ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
شنبه, 05 تیر 1400 09:30

طرح توجیهی تولید نانو فیلتر

نوشته شده توسط

داشتن یک آب سالم که ذرات معلق و فلزات سنگین در آن وجود نداشته باشد و یا تنفس هوایی پاک و بدون آلودگی، از اولیه‌ترین نیازهای هر فرد در زندگی است. این امر با «فیلتر» ممکن می‌شود. در طرح توجیهی تولید نانو فیلتر، به فرآیند ساخت بهترین و جدیدترین انوع این فیلترها که از الیاف نانو ساخته شده‌اند، پرداخته شده است.

 

فیلتر بر طبق طرح توجیهی تولید نانو فیلتر

فیلترها، ابزاری هستند که به دلیل ساختار خود، می‌توانند ذرات و مواد مخصوصی را به دام انداخته و عملیات جداسازی آن را انجام دهند. توجه کنید که فیلتر معمولا به قصد جدا کردن ذرات جامد از سیالات به کار می‌رود. زمانی که سیال دارای ذرات جامد باشد و از فیلتر عبور داده شود، در اثر ساختار متخلخل فیلتر و نیز اختلاف فشار، ذرات جامد به دام می‌افتد در حالی که سیال، از آن عبور می‌کند.

نانو فیلتر بر طبق طرح توجیهی تولید نانو فیلتر

روشن است که اندازه‌ی سوراخ‌ها و حفره‌هایی که در فیلترها تعبیه می‌شوند، در اندازه‌ی ذرات جامدی که به دام می‌افتند، تأثیرگذار است. یعنی اگر ذره‌ای از ذرات جامد وجود داشته باشد که اندازه‌ی آن از سوراخ‌های فیلتر، ریزتر باشد؛ از فیلتر عبور کرده و تصفیه نمی‌شود. پس در این‌جا به این نتیجه می‌رسیم که اگر ابعاد حفره‌های فیلتر را فوق‌العاده ریز بسازیم، بهتر است و احتمالاً تصفیه‌ی دقیق‌تری خواهیم داشت. در این حالت، در حقیقت از «نانو فیلتر» صحبت کرده‌ایم.

نانو الیاف بر طبق طرح توجیهی تولید نانو فیلتر

نانو الیاف پلیمری است که در اثر فرآیندهای شیمیایی و توسط روش الکنرواسپینینگ تولید می‌شود. این روش، یک روش نسبتاً آسانی است که می‌توان برای تولید نانو الیاف به کار گرفت. در این روش از جت یک سیال در میدان الکتریکی استفاده می‌شود. به این صورت که، محلول پلیمری، از یک جت با قطر مشخص پاشیده می‌شود. به دلیل ولتاژ بالایی که به آن اعمال می‌شود، ذرات حاوی بار سطحی شده و در اثر عبور میدان الکتریکی، بارها روی سطح تجمع می‌گردند. تجمع بار بر روی سطح جت، سبب غلبه نیروهای دافعه الکترواستاتیکی بر نیروهای کشش سطحی می‌گردد. در نهایت این فرآیندها، جت سایل که قطری در حدود میلی‌متر دارد، به چندین جت سیال که قطری برابر با نانومتر دارند، تبدیل می‌شوند.

تولید فیلتر بر طبق طرح توجیهی تولید نانو فیلتر

زمانی که می‌خواهیم فیلتری با کیفیت بالا بسازیم، باید در نظر داشته باشیم که عملکرد فیلتر به چهار پارامتر اصلی وابسته است:

اختلاف فشار بین دو سطح فیلتر سرعت فیلتراسیون نوع پارچه به کار برده شده در فیلتر سطح فیلتر

پس زمانی که به تولید با کیفیت تر فیلتر، می‌پردازیم باید بتوانیم کیفیت را برای هر یک از مؤلفه‌های بالا، ارتقا دهیم.

کاربرد فیلتر بر طبق طرح توجیهی تولید نانو فیلتر

جداسازی باکتری و قارچ و ذرات دیگر در مقیاس نانو در صنایع پزشکی تصفیه هوا و جداسازی آلودگی‌ها تصفیه آب و جداسازی ذرات معلق و فلزات سنگین موجود در آب تولید ماسک و محافظ و ...

وضعیت بازار برای تولید فیلتر نانو بر طبق طرح توجیهی تولید نانو فیلتر

جداسازی و تصفیه یک امر واجب است. از زمان‌های قدیم، برای جداسازی ذرات ناخالصی، از روش‌های مختلفی استفاده می‌شد. گرچه خروجی محصولی با کیفیت بالا بود، اما مقرون به صرفه نبودن و عدم امکان تعمیم آن برای کمیت بالاتر، و از طرف دیگر پیشرفت شیمی و صنایع پلیمری و پدیدار شدن محصول جدیدی به نام «نانو الیاف»، سبب شد تا تحولی در امر فیلتر کردن پدید آید. پس از نظر وجود بازار مصرف کننده، باید اعلام کنیم که خوشبختانه در این زمینه، جای نگرانی وجود ندارد. به عبارت بهتر تقاضا برای محصول فیلتر نانو، همیشه وجود دارد.

اما برای ورود و ادامه فعالیت در این حوزه، باید تجهیزات و تکنولوژی مناسب خریداری شود. در صورت عدم وجود کیفیت مطلوب در کالاهای تولید شده، مصرف کنندگان سراغ سایر برندها و حتی محصولات وارداتی خواهند رفت. و همان‌طور که در امور بازاریابی مرسوم است، نگه‌داشتن مشتری بسیار دشوارتر از جذب آن خواهد بود. یعنی اگر مشتری به دلیل نارضایتی از برند، رفت، بازاری را از دست خواهیم داد.

 

خواندن 2313 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی مجتمع آرد، سیلو گندم، سردخانه و سورتینگ میوه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آرد، احداث سیلوی نگهداری گندم، سردخانه بالای صفر، انبار و سورتینگ میوه سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: ب ...
1 تعداد فروش
ریال 2,400,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید مشتقات انگور

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید مشتقات انگور (آبمیوه، سرکه و روغن انگور) سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 45 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل ...
3 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی تولید مصنوعات چوبی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید مصنوعات چوبی سال نگارش: 89 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل ...
4 تعداد فروش
ریال 1,600,000

طرح توجیهی تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 59 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ب ...
4 تعداد فروش
ریال 1,200,000
طرح توجیهی مجتمع آرد، سیلو گندم، سردخانه و سورتینگ میوه
طرح توجیهی تولید مشتقات انگور
طرح توجیهی تولید مصنوعات چوبی
طرح توجیهی تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام