ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
دوشنبه, 25 مرداد 1400 08:40

طرح توجیهی تولید سمعک

نوشته شده توسط

سمعک، از جمله وسایلی است که برای کمک به زندگی انسان‌ها طراحی شده است. با کمک این وسیله، افراد کم شنوا، قادر به دریافت صوت و صداهای محیط خود با کیفیت و ولوم قابل درک برای شنوایی خویش خواهند بود. در طرح توجیهی تولید سمعک، این محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

سمعک بر طبق طرح توجیهی تولید سمعک

سمعک یک دستگاه کمکی است. این دستگاه، ابزاری است که به منظور کمک برای شنیدن طراحی شده است. در حقیقت، این دستگاه با تقویت امواج صوتی، به بهتر شنیده شدن آن، کمک خواهد کرد. این امر به افراد کم شنوا، کمک می‌کند تا با چالش کم‌تری در زندگی خود روبه‌رو شوند، صداها را بشنوند و شنوایی بهتری داشته باشند. سمعک وسیله‌ای است که الکترونیکی- پزشکی محسوب می‌شود. چرا که قوانین پزشکی و سازمان‌های بهداشت و درمان بر آن نظارت دارد و از طرف دیگر، ساختار این دستگاه الکترونیک بوده و شامل میکروفون، تقویت کننده و رسیور است.

دستگاه‌های تقویت صدا بر طبق طرح توجیهی تولید سمعک

یک سری دستگاه به منظور تقویت صدا طراحی و ساخته شده است. این دستگاه‌ها را با سمعک اشتباه نگیرید. دستگاه‌های تقویت صدا، دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای افراد عادی (بدون مشکل در شنوایی) طراحی شده‌اند. به عنوان مثال، میکروفون‌هایی که در سالن‌ها و کنفرانس‌ها استفاده می‌شود، برای تقویت امواج صوتی و پخش آن در ابعاد وسیع‌تر، استفاده خواهد شد. این در حالی است که سمعک‌ها، با توجه به میزان شنوایی فرد، تنظیم می‌شود و صدا برای شخص کم شنوا، وضوح یافته و یا بلندتر می‌شود.

ساختمان سمعک بر طبق طرح توجیهی تولید سمعک

هر سمعک، فارغ از مدلی که دارد، در ساختمان خود سه بخش اصلی دارد. این سه بخش عبارتند از:

میکروفون تقویت کننده رسیور

هر کدام از این بخش‌ها، عملکرد قابل تنظیمی دارند که بسته به تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن‌ها، می‌توان برای اشخاص با مشکلات شنوایی مختلف، از آن استفاده نمود.

چگونگی عملکرد سمعک بر طبق طرح توجیهی تولید سمعک

امواج صوتی محیط، توسط میکروفون داخل سمعک دریافت می‌شوند. هر چقدر که این میکروفون، قوی‌تر باشد، امواج صوتی بیش‌تری قابل دریافت خواهد بود. این امواج دریافت شده، به صورت سیگنال‌های الکتریکی به تقویت کننده‌ی سمعک ارائه می‌شود. تقویت کننده‌ها، در حقیقت، آمپلی فایر بسیار پیشرفته‌ای هستند که سیگنال‌های صوتی را بارها تقویت خواهند کرد. عملکرد تقویت کننده‌هایی که در سمعک‌ها استفاده می‌شود، بسته به نوع سمعک، قابل تنظیم خواهد بود. سپس این سیگنال‌های تقویت شده به رسیورها، ارائه خواهد شد. رسیور وظیفه دارد تا سیگنال‌های الکتریکی دریافت شده را به امواج صوتی تبدیل کرده و آن را به گوش برساند.

انواع سمعک بر طبق طرح توجیهی تولید سمعک

از آن‌جایی که هم علم پزشکی و هم علوم تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت هستند، سمعک‌ها هم در انواع پیشرفته‌تری تولید شده‌اند. برخی از انواع سمعک‌ها، با باطری کار می‌کنند و انواع دیگری از آن‌ها قابلیت شارژ دارند. هم‌چنین به لحاظ اندازه و فرم سمعک‌ها نیز، انواع مختلفی از آن‌ها، طراحی شده‌اند. تکنولوژی به کار رفته در انواع سمعک‌ها می‌تواند سبب ساخت محصول پیشرفته‌تر و با امکانات بیش‌تر شود. در حال حاضر سمعک‌هایی ساخته شده‌اند که امکان ترجمه‌ی صداها را به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی به کاربر ارائه خواهند داد.

فواید سمعک بر طبق طرح توجیهی تولید سمعک

همان‌طور که اشاره کردیم، این دستگاه به افراد کم‌شنوا کمک می‌کند تا بهتر بشنود. شنیداری بهتر، سبب خواهد شد تا برقراری ارتباط و مکالمه برای فرد آسان‌تر شود و این امر در اعتماد به نفس و سلامت روانی شخص تأثیر مستقیم خواهد داشت. هم‌چنین می‌تواند به تقویت روابط اجتماعی شخص کمک کند.

تجهیزات و ماشین آلات لازم برای تولید سمعک بر طبق طرح توجیهی تولید سمعک

دستگاه تزریق قالب برای تزریق پلاستیک خشک کن پرس مونتاژ و بسته بندی سیگنال ژنراتور
خواندن 4239 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی احداث مجتمع رفاهی گردشگری بین راهی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجتمع خدمات تفریحی گردشگری سال نگارش: 98 تعداد صفحه: 65 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ب ...
1 تعداد فروش
ریال 1,700,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید هیدروکربن از ضایعات پلاستیک

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید هیدروکربن (گازوئیل) از ضایعات لاستیک و پلاستیک سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 30 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل ...
7 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید ظروف چینی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید ظروف چینی سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 78 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
0 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 59 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ب ...
4 تعداد فروش
ریال 1,200,000
طرح توجیهی احداث مجتمع رفاهی گردشگری بین راهی
طرح توجیهی تولید هیدروکربن از ضایعات پلاستیک
طرح توجیهی تولید ظروف چینی
طرح توجیهی تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام