ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
چهارشنبه, 08 بهمن 1399 10:37

طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

نوشته شده توسط

مقاله ی پیش رو طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ می باشد. در این مقاله سعی شده است تا تمام نکات و مواردی که برای ورود به این کسب و کار لازم است بدانیم، بیان شود.

قدیم ترها (منظورمان پیش از اختراع چرخ است) اجسام سنگین را روی الوارهای چوبی می گذاشتند تا راحت تر جابه جا شود و گاهی آن را روغن کاری می کردند تا از اصطکاک کاسته شده و جسم راحت تر سر بخورد.

بعدها که چرخ اختراع و آلیاژ های گوناگون کشف شد، انسان ها اقدام به بهبود بخشی عملکرد چرخ کردند (همان روغن کاری قدیم!) و در نهایت شکل چرخ به شکل امروزی درآمد که داخل آن قطعات دیگری مانند بلبرینگ سوار است.

حتما نام بلبرینگ و رولبرینگ تا به حال به گوشتان خورده است. این ها قطعاتی هستند که داخل خودرو ( قسمت لاستیک ها) به کار برده می شوند. این ها همه از جمله Bearing ها محسوب می شوند و در صنعت مکانیک جایگاه خیلی مهمی دارند.

بلبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

بلبرینگ ها چرخنده هایی از خانواده ی یاتاقان ها هستند که در صنعت کاربرد وسیعی دارند. بلبرینگ ها می توانند بارهای شعاعی و محوری را تحمل کنند و معمولا در جاهایی استفاده می شوند که بار به نسبت کوچک باشد.

بلبرینگ در قطعات جلوبندی خودرو کاربرد دارد. کار آن کاهش اصطکاک بین دو سطح هنگام چرخش است که سبب می شود چرخ راحت تر بچرخد و صدای آن کم شود.

طرز کار بلبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

در بلبرینگ ها بار از لایه ی خارجی به گوی‌ها انتقال داده می‌شود و سپس از گوی ها فشار به لایه ی داخلی منتقل می‌گردد.

به دلیل این که گوی ها کروی می باشند، نقطه ی تماسشان با لایه‌های درونی و بیرونی بسیار کم است، در نتیجه گوی ها می‌توانند بسیار نرم حرکت کنند؛ اما در اینجا یک مشکل نیز وجود دارد و آن این است که چون محل تماس کوچک است، اگر فشار بیش از حدی به گوی‌ها وارد شود می‌تواند موجب تغییرشکل یا خردشدن گوی ها شود، که در این موارد باید از یاتاقان‌های غلطکی یا یاتاقان‌های غلطکی مخروطی‌شکل استفاده کرد.

گونه ی خاصی از بلبرینگ‌ها، بلبرینگ‌های محوری نام دارند که برای سرعت‌های پایین در نظر گرفته شده‌اند و نمی‌توانند بارهای محوری شدید را تحمل کنند و از این بلبرینگ های محوری در میز های گردان استفاده می شود.

تفاوت بلبرینگ و رولبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

همان طور که پیش تر نیز بیان شد، بلبرینگ و رولبرینگ هر دو از خانواده ی یکسانی هستند. اما اصلی ترین تفاوت آن ها در میزان غلتش آن هاست. که رولبرینگ ها دارای غلتش بیش تری هستند.

به غیر از تفاوت در میزان غلتش، بلبرینگ ها قادر به تحمل بارهای شعاعی و محوری (با وزن سبک) هستند که در مورد رولبرینگ ها فقط تحمل بار شعاعی (با وزن سنگین) است.

انواع بلبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

بلبرینگ تماس طاویه ای بلبرینگ شیار عمیق بلبرینگ خود تنظیم بلبرینگ کف گرد بلبرینگ کف گرد یک ردیفه بلبرینک کف گرد دو ردیفه

انواع رولبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

رولبرینگ استوانه ای رولبرینگ استوانه ای کف گرد رولبرینگ استوانه ای ضربدری رولبرینگ های پرغلتک استوانه ای رولبرینگ بشکه ای رولبرینگ بشکه ای کف گرد  رولبرینگ سوزنی رولبرینگ سوزنی با پوسته کشیده شده رولبرینگ سوزنی کف گرد رولبرینگ مخروطی رولبرینگ مخروطی تک ردیفه رولبرینگ مخروطی دو ردیفه

کاربرد بلبرینگ و رولبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

کاربرد بیش تر بلبرینگ ها و رولبرینگ ها در صنایع خودروسازی است.

مواد خام برای تولید بلبرینگ و رولبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

بیشتر قطعات بلبرینگ ها اغلب از فولاد می باشد و از آنجا که بلبرینگ ها تنش زیادی را تحمل می کنند باید از فولاد مستحکمی ساخته شوند . که طبق طبقه بندی فولاد ها، در رده 52100 (فولاد پنجاه دو،صد) قرار می گیرند، یعنی یک درصد کرم و یک درصد کربن دارند که البته توسط عملیات حرارتی سخت تر می شوند. درعملیات حرارتی به مقدار بهینه سختی که معمولا مقدار RC 60 تا RC 64 مناسب است، می رسیم. زمانی که احتمال زنگ زدگی وجود داشته باشد از فولاد ضد زنگ 440C  استفاده خواهد شد .

تجهیزات تولید بلبرینگ و رولبرینگ بر طبق طرح توجیهی تولید بلبرینگ و رولبرینگ

ماشین پرس 500 تن هیدرولیک ماشین تراش CNC ماشین فرز CNC ماشین تراش 3 متری ماشین تراش 1/5 متری ماشین فرز
خواندن 3774 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی احداث گاوداری 3000 راسی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث گاوداری 3000 راسی  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 48 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
3 تعداد فروش
ریال 2,400,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث مجتمع بولینگ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث باشگاه بولینگ سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 32 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
0 تعداد فروش
ریال 2,100,000

طرح توجیهی کشت زعفران

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل کشت زعفران سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 49 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(ق ...
0 تعداد فروش
ریال 1,600,000

طرح تولید فلاش تانک

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید فلاش تانک سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 44 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل:doc ...
2 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی احداث گاوداری 3000 راسی
طرح توجیهی احداث مجتمع بولینگ
طرح توجیهی کشت زعفران
طرح تولید فلاش تانک

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام