ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
یکشنبه, 19 ارديبهشت 1400 16:27

طرح توجیهی شرکت پخش دارو

نوشته شده توسط

داروها، آرام بخش و درمانگر دوران بیماری و دردمندی انسان ها هستند. داروها، پس از تولید در کارخانجات، واردات یا صادرات باید جهت فروش به مشتریان، به داروخانه ها عرضه گردند، کاری که وظیفه ی شرکت های پخش دارو است. با ایران صنعت همراه باشید تا در طرح توجیهی شرکت پخش دارو، به شما تمام نکات و موارد مهم این حرفه را نشان دهیم.

دارو بر طبق طرح توجیهی شرکت پخش دارو

هرچقدر که زمان را به عقب برگردانیم، متوجه می شویم که بشر همیشه در صدد پیدا کردن دوا و درمان برای بیماری و دردهای خویش بوده است. با رشد علم و فناوری، داروهای شیمیایی، خیلی زیاد شدند و البته کمک شایانی برای درمان بیماری ها ارائه دادند که تا پیش از آن، راهی برای آن وجود نداشت.

داروهای شیمیایی در کارخانجات ساخته شده و در داروخانه ها به فروش می رسند. این وسط شرکت هایی هستند که کارشان توزیع و پخش داروها از کارخانه ها به داروخانه هاست. این ها همان شرکت های پخش دارویی هستند.

شرکت پخش دارو بر طبق طرح توجیهی شرکت پخش دارو

شرکت هایی که قانونی ثبت می شوند و در اساسنامه ی آن ها ذکر می شود که موضوع فعالیت آن ها، توزیع دارو می باشد، شرکت های پخش دارو هستند. این شرکت ها می توانند اقلامی مانند داروها، تجهیزات پزشکی، لوازم مصرفی پزشکی، مکمل های غذایی و ... را در سطح استان به فروش برسانند. لازم به ذکر است که تعداد این شرکت ها در قانون مشخص است و هر 5 سال یک بار بر اساس نیاز روز، این قانون تطبیق و بازبینی می شود.

ثبت شرکت پخش دارو بر طبق طرح توجیهی شرکت پخش دارو

شما باید تیم شرکت را مشخص کرده و با در دست داشتن تمام مدارک و اسناد مورد نیاز برای اخذ جواز و مدارک قانونی، اقدام نمایید. برای شرکت های دارویی بهترین نوع شرکت، شرکت های تضامنی هستند. پس به هنگام ثبت شرکت حتما از کلمه ی «تضامنی» در عنوان شرکت اخذ شود.

اساسنامه ی هر شرکت بسیار مهم است. باید اساسنامه را به خوبی تنظیم نمود. در اساسنامه باید کلیه ی فعالیت های شرکت به وضوح بیان شوند. به عنوان مثال اگر قصد تولید، پخش، صادرات و واردات هرگونه دارویی را دارید باید کاملا شفاف بیان کنید. هم چنین در اساسنامه، حیطه ی فعالیت نیز باید مشخص باشد. شما ممکن است بخواهید در سطح استان و یا کشور اقدام به فعالیت نمایید.

کمیسیونی که بر شرکت های دارویی ناظر است، کمیسیون قانونی ماده 2 معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. صلاحیت‌های قانونی این کمیسیون مرتبط با شرکت‌های دارویی اعم از تولیدی، پخش، صادرات و واردات به شرح زیر است:

صدور موافقت اصولی فعالیت صدور و تمدید مجوز اولیه فعالیت صدور پروانه تاسیس صدور پروانه ثبت شعبه انجام بازرسی و ممیزی دوره‌ای

به غیر از این وزارت شما باید از اداره کل نظارت بر امور دارو و مخدر نیز، مجوز لازم را اخذ نمایید.

شرایط لازم برای اعضای شرکت پخش دارو بر طبق طرح توجیهی شرکت پخش دارو

شرایط لازم برای اعضاء هات مدیره  مدیر عامل شرکت داروئی به شرح زیر می باشد:

تابعیت ایرانی. متدین به یکی از ادیان رسمی مندرج در قانون اساسی. ارایه برگ پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت از خدمات یا گواهی اشتغال کار نیروهای مسلح. حسن سابقه خدمت و فعالیت و توانمندی های لازم در حوزه دارو با تأیید کمیسیون قانونی. ارایه گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد.

چشم انداز صنعت دارو در ایران بر طبق طرح توجیهی شرکت پخش دارو

از آن جایی که قیمت داروهای داخلی بسیار پایین تر تمام می شود، دردسرهایی مانند گمرک و ... در انتظار تولیدات داخل کشور نیست و هم چنین تولید داخلی، رونق پیدا می کند، تولید دارو در داخل بسیار موجه و قابل قبول است. با توجیه بودن تولید دارو، موارد جانبی از جمله پخش و صادرات آن نیز موجه خواهد بود.

خواندن 3215 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی بسته بندی خشکبار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بسته بندی خشکبار سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 57 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
2 تعداد فروش
ریال 1,500,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی راه اندازی کشتارگاه تخصصی طیور

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل راه اندازی کشتارگاه تخصصی و چند منظوره برای انواع طیور  سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 72 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، ف ...
0 تعداد فروش
ریال 2,100,000

طرح توجیهی احداث کارخانه آسفالت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث کارخانه آسفالت گرم سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 80 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
8 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی بازیافت نخاله ساختمانی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بازیافت نخاله ساختمانی سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 53 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
8 تعداد فروش
ریال 1,800,000
طرح توجیهی بسته بندی خشکبار
طرح توجیهی راه اندازی کشتارگاه تخصصی طیور
طرح توجیهی احداث کارخانه آسفالت
طرح توجیهی بازیافت نخاله ساختمانی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام