ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
شنبه, 15 دی 1397 13:06

طرح توجهی احداث باشگاه بدنسازی

در طرح توجهی احداث باشگاه بدنسازی شما اطلاعات مناسبی در خصوص این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری به دست می آورید که این اطلاعات می تواند راهنمای خوبی برای راه اندازی کسب و کار شما باشد.

 

معرفی طرح توجهی احداث باشگاه بدنسازی

زندگی ماشینی و آپارتمانی در کنار کمبود فضاهای سبز در شهرها و آلودگی هوا موجب شده است، تا افراد از تحرک کافی برخوردار نباشند. بیشتر پزشکان در کنار نسخه های عریض و طویل و البته گزاف دارویی خود؛ مورد دیگری را به آن اضافه می کنند که عبارت از داشتن فعالیت مستمر و منظم است. اکثر ورزشکاران نیز بسیار علاقه مندند که نمای ظاهری بدنشان متناسب و عضلانی باشد و بتوانند علاوه بر اینکه ورزش می کنند و چربی می سوزانند فرم ظاهری بهتری هم به بدنشان بدهند. باشگاه های ورزشی با فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب برای ورزش کردن جزو اولین پیشنهادها برای این موضوع مهم هستند. از این رو در سال های گذشته باشگاه داری آن هم از نوع ورزشی اش رونق چشمگیری یافته است. اشگاه ورزشی مؤسسه‌ای است که با هدف تعلیم و تقویت قوای جسمانی وروحانی افراد و سالم‌سازی جامعه و تعمیم یک یا چند رشته ورزشی‌مطابق ضوابط فنی واصول و مقررات تعیین شده توسط سازمان تربیت بدنی، بر اساس مقررات آیین‌نامه ها ،اداره می‌شود.

باشگاه بدنسازی به عنوان یکی از کسب‌وکارهای نسبتا نوپا و جوان کشور چند سالی است که با تمام کاستی‌ها همچنان بر مدار موفقیت قرار گرفته و نسب موفقیت آن به شکست چندین برابر است.

مدارک مورد نیاز احداث باشگاه بدنسازی

مهم‌ترین مدارک مورد نیاز درخواست مجوز باشگاه عبارت است از: تعیین نام باشگاه، تکمیل فرم تاسیس ارائه شده از سوی اماکن، کروکی محل باشگاه، آرم و مهر باشگاه، کارت پایان خدمت، گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی عدم اعتیاد، تعهدنامه فدراسیون پزشکی، مدرک مربیگری و …

پس از تکمیل و ارائه مدارک و فرم‌های مورد نظر اداره اماکن نسبت به احراز صلاحیت اقدام کرده و حدود یک ماه تا ۴۵ روز دیگر مجوز لازم صادر می شود. اما راه اندازی یک کسب‌و کار تنها به داشتن مجوز نیست بلکه باید ملزومات مورد نظر هم تهیه شود.

باشگاه‌های بدنسازی از نظر کیفی، کمی، موقعیت جغرافیایی، تجهیزات و امکانات به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود.

 

شرایط فیزیکی احداث باشگاه بدنسازی

باشگاه‌های کوچک محلی که بیشتر در محله‌های قدیمی و شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند از نظر مساحت بین ۶۰ تا ۷۰ متر هستند و از نظر تجهیزات بسیار مختصر و اندک عمل می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های این کسب و کار یافتن ملک مناسب با موقعیت جغرافیایی مناسب است. اگر باشگاه در موقعیت درست راه‌اندازی نشود درآمدزایی آن بدون شک منفی است. باید بسته به میزان امکانات و تجهیزات موقعیت جغرافیایی را در نظر گرفت. قیمت‌گذاری خدمات یکی دیگر از مشکلات باشگاه‌داران است و نظارت درست و کافی بر روی این موضوع انجام نمی‌شود. موضوع دیگر این است فضای باشگاه باید دارای سقفی بلند و تهویه مناسب باشد به همین دلیل هر ملکی را نمی‌توان برای باشگاه در نظر گرفت. به نوعی پیدا کردن یک لوکیشن پاشنه آشیل این کسب و کار است. همچنین نیاز است دیوار باشگاه‌ها دارای عایق صوتی بوده و از سوی دیگر ارتفاع مناسبی داشته باشد، به همین دلیل تغییر کاربری یک فضا به باشگاه بدنسازی با هزینه‌های زیادی برای ایجاد ساختاری مناسب با این ورزش همراه خواهد بود.

همچنین باشگاه‌های وی آی پی به دلیل خاص بودن مشتریان با معضلی به نام مدیریت بر رضایتمندی مشتریان رو به رو هستند. از آنجایی که مشتریان این باشگاه‌ها افراد خاص و ویژه‌ای بوده و برای حضور در سالن مبالغ قابل ملاحظه‌ای را پرداخت می‌کنند توقعات متفاوتی دارند که برآورده کردن آن‌ها به مدیریت مناسبی احتیاج دارد. باشگاه‌های بزرگ با مساحت بالا بیشترین درآمد خود را از خدمات به دست می‌آورند. در بیشتر باشگاه‌ها فروش مکمل غذایی، خدمات آرایشی و حتی خدمات مشاوره‌ای یک منبع درآمدی بسیار عالی به شمار می‌رود. یک باشگاه بزرگ و مجهز باید دارای دو تا سه مربی باشد.

در این باشگاه‌ها حتما یک مسئول نظافت و خدمات فعالیت می‌کند. یک نفر به عنوان مدیر و یک نفر به عنوان صندوق‌دار حضور دارند. البته سالن‌دار هم وظیفه رسیدگی به مشتریان و ارائه خدمات به آن‌ها را دارد. در برخی سالن‌ها هم دو نفر وظیفه ماساژ را بر عهده دارند که تعداد این سالن‌ها بسیار اندک است.

لوازم و تجهیزات لازم برای هر باشگاه بدنسازی شامل هالتر، دمبل،صفحه های وزنه،میله خم، میله عضله سه سر،نیمکت ها، میز لاریري، نیمکت دراز کش،توپ سوئیسی،دستگاه دیپ، رک،میله چین اپ، دوچرخه، تردمیل، سیم کش، کراس تک، فلای سینه، اسکات،پرس پاو سینه، مولتی پرس،شکم کرانچ وفیله کمر،قایقی و زیر بغل میشود. 

 

کد آیسیک طرح احداث باشگاه بدنسازی

متداول ترین طبقه بندی و دسته بندی در فعالیتهای اقتصادی همان تقسیم بندی ایسیک است. که عبارتند از :طبقه بندی و دسته بندی استاندارد بین المللی فعالیتهای اقتصادی . سریال کد ایسیک لباس بدنسازی1810412472 ،توپ بدن سازی و فیزیوتراپی3693512309با کد تعرفه 95069190،انواع تجهیزات بدن سازی و تناسب اندام 3693412345با کد تعرفه 950691،دوچرخه بدن سازی3693512347و کد تعرفه 95069190در واحد عدد میباشد.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تجهیزات تمرینی ثابت -قسمت ششم -تردمیل ها -الزامات ایمنی ویژه و روش های آزمون دراستاندارد شماره 6-10423 بیان کرده است.

خلاصه بررسی مالی طرح توجیهی احداث باشگاه بدنسازی

سرمایه گذاری کل طرح: 2.000 میلیون ریال

زمین مورد نیاز: 600 متر مربع

ظرفیت طرح: 300 نفر در ماه

اشتغال زایی: 3 نفر به طور مستقیم

بازده سرمایه گذاری:  2.5 سال

 

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی احداث باشگاه بدنسازی اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی احداث باشگاه بدنسازی را به ما بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 5010 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مزرعه کشت یونجه و پرورش شترمرغ  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خو ...
0 تعداد فروش
ریال 2,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی بسته بندی ادویه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بسته بندی ادویه جات  سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 49 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فا ...
3 تعداد فروش
ریال 1,700,000

طرح توجیهی تولید کمپوزیت سنگ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کامپوزیت سنگ سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 107 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی بسته بندی پای مرغ و ماهی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بسته بندی پای مرغ و ماهی سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 65 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
0 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ
طرح توجیهی بسته بندی ادویه
طرح توجیهی تولید کمپوزیت سنگ
طرح توجیهی بسته بندی پای مرغ و ماهی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام