ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
پنج شنبه, 10 آبان 1397 17:19

طرح توجیهی احداث واحد تولید شن و ماسه

در طرح توجیهی تولید شن و ماسه سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

شن و ماسه مادهاصلی بتن را تشکیل می‌دهند

با توجه به مقاومت ساختمان‌های بتنی در مقابل عوامل جوی و عمر طولانی تر آن نسبت به ساختمان های فلزی و آجری.جنس و خصوصیات مختلف شن و ماسه در هر ناحیه متفاوت می‌باشد و باید شن وماسه وحتی سنگ و خاک هر ناحیه به طور جداگانه مورد مطالعه قرار گرفته و مشخصات معینی برای آن تهیه شود مخصوصا رفتار آنها در بتن روشن گردد. علاوه بر مصرف شن و ماسه در ساختمان های بتنی که اصلی ترین و مهم ترین محل مصرف شن و ماسه، است این مصالح در پی سازی قریب به اتفاق ساختمانها که از دو طبقه بیشتر است استفاده می‌گردد همچنین در ساختمان های آجری برای چیدن آجر از ملات ماسه و سیمان استفاده می‌نمایند.

موارد کاربرد شن و ماسه

برای فرش موزائیک و نصب کاشی از ملات ماسه و سیمان استفاده می‌کنیم. همچنین برای دانه بندی کف فضاهایی که روی زمین ساخته می‌شود (هم کف یا زیر زمین) برای آنکه از نفوذ رطوبت به سطح جلو گیری شود از شن با ابعاد مختلف استفاده می‌گردد و علاوه بر اینها برای محفوظ نگاه داشتن لوله‌های تاسیسات که در ایران معمولاً از کف ساختمان عبور می‌کند علاوه بر ضد زنگ –پشم شیشه-نایلون پیچی روی لوله‌ها را با یک لایه ماسه غیر آهکی می‌پوشانند تا مواد آهکی که احتمالاً در پوکه یا ملات وجود دارد روی آن اثر نکند.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به موجب استاندارد شماره ۲۹۹ محل مصرف ماسه را به طور کلی در ملات سازی –بتن و بتن مسلح-آجر ماسه آهکی – آجر نسوز – ریخته گری-شیشه سازی. صافی‌ها (فیلتر) می‌داند و برای هر کدام استاندارد معینی را تدوین نموده است.

انواع شن و ماسه

به دانه‌های ریز ماسه بادی و برای دانه‌های درشت تر ماسه و همینطور برای دانه‌های درشت تر شن و قلوه سنگ، پاره سنگ تخته سنگ-صخره و غیره را می‌گویند. در صنعت ساختمان به دانه‌های سنگی که قطر آن در حدود دو میلیمتر یا کوچکتر باشد ماسه می‌گویند و به دانه‌های سنگی که قطر آن از دو میلیمتر بزرگتر باشد شن نخودی و به دانه‌های بزرگتر از شش میلیمتر شن می‌گویند. به طور کلی بهترین دانه بندی برای ماسه آنست که قطر۳۳ درصد دانه‌های آن بین 0/8 میلیمتر تا0/5 میلیمتر و۳۳ درصد دانه‌های آن بین 0/5 میلیمتر تا۱ میلیمتر و بقیه دانه‌های آن بین ۱ میلیمتر تا۲ میلیمتر باشد.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به موجب استاندارد شماره۲۹۹ ابعاد ماسه را از لحاظ نرمی به سه دسته تقسیم کرده است. ماسه نرم از 0/6 میلیمتر تا0/2 میلیمتر ماسه متوسط از 0/2میلیمتر تا0/6میلیمتر و بالاخره ماسه درشت از0/6 میلیمتر تا۲ میلیمتر و به موجب همان استاندارد ماسه از لحاظ اسم به چهار دسته تقسیم می‌شود :ماسه بادی-ماسه ساحلی-ماسه آبرفتی-ماسه یخچالی لازم به ذکر است که در بازار کار و کارگاه‌های ایران به جز ماسه بادی سایر اسامی برای ماسه رایج نیست. طبق اطلاعات بدست آمده از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، استاندارد های موجود در زمینه تولید دانه بندی شن و ماسه برای روش تعيين تاب شن و ماسه در برابر ضربه شماره استاندارد 669و برای روش آزمايش تعيين مقدار هم‌ارز ماسه براي خاکها و مصالح ريز دانه شماره استاندارد  1685 می باشد.

کد آیسیک این مطابق طبقه بندي وزارت صنایع و معادن برای دانه بندی شن و ماسه به شماره 14101712 در واحد تن می باشد

فرآیند تولید سنگ شکسته و دانه بندی شده و ماسه شسته

مصالح اولیه شامل شن و ماسه توسط لودر به سیلوی تخلیه و از آنجا توسط فیدر به روی سرند اولیه ریخته می شود.بر روی این سرند دوش آب نصب شده است که ضمن سرند شدن مصالح شسته می شود .

سنگ های بزرگتر از 20 سانتیمتر جدا ,بین 20 تا 8 میلیمتر به سنگ شکن چکشی و زیر 8 میلیمتر به ماسه شور منتقل می شود. ماسه شور حلزونی ماسه های زیر 8 میلیمتر را شسته و با نوار نقاله تخلیه و برای فروش دپو می شود .بقیه سنگ ها از دانه بندی 20 تا 8 سانتیمتر به سنگ شکن چکشی منتقل و به دانه های 5 تا 30 میلیمتر تبدیل می شود . این سنگها به سرند ثانویه منتقل و دانه های زیر 8 میلیمتر دپو (ماسه شکسته) و بالای 8 میلیمتر تا 60 میلیمتر به ماسه ساز منتقل میشود و سنگهای اورسایز مجددا به سنگ شکن چکشی برگشت داده می شود . سنگ های خروجی ماسه ساز به پشت سرند برگشت داده شده و در انتها به ماسه شکسته زیر 8 میلیمتر تبدیل می شود . آب مورد استفاده در بخش ماسه شوری و سرند اولیه به اضافه نا خالصی ها توسط یک کانال به استخر منتقل و پس از تصفیه به خط تولید برگشت داده می شود.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید شن و ماسه اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی تولید شن و ماسه دهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد ، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

 

خواندن 6314 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تجهیز دندانپزشکی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تجهیز دندانپزشکی سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 44 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
6 تعداد فروش
ریال 1,500,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی مجتمع آرد، سیلو گندم، سردخانه و سورتینگ میوه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آرد، احداث سیلوی نگهداری گندم، سردخانه بالای صفر، انبار و سورتینگ میوه سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: ب ...
1 تعداد فروش
ریال 2,400,000

طرح توجیهی پرورش زالو

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش زالو سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 51 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(ق ...
1 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید شیرآلات صنعتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید شیرآلات صنعتی (Valve) سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 125 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ...
3 تعداد فروش
ریال 2,600,000
طرح توجیهی تجهیز دندانپزشکی
طرح توجیهی مجتمع آرد، سیلو گندم، سردخانه و سورتینگ میوه
طرح توجیهی پرورش زالو
طرح توجیهی تولید شیرآلات صنعتی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام