ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
سه شنبه, 29 تیر 1400 08:26

طرح توجیهی پرده راشل

نوشته شده توسط

پرده، حجاب و زینت یک خانه است. در دنیای امروز، انواع مختلفی از پرده‌ها برای بخش‌های مختلف منازل، ادارات و مغازه‌ها طراحی شده و به کار می‌رود. مدل باز و بسته شدن، مدل نصب، مدل برش، نوع پارچه و جنس و ...، چیزی است که در پرده‌های مختلف، با هم فرق دارد. در طرح توجیهی تولید پرده راشل، به بررسی نمونه‌ای از پرده‌ها که با تورهای راشل دوخته می‌شوند، پرداخته‌ایم.

انواع پارچه‌های پرده بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

پرده‌ها را می‌توان با پارچه‌هایی از جنس‌های مختلف مثل:

پارچه‌های کتان پارچه‌های توری زنجیری پارچه‌های توری ژاکارد پارچه‌های حریر پارچه‌های تار و پودی پارچه‌های گلدوزی دار

و ... دوخت و استفاده کرد. البته این که چه پارچه‌ای را انتخای کنید به مسائل مختلفی مثل میزان نورگیری فضا، وضعیت فصل و آب و هوای منطقه، نوع ساختمان و ... بستگی دارد.

پارچه‌های راشل بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

پارچه‌های راشل انواعی از پارچه‌های توری ژاکارد هستند که می‌توان از آن برای روتختی، رومیزی، پرده و ... استفاده کرد. طرح و نحوه‌ی چیدمان گل و برگ به عنوان طرح پارچه در پارچه‌های راشل متفاوت است. و همین تفاوت سبب شده است تا سبک و مدلی جدید برای پرده‌هایی که از جنس این پارچه هستند، به وجود آید. در قدیم، پارچه‌های پرده‌ای طرح زمینه‌ای ماکوزیت داشتند. در این طرح، حاشیه‌ی پایینی پرده و در سرتاسر، طرح و نقش و نگار پرده قرار می‌گرفت.

ظاهر پارچه‌های راشل بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

از نظر ظاهری، پارچه‌های راشل به صورت تور هستند که حاشیه‌ای دالبری و از جنس تور دارند. این پارچه‌ها اندکی کش می‌آیند. ترکیب این پارچه‌ها با حریر شاین و آستری، به تولید پرده‌ای بی‌نظیر و زیبا می‌انجامد. به علت جنس توری، اغلب پرده‌های راشل را به صورت دکور استفاده می‌کنند.

مزیت‌های پرده‌های راشل بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

انتخاب پرده برای یک محیط، به عوامل زیادی بستگی دارد. شما ممکن است بخواهید فضای دنج، تاریک و آرامی را برای استراحت بسازید. در این حالت، باید به سراغ پرده‌هایی با جنس ضخیم بروید. امکان دارد بخواهید پرده‌هایی به صورت زینتی و شلوغ را به کار ببرید که در اینصورت اغلب از ترکیب چند جنس مانند حریر و مخمل یا ساتن استفاده می‌شود.

پرده‌های راشل به دلیل ماهیت توری که دارند، برای فضاهایی مناسب هستند که ورود نور به آن انتخاب می‌شود. اگر فضا و پنجره، حاوی تهویه‌ی مناسب باشد، این پرده‌ها مانع از عبور و خروج هوای تازه نخواهد شد. به علاوه این‌که زیبایی این پرده‌ها در عین سادگی که دارند، فوق‌العاده چشم‌نواز است و جلوه‌ی خوب و جذابی به محیط خواهد داد.

پرده‌های راشل در بازار بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

فروشندگان این صنف می‌گویند که این پرده‌ها، ترک هستند. البته رنج کیفیتی و قیمتی آن بسیار وسیع و مختلف خواهد بود. انواع مختلف پارچه‌های راشل از متری 8000 تومان به بالاتر، موجود هستند. انواع گران‌تر این پرده‌ها، با سنگ و نگین تزیین شده‌اند. این نگین کوبی با دستگاه‌های ایتالیایی بر روی پارچه‌های راشل انجام می‌شود.

مواد اولیه‌ی لازم برای تولید پرده‌های راشل بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

نخ برای زمینه‌ی پرده نخ براس نقش و نگار و طرح پرده روغن نرم کننده گونی پروپیلن مقوای فشرده

تجهیزات لازم برای تولید پرده‌های راشل بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

ماشین چله پیچ ماشین بافندگی راشل ژاکارد ماشین رول پیچ کمپرسور هوا تجهیزات آزمایشگاهی

فرآیند تولید پرده‌های راشل بر طبق طرح توجیهی پرده راشل

ابتدا زمینه‌ی پرده که بدون نقش و نگار است، تولید و بافته می‌شود. معمولاً بافت زمینه به صورت لانه زنبوری و یا مارکوزیت است.

سپس نوبت نقش و نگار روی پارچه‌های راشل است. برای این منظور باید نقشه به ماشین‌های خودکار داده شود و پارچه‌های زمینه در نقاط خاصی سوراخ شده تا طرح بر روی آن پیاده شود.

امکان دارد که بعد از گلدوزوی‌های پیوسته و خاصی، کل پارچه را با مواد خاصی شست‌وشو دهند تا زمینه‌ی پرده کاملاً از بین برود. در چنین حالتی، پارچه‌ی به دست آمده را گیپور می‌نامند.

ناگفته نماند که برای تولید پارچه‌های راشل پرده‌ای، باید از نخ پلی استر و تکسچره شده با نمره 55 برای زمینه و 150 برای طرح استفاده شود. هم‌چنین، عرض رول‌های تولید شده معمولاً سه متری می‌باشد.

خواندن 4899 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید تجهیزات پزشکی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید تجهیزات پزشکی سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 57 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
5 تعداد فروش
ریال 1,400,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی بسته بندی خشکبار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بسته بندی خشکبار سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 57 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
2 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی تولید بلوک لیکا

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید بلوک لیکا سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 41 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل:doc ...
11 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی تولید سولفات پتاسیم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سولفات پتاسیم سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 63 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
3 تعداد فروش
ریال 2,300,000
طرح توجیهی تولید تجهیزات پزشکی
طرح توجیهی بسته بندی خشکبار
طرح توجیهی تولید بلوک لیکا
طرح توجیهی تولید سولفات پتاسیم

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام