ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
سه شنبه, 17 مهر 1397 00:26

طرح توجیهی تولید پتاس

در طرح توجیهی تولید پتاس روی سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

واژه پتاس به تمام املاح پتاسيم دار محلول در آب اطلاق مي .شود پتاس يكي از 3 عنصر ضروري مورد استفاده موجودات زنده مي باشد. اين ماده اغلب به عنوان دوك شيميايي در صنايع كشاورزي به کار گرفته مي شود. مهم ترين تركيبات پتاس عبارتند از كلرور پتاسيم، سولفات پتاسيم، سولفات پتاسيم – منيزيم و نيترات پتاسيم. پتاس در سنگ هاي رسوبي آذرين و دگرگوني و به صورت محلول در آب درياها و شورابه ها موجود است و بزرگترين منبع تامين كننده آن نهشته هاي رسوبي و تبخيري هستند .

ميزان پتاس (k2o) در سولفات سديم 05/54 درصد، در نيترات پتاسيم حدود 58/46 درصد و در كلرور پتاسيم 7/63 درصد مي باشد. پتاسيم فلزي نرم و سبك و داراي نقطه ذوب نسبتا پاييني است. بيش از 90 درصد از كل مصرف پتاس در جهان به كلرور پتاسيم اختصاص دارد و مصرف آن در ايران به عنوان كود شيمياي اخيراً توسعه يافته است. از مزاياي آن ميتوان به ارزانتر بودن نسبت به ديگر كودهاي پتاسه، محلول بودن آن و سهولت استفاده اشاره كرد. البته اين كود به دليل داشتن عنصر كلر براي محصولاتي كه ظرفيت پذيرش كلر ندارند (مانند تنباكو، سيب زميني و .....) مناسب نيست.

حدود 95 درصد توليد جهاني پتاس در صنايع كشاورزي به منظور تهيه كود مورد نياز گياهان به ارك مي رود. ساير مصارف پتاس داراي تنوع زيادي است. پتاس سوزآور براي توليد كربنات پتاسيم، صابون، حشره کش ها استفاده مي شود. در تهيه مواد شوينده با ترکیب تتراپتاسيم و پيروفسفات كاربرد دارد.

هيدروكسيد پتاسيم و پرمنگنات پتاسيم از كتر يبات مهم در توليد رنگ هاي شيميايي هستند و انواع ديگري از ترکیبات پتاس در صنايع داروسازي، صنايع غذايي، تهيه گل حفاري و... استفاده ميشود .

براي توليد كودهاي پتاسه، املاح پتاسيم مورد نياز مي باشد. كانسارهاي املاح پتاسيم در طبيعت به دو صورت يافت مي شود.

 شورابه هاي حاوي املاح

- لايه هاي حاوي املاح كه طي ادوار گذشته تشكيل شده اند و مي توانند در اثر فرسايش در سطح زمين رخنمون داشته باشند و يا بصورت گنبد هاي نمكي در سطح زمين ظاهر شده و يا در اعماق كم و زياد قرار گرفته باشد. كاني هاي مهم پتاسيم در اين كانسارها شامل سيلويت KCL ،كارناليت، كائنيت، پيكرومريت يا شولنيت مي باشد. از اين كاني ها سيلويت، كائنيت و پيكرومريت ميتوانند مستقيما به عنوان كود شيميايي مورد استفاده قرار گيرند، ولي با توجه به حضور ساير املاح به ويژه كلريد سديم كانه مورد فرآوري قرار ميگيرد و كلرور پتاسيم يا سولفاتپتاسيم تهيه و با تركيب شيميايي خاص به بازار عرضه شود.

از سال 1368 با آغاز طرح پي جويي سراسري پتاس در ايران توسط سازمان زمين شناسي و پيش از آن، منابع پتاس در بسياري از نقاط ايران شناخته شده است و اين منابع اغلب در حوضه هاي رسوبي، سري هاي تبخيري دورانه اي مختلف زمين شناسي خصوصاً ميوسن، كفه هاي نمكي، معادن فعال و متروكه نمك، چشمه هاي شور و نيز در گنبدهاي نمكي شناخته شده است. درحال حاضر پلاياي كوير بزرگ درناحيه خور و بيابانك، شورابه هاي مرداب گاوخوني و درياچه اروميه از مهم ترين حوضه هاي شناخته شده پتاس دار در ايران هستند. در حال حاضر بخش عمده كودهاي پتاسه از طريق واردات تامين ميگردند .

مصرف كود هاي شيميايي در ايران از دهه 1950 با استفاده از كود هاي نيتروژني شروع شد . توليد انواع كود هاي شيميايي با توجه به وجود منابع اوليه مورد نياز يا تامين آنها از ساير منابع ميباشد. توليد كود در ايران از سال 1325 شروع شد .

توضيح موارد مصرف و كاربرد

حدود 95 درصد توليد جهاني پتاس در صنايع كشاورزي به منظور تهيه كود مورد نياز گياهان به کار مي رود ساير مصارف پتاس داراي تنوع زيادي است. پتاس سوزآور براي توليد كربنات پتاسيم، صابون، حشره كش ها استفاده مي شود. در تهيه مواد شوينده با ترکیب تتراپتاسيم و پيروفسفات كاربرد دارد. هيدروكسيد پتاسيم و پرمنگنات پتاسيم از ترکیبات مهم در توليد رنگ هاي شيميايي هستند و انواع ديگري از كتر يبات پتاس در صنايع داروسازي، صنايع غذايي، تهيه گل حفاري و... استفاده مي شوند.

بررسي كالاهاي جايگزيني و تجزيه و تحليل اثرات آن بر مصرف محصول

هيچگونه جايگزيني براي يون پتاسيم كه يكي از ضروري ترين عناصر مورد نياز گياهان و جانوران است، وجود ندارد. پتاس ارزانترين و محلول­ترين ماده اي است که ميتواند به عنوان منبع پتاسيم مورد استفاده قرار گيرد. جهت مصرف در صنايع شيميايي، سود سوزآور ميتواند جايگزين پتاس سوزآور شود چون هم قيمت كمتري دارد و هم بسيار فراوان تر است.

اهميت استراتژيكي كالا در دنياي امروز

حدود 95 درصد پتاس توليد شده در جهان در كودهاي شيميايي استفاده مي .شود در نتيجه ميزان توليد و مصرف پتاس وابسته به بخش كشاورزي است. در شرايطي که جمعيت جهان رو به افزايش است و تقاضا براي مواد غذايي رو به فزوني است و افزايش مصرف كودهاي شيميايي به منظور تامين مواد موجود در خاك  امري طبيعي است. استفاده نا متوازن از كودهاي ازته و فسفاته اختلالات عمدهاي در حاصل خيزي خاك بوجود مي آورد و اصلاح آن مستلزم به كارگيري كودهاي پتاس است.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید پتاس اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی تولید پتاس دهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد ، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 4223 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی کنسرسیوم صادراتی خوشه طیور

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل کنسرسیوم صادراتی خوشه طیور  سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 26 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ...
1 تعداد فروش
ریال 1,200,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید روغن ذرت و سیلو ذرت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید روغن ذرت و احداث سیلو ذرت سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 65 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
2 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید ظروف پلاستیکی، فیلم های چند لایه و چاپ

عنوان طرح: طرح توجیهی مفصل تولید ظروف یکبار مصرف، فیلم های چند لایه و چاپ  سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 64 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل ...
1 تعداد فروش
ریال 2,100,000

طرح توجیهی احداث مجتمع کشاورزی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجتمع کشاورزی (باغ پسته، گاوداری، فرآوری و بسته بندی لبنیات و پسته) سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 122 نحوه دریافت: بعد ...
1 تعداد فروش
ریال 2,200,000
طرح توجیهی کنسرسیوم صادراتی خوشه طیور
طرح توجیهی تولید روغن ذرت و سیلو ذرت
طرح توجیهی تولید ظروف پلاستیکی، فیلم های چند لایه و چاپ
طرح توجیهی احداث مجتمع کشاورزی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام