ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
یکشنبه, 23 آذر 1399 18:25

طرح توجیهی راه اندازی کلینیک پوست مو و زیبایی

نوشته شده توسط

مقاله ی پیش رو طرح توجیهی جهت تاسیس و راه اندازی کلینیک پوست و مو و زیبایی می باشد.چنانچه قصد راه اندازی مرکز با چنین مقوله ای دارید ، مطالعه ی این مطلب به شما پیشنهاد می شود.

کلینیک پوست و مو و زیبایی در رسته ی درمانگاه ها قرار می گیرد.خدمات آن از نوع درمانی و زیبایی می باشد.بنابراین جهت تاسیس کلینیک پوست و مو و زیبایی باید مدرک تحصیلی پزشکی داشت.در یک کلینیک زیبایی باید حداقل دو پزشک مشغول به کار باشند.

خدمات کلینیک زیبایی بر طبق طرح توجیهی راه اندازی کلینیک پوست و مو و زیبایی

خدماتی که در کلینیک های پوست و مو و زیبایی انجام می شود ، بسیار وسیع و متنوع می باشد. از جمله ی آن ها می توان به خدمات:

تزریق ژل و فیلر:مواد مصنوعی که جهت پر کردن شیارهای چین و چروک ، خطوط اخم و خنده و هم چنین حجم دادن  در حاشیه های صورت (زاویه ی فک) مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش موقت بوده و برای ماندگاری نتیجه ، در بازه های زمانی منظم باید تکرار شوند.

بوتاکس:دارویی که برای رفع چین و چروک ، خط اخم و خطوط چین در ناحیه ی لب و گردن به کار می رود.بوتاکس در تمام نقاط صورت قابل استفاده نیست زیرا فرم غیر طبیعی دارد. مزوتراپی:روشی برای تزریق مواد معدنی به پوست سر که سبب تنظیم کمبود ویتامین بدن و هم چنین تنظیم هورمون ها می شود.مزوتراپی معمولا پس از سه ماه نتیجه ی خود را نشان خواهد داد. انواع لیزرها (موهای زائد و درمانی (مانند رفع زخم برجسته، کک و مک، جوان سازی و ...) ) کاشت ابرو کاشت مو عمل زیبایی بینی خدمات هیدرودرمی (آبرسانی به پوست): با استفاده از دستگاه مخصوص عمل آبرسانی به پوست انجام شده و خشکی یا کم رطوبت بودن پوست جبران می گردد. پیلینگ (لایه برداری پوست)

 

مراحل تاسیس کلینیک زیبایی بر طبق طرح توجیهی راه اندازی کلینیک پوست و مو و زیبایی

تاسیس کلینیک های پوست و مو و زیبایی برای هر فردی مقدور نمی باشد.همان طور که پیش تر نیز بیان شد، برای تاسیس این گونه مراکز باید مدرک تحصیلی پزشکی داشت.

متاسفانه امروزه تقریبا ظرفیت این مجوز تکمیل شده است و وزارت بهداشت مجوز جدید صادر نمی کند. لذا افرادی که تمایل به راه اندازی این مراکز دارند باید مجوز مربوطه را اجاره نمایند که رقم این اجاره حداقل یک میلیارد برای یکسال می باشد.حتی در مناطق پر مشتری تر در غرب تهران این رقم بالاتر نیز خواهد رفت.

البته ناگفته نماند که رقم درآمد به دست آمده در ماهیانه ی این مراکز بالغ بر 300 میلیون تومان می باشد که تقریبا در سال بالغ بر چهار میلیارد تومان خواهد بود.

پس از اخذ مدارک و مجوزات لازم، باید خدمات قابل ارائه را تعیین و بر اساس آن فضایی را در نظر گرفت.

سپس به تهیه و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز می پردازیم که در ادامه ی مطلب شرح مفصلی راجع به آن آورده شده است.

 

تجهیزات کلینیک زیبایی بر طبق طرح توجیهی راه اندازی کلینیک پوست و مو و زیبایی

دستگاه لیزر موهای زائد: در خرید این دستگاه که احتمالا یکی از پرکاربردترین دستگاه های مرکز زیبایی تان خواهد بود باید به طیف متنوع پوست ها توجه داشته باشید.به عبارت دیگر دستگاه شما باید بتواند خدمات مورد نظر را برای تمام انواع پوست ها ، انجام دهد.

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد، لیزر سه بعدی می باشد که موهای قرمز و بور را پوشش می دهد.و هم چنین مجهز به هندپیس آیس کولر است که نیاز به استفاده از کمپرس یخ را از بین می برد.

دستگاه هایفوتراپی: دستگاهی است که برای لیفت صورت، کاشت نخ، لاغری، تزریق ژل و ... جایگزین غیرتهاجمی می باشد.بهترین دستگاه هایفوتراپی، اولترا می باشد که سری کارتریج ویژه صورت و بدن دارد.

میکرودرم: دستگاهی که سری های مختلفی دارد و با آن کار لایه برداری پوست را انجام می دهند. بهترین گزینه برای انتخاب میکرودرم دستگاه های میکرودرم الماس هستند.

کربوکسی تراپی:این دستگاه جهت جوانسازی و کاهش سلولیت کاربرد دارد.

Co2 فرکشنال: دستگاه فرکشنال برای جوانسازی پوست و واژن به کار می روند و می توانند جایگزین بسیار کامل و خوبی برای تمام جراح ی های زیبایی بانوان محسوب شوند.نسل فوق العاده پیشرفته ی این دستگاه ها فوتونا هست.

ناگفته نماند که علاوه بر دستگاه های معرفی شده، در کلینیک های پوست و مو و زیبایی ، شما به مواد مصرفی نیز نیاز خواهید داشت.به عنوان مثال مواد ژل های تزریقی، انواع محصولات مراقبتی پوست و مو و ... .

 

خواندن 5611 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 59 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ب ...
4 تعداد فروش
ریال 1,200,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مزرعه کشت یونجه و پرورش شترمرغ  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خو ...
0 تعداد فروش
ریال 2,300,000

طرح توجیهی نوسازی ماشین آلات صنعتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل جایگاه سوخت دو منظوره سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 52 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ف ...
0 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید اگزوز

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید اگزوز (دلاری) سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 36 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
3 تعداد فروش
ریال 1,700,000
طرح توجیهی تاسیس شرکت طراحی دکوراسیون داخلی
طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ
طرح توجیهی نوسازی ماشین آلات صنعتی
طرح توجیهی تولید اگزوز

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام