ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 46
سه شنبه, 06 آذر 1397 13:43

طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

در طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

  

معرفی طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

سال هاست غذاهای فست فودی و پیتزا فروشی ها بارنگ و طعم تندشان تمام خیابان های شهر را تصرف کرده اند. رشد قارچ گونه این نوع غذافروشی ها به حدی است که تازه کاران کسب و کار اولین چیزی که به ذهنشان می رسد راه انداختن یک رستوران فست فود است. اما چند وقتی است که میان این بازار رستوران ها و غذاهای پرزرق و برق رستوران های غذای خانگی با اسامی جذاب و جدید سربیرون آورده اند. حالا بسیاری از دانشجویان و کارمندان ترجیح می دهند به جای خوردن یک غذای سنگین و پرحجم فست فودی دستپخت های خانگی بخورند.

شرایط کنونی زندگی انسان و نفوذ مدرنیزه شدن در جوامع امروزی، بسیاری از عادات غذایی انسان را تغییر داده است. آهنگ سریع زندگی، اشتغال زنان، کمبود وقت، فاصله زیاد بین محل کار و منزل و ترافیک سبب افزایش تمایل انسان امروزی به غذاهای آماده و نیمه آماده شده است . شاید بتوان گفت این دسته از مواد غذایی قسمت اساسی مهمترین بخش تغذیه انسان را تشکیل می دهند. در این میان ذائقه بسیاری از مردم نیز به این غذاها عادت کرده است و آنها را لذیذتر از غذاهای سنتی می دانند.

ا0غلب غذاهایی Fast Food یا به عبارتی دیگر غذاهایی که از آنها به عنوان غذای حاضری نام برده می شود غذاهای نظیر پیتزا، همبرگر، چیزبرگر، انواع ساندویچ ، مرغ سوخاری، ناگت مرغ، سیب زمینی سوخاری هستند که از رستوران های عرضه کننده این نوع غذاها تهیه می شود. وجه تمایز رستوران های فست فود با دیگر رستوران ها در این است که غذای از پیش آماده شده را پس از مدت زمان کوتاهی بعد از دریافت سفارش مشتری به او تحویل خواهند داد. معمولا غذاهای فست فود به صورت یکجا و در حجم زیاد و از قبل تهیه شده و در طول روز گرم نگه داشته می شوند یا مدت زمان کوتاهی پس از دریافت سفارش مشتری گرم شده و به او تحویل داده خواهد شد در این رستوران ها معمولا غذاها با قیمت پایین تری عرضه می شوند.

 

 

 

در اغلب کشورهای دنیا در رستوران هایی که غذاهای فست فود عرضه می کنند پول غذا در هنگام سفارش دریافت می شود و در حقیقت رستوران هایی که غذاهای فست فود تهیه می کنند معمولا جایی برای نشستن و غذا خوردن ندارند و به همین علت با توجه به این که راه اندازی رستوران های فست فود مستلزم داشتن امکانات زیاد نخواهد بود در سال های اخیر تعداد این رستوران ها در کشورهای در حال توسعه بشدت افزایش یافته است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که غذاهای فست فودی که در اغلب کشورها مورد علاقه نوجوانان و جوانان بوده و جایگزین بسیاری از وعده های اصلی غذایی در برنامه غذایی روزانه آنها شده اند نمادی از زندگی مدرن و ماشینی در دنیای امروز است، اما بر خلاف گفته این گروه از کارشناسان عرضه غذاهای حاضری یا آماده قدمتی بیش از این دارد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که از گذشته های دور در روم باستان دکه هایی وجود داشته است که نان و نوشیدنی می فروختند یا این که فروش رشته فرنگی آماده یا همان نودل در فروشگاه های کوچک در کشورهایی مانند چین، کره و ژاپن تنها در سالهای اخیر متداول است یا این که دکه های فلافل فروشی در کشورهای خاورمیانه قدمتی بسیار دیرینه دارند.

کد آیسیک طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

کد آیسیک انواع غذاهای آماده و نیمه آماده غیر کنسروی (انواع خوراک، خورشت و سایر انواع غذا و پیش غذا) با سریال کد 1549412575وتولید، عمل آوری و بسته بندی انواع پودرهای آماده و غذاهای آماده و نیمه آماده حاصل از گوشت دام و طیور(شامل کنسرو، ناگت، برگر و غذاهایی که در جای دیگر طبقه بندی نشده)باکد ایسیک 1511312400 و انواع پودر آماده و غذای نیمه آماده از گوشت طیورسریال کد 1511412406  وانواع غذای آماده و نیمه آماده از آبزیان با کد1512312350و بیان شده است.

مراحل اجرای طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

ابتدا باید بدانید چه نوع رستورانی را میخواهید بزنید.

موقعیت مکانی رستوران را مشخص کنید     

انقدر مکان رستوران مهم است که موفقیت یا شکست رستوران به آن بستگی دارد.

نام رستوران را انتخاب کنید

به احتمال زیاد باحال ترین قسمت راه اندازی رستوران انتخاب نامی است که یک معنایی بدهد. نام رستوران منعکس کننده تم و موقعیت رستوران است .

نوشتن برنامه کسب و کار رستوران

برای اینکه بتوانید مدیریت بودجه ای برای راه اندازی رستوران داشته باشید ،باید ابتدا نقشه کسب و کار خود را طراحی کنید تا بتوانید با توجه به بودجه هزینه راه اندازی رستوران را برآورد کنید.

تامین بودجه

این مرحله راه اندازی رستوران ، مرحله ای است که بیشتر افراد از راه اندازی رستوران منصرف می شوند.بودجه را می توانید از موسسات مالی، وام ، سرمایه گذار تامین کنید.

درخواست مجوز های لازم

اخذ بیشتر مجوزها برای راه اندازی رستوران هفته ها یا حتی ماه ها زمان می برد. پس به محض اینکه متوجه شدید بودجه لازم را دارید ، باید شروع به پرکردن کاغذهای اخذ مجوز از اتحادیه مربوطه کنید.

دکوراسیون رستوران

خیلی از این فضاهای خالی که می بینید با یخچال ها و .. پر می شود.

نوشتن منوی رستوران

یک منوی خوب رستوران باید راحت خوانده بشود .

استخدام کارکنان رستوران

هر چه به روزهای افتتاح رستوران نزدیک می شوید، باید بیشتر در فکر استخدام آشپزان و گارسن ها باشید. باید بهترین فرد را برای هر پستی انتخاب کنید.

تبلیغات رستوران

تبلیغات برای یک رستوران تازه تاسیس شده مهمترین چیز است. اهمیت یک وب سایت خوب را برای رستوران نادیده نگیرید.

تجهیزات رستوران

تجهیزات رستوران نیز عامل مهم دیگری است که هرچقد از وسایل شیک تر در رستوران های مدرن و سنتی تر در رستوران های سنتی استفاده کنید در جلب نظر مشتری مفیدتر خواهد بود.

 

بازار هدف محصول طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

علاوه بر بازار داخلی ، بر اساس قانون صادرات و واردات، محدوديتي براي صاردات انواع فرآورده هايي غذايي از گوشت و مرغ ازجمله ناگت وجود ندارد. با توجه به نياز روز افزون به انواع اينگونه محصولات در دنياي امروز، به نظر مي رسد علاوه بر رشد نياز به اين محصول در داخل كشور، كشورهاي همسايه با رشد سريع در حال صنعتي شدن مي باشند، و نياز آنها به انواع فرآورده هاي غذايي آماده و نيمه آماده رو به افزايش است.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده را به ما  بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

 

 

 

خواندن 5637 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید لوازم آرایشی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید لوازم آرایشی سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 57 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل ...
0 تعداد فروش
ریال 1,700,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث سینما

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث سینما  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx ...
3 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی احداث هتل های زنجیره

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث هتل های زنجیره ای سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 49 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
0 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی نورد ورق

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل نورد ورق فولادی سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 34 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
9 تعداد فروش
ریال 1,800,000
طرح توجیهی تولید لوازم آرایشی
طرح توجیهی احداث سینما
طرح توجیهی احداث هتل های زنجیره
طرح توجیهی نورد ورق

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام