقاومت بهتری از قیر دیده شود.

انواع رنگدانه ها بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

فشرده پودری گرانول دوغاب

آسفالت رنگی بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

آسفالت های که با قیرهای رنگی ساخته می شوند، آسفالت رنگی هستند. این نوع آسفانت برای سطوح مجزا و با کاربردهایی خاص، استفاده می شود. مثلا اگر در یک خیابان، لاینی را به تردد دوچرخه و موتور سیکلت اختصاص دهیم، می توانیم آن را با آسفالت رنگی، متفاوت کنیم.

معمولا برای تهیه و تولید آسفالت رنگی، ار پیگمنت اکسید آهن استفاده می کنند. رنگ به دست آمده از این پیگمنت قرمز است. برای تهیه ی آسفالت رنگی با رنگی به غیر از قرمز، از قیرهای اصلاح شده ی پلیمری استفاده می کنند.

کاربرد آسفالت رنگی بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

لایه محافش روی پل ها روکش جاده ها داخل تونل ها مشخص کردن ایستگاه های اتوبوس و تاکسی جذابیت بصری و مجزا سازی در مکان های تفریحی و ورزشی و ...

مزایای آسفالت رنگی بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

مقاومت در برابر اسعه فرابنفش عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید عدم تغییر خواص در مجاورت هوای گرم و سرد قابلیت بازیافت تا 50 درصد کاهش آلودگی محیط زیست عدم ایجاد ترک روی سطح جاده هزینه ی مقرون به صرفه

 فرایند تولید آسفالت رنگی بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

پیوسته گسسته

تهیه آسفالت رنگی به صورت پیوسته بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

در واحد‌‌هایی که آسفالت رنگی را با فرآیند پیوسته تولید‌ می‌کنند دیگر روش دستی کارآمد نیست و باید با استفاده از یک واحد اندازه‌گیری در طول درست کردن آسفالت این مواد را اضافه کرد در این روش به غیر از همزن تجهیزات دیگری نیاز نیست.

تهیه آسفالت رنگی به روش گسسته بر طبق طرح توجیهی تولید آسفالت رنگی

در این روش رنگدانه‌ها به صورت دستی و مستقیم به مخلوط اضافه‌ می‌شود و ابتدا برای جلوگیری از گلوله شدن رنگدانه‌ها بهتر است با قیر و بعد با سنگدانه‌ها مخلوط شود در این روش هیچ گونه گرد و غباری ایجاد‌ نمی‌شود و زمان مخلوط شدن کمی نیز دارد.

 

 

خواندن 2477 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید پوشاک

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید پوشاک سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 27 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل:docx(قا ...
2 تعداد فروش
ریال 1,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی فرآوری کود های حیوانی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل فرآوری کود های حیوانی سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 31 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ف ...
15 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی تولید کیک و کلوچه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کیک و کلوچه (دانشجویی) سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ...
2 تعداد فروش
ریال 1,200,000

طرح توجیهی صادرات، واردات و تعمیرات قطعات یدکی مستعمل

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل صادرات، واردات و تعمیرات قطعات یدکی مستعمل سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 28 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانل ...
3 تعداد فروش
ریال 1,200,000
طرح توجیهی تولید پوشاک
طرح توجیهی فرآوری کود های حیوانی
طرح توجیهی تولید کیک و کلوچه
طرح توجیهی صادرات، واردات و تعمیرات قطعات یدکی مستعمل

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام