ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
شنبه, 09 مرداد 1400 08:09

طرح توجیهی تولید و مونتاژ چرخ خیاطی

نوشته شده توسط

چرخ خیاطی یک ماشین دوزندگی است که برای دوخت و اتصال برش‌های پارچه، چرم، پلاستیک و بسیاری از متریال دیگر به کار می‌رود. این ماشین‌ها، به منظور تسهیل و سرعت عمل در خصوص تولید دوخت و دوز، اختراع شد. نمونه‌های اولیه‌ی این محصول، تفاوت‌های زیادی با انواعی از چرخ خیاطی‌هایی که امروز می‌بینیم، دارند.

تاریخچه‌ی چرخ خیاطی بر طبق طرح توجیهی تولید و مونتاژ چرخ خیاطی

شاید روند تولید این ماشین برایتان جالب باشد. اولین بار، شخصی به نام تامیس سنت، در سال 1790، طرحی را به ثبت رساند که قادر به انجام دوخت زنجیره‌ای بود. او این چرخ را بیش‌تر برای دوخت و دوز بر روی چرم طراحی کرده بود. اما اختراع تامیس سنت هرگز مورد استفاده قرار نگرفت.
در سال 1380، شخص دیگری به نام بارتلمی تیمونیه دست به ابتکار زد. او چرخ خیاطی را اختراع کرد که شباهت زیادی به نمونه‌های امروزی این محصول دارد. این شخص فرانسوی بود و اختراع او در فرانسه با استقبال مردم روبه‌رو شد. اما متأسفانه یک سری از افراد که چرخ اختراع شده توسط وی را دلیل کسادی بازار کار خود می‌دانستند، شبانگاه به کارگاه وی حمله برده و همه‌ی چرخ‌های خیاطی او را نابود کردند. بارتلمی از شدت غصه و شرایط فقری که بر وی ایجاد شده بود، فوت کرد.
در نیویورک شخصی به نام والترهنت، هم‌زمان با این اتفاق، چرخ خیاطی دیگری را ساخت. متأسفانه این شخص نیز نتوانست اختراع خود را به ثبت برساند.
بالاخره ثبت اختراع چرخ خیاطی نصیب شخصی به نام الیاس هاو که اهل آمریکا بود، شد.

انواع چرخ خیاطی بر طبق طرح توجیهی تولید و مونتاژ چرخ خیاطی

چرخ‌های خیاطی می‌توانند از نوع خانگی یا صنعتی باشند. همان‌طور که انتظار می‌رود، نمونه‌ی خانگی این چرخ‌ها برای مصارفی مناسب است که حجم کمی از کار را می‌خواهیم به ماشین دوخت بسپاریم. اگر حجم کار (تعداد یا ضخامت پارچه و متریال مورد نظر) بالا باشد، چرخ‌های خیاطی خانگی گزینه‌ی مناسبی نبوده و ناچاریم تا از چرخ‌های خیاطی صنعتی استفاده کنیم. این دسته از چرخ‌ها، در کارگاه‌های دوزندگی استفاده می‌شوند.
البته به غیر خانگی و صنعتی بودن چرخ‌های خیاطی، می‌توان دسته‌بندی‌های دیگری را نیز برای آن‌ها در نظر گرفت. به عنوان مثال، می‌توان انواع و اقسام چرخ‌های خیاطی را از نظر سرعت دوخت، کیفیت دوخت، حجم کار، آپشن‌ها و تجهیزات جانبی آن نیز گروه‌بندی کرد.

اجزای چرخ خیاطی بر طبق طرح توجیهی تولید و مونتاژ چرخ خیاطی

همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم، انواع مختلفی از چرخ‌های خیاطی تولید شده و به کار گرفته می‌شوند. اما چهارچوب تمام چرخ‌ها یکسان است. این امر مانند تنوع هر کالای دیگری می‌باشد. به عنوان مثال، تمام ماشین‌های سواری، از چهار چرخ و یک بدنه یا کابین برای افراد و یک محفظه برای موتور و متعلقات خودرو، ساخته شده‌اند. حال انواع مختلف خودروهای سواری، به تفاوت در طرح، چینش و جزئیات آن باز می‌گردد. دقیقاً مشابه همین امر در چرخ‌های خیاطی نیز وجود دارد. اجزای چرخ خیاطی که در تمام آن‌ها یکسان بوده و وجود دارند، عبارتند از:

ماسوره ماکو پدال سوزن صفحه

استانداردهای تولید چرخ خیاطی بر طبق طرح توجیهی تولید و مونتاژ چرخ خیاطی

برای ساخت و تولید چرخ خیاطی، چهارچوب‌ها و استانداردهایی تعیین شدخ است. این استانداردها، به تولید چرخ با یک بدنه و قطعات با کیفیت مطلوب می‌انجامد. در ایران بیش‌تر چرخ‌های خیاطی با مونتاژ قطعات تولید می‌شوند و استاندارد خاصی در این مورد وجود نخواهد داشت.

واردات چرخ خیاطی یا قطعات چرخ خیاطی بر طبق طرح توجیهی تولید و مونتاژ چرخ خیاطی

اگر سری به کتاب قوانین و مقررات صادرات و واردات وزارت بازرگانی بزنیم، متوجه خواهیم شد که در خصوص واردات این محصول، محدودیتی وجود ندارد. یعنی برای این کالا، حق گمرکی پرداخت شده و می‌توان آن را ترخیص کرد.
لازم به ذکر است که در حال حاضر در بازار داخلی، نمونه‌های وارداتی چرخ‌های خیاطی بیش‌تر از کشورهایی مانند چین، تایوان، تایلند و آلمان دیده می‌شود.

ماشین آلات لازم برای تولید و ساخت چرخ خیاطی بر طبق طرح توجیهی تولید و مونتاژ چرخ خیاطی

دستگاه پرس دستگاه تست برد الکترونی خط رنگ الکترواستاتیک دستگاه دریل سری تراش جوش ابزار و آچارهای بادی خط آبکاری کروماته کمپرسور هوای فشره

 

خواندن 3388 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی احداث سینما

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث سینما  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx ...
3 تعداد فروش
ریال 1,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید آبگرمکن

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آبگرمکن سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 85 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: doc ...
0 تعداد فروش
ریال 2,200,000

طرح توجیهی تولید ظروف چینی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید ظروف چینی سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 78 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
0 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید فیلم شیرینک چند لایه با چاپ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید فیلم شیرینک چند لایه به همراه چاپ سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 93 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود ...
2 تعداد فروش
ریال 2,400,000
طرح توجیهی احداث سینما
طرح توجیهی تولید آبگرمکن
طرح توجیهی تولید ظروف چینی
طرح توجیهی تولید فیلم شیرینک چند لایه با چاپ

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام