ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

  • چه آنتی ویروسی انتخاب کنیم
     امروزه امنیت به یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران بدل شده و هر کسی که به اینترنت متصل می‌شود، حفظ حریم…
  • راهنمای خرید مبل
    در ادامه راهنمای خرید لوازم خانگی امروز به نکانی برای خرید مبل می پردازیم . خرید مبل کار بسیار ساده‌ای…
  • راهنمای خرید خانه-قسمت دوم
    در ادامه مطلب راهنمای خرید خانه – قسمت اول به بررسی بخش های دیگر خانه در این مطلب می پردازیم…
کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
دوشنبه, 21 بهمن 1392 18:00

برنامه ریزی تبلیغات

نوشته شده توسط

فراموش نکنید که اگر برنامه ریزی دقیقی برای تبلیغات کسب و کار خود نداشته باشید ممکن است تا ۹۰٪ از بودجه تبلیغاتی خود را به هدر بدهید. در واقع بهتر است بدانید که برنامه ریزی کلید موفقیت یک برنامه تبلیغاتی است.

برای اینکه بتوانید یک برنامه تبلیغات برای کسب و کار خود داشته باشید می بایست به ۵ پرسش پاسخ دقیق دهید:

1)      محصول و یا خدمتی که ارائه می دهید چیست؟

در گام نخست باید نقاط قوت و یا ضعف محصول و یا خدمت خود را بشناسید. مشتریان فعلی شما در مورد کسب و کار شما چگونه فکر می کنند؟

همچنین سعی کنید که رقبای خود را بیشتر بشناسید و ببینید آنها در تبلیغات خود چه می کنند و از چه رسانه هایی استفاده می کنند؟

2)       در تبلیغات خود می خواهید چه قولی بدهید؟

آگهی تبلیغاتی شما می بایست انگیزه ای در مخاطب برای خرید ایجاد کند. این انگیزه که در مشتری ایجاد می شود باعث می شود که محصول شما بفروش برسد. بعنوان مثال یکی از شرکت های تولید کننده چای در ایران تبلیغی در تلویزیون پخش می کند که در آن اعلام می کند با خوردن آن چای خستگی از تن شخص مورد نظر پس از خوردن چای در می رود و بنظر من این نوع از تبلیغ یک تبلیغ موثر در افزایش فروش است.

3)       هدف تبلیغات شما چه کسانی هستند؟

برای موفقیت در دنیای تجاری امروز باید هدفتان را بطور دقیق مشخص کنید. مصرف کنندگان محصول شما چه کسانی و در چه سن و سالی و با چه جنسیتی هستند؟ در این مورد مثالی جالب برای شما دارم و ان اینکه ۶۵٪ تصمیمات خرید کت و شلوار آقایان توسط خانم ها انجام می شود. پس کسب و کاری که محصول آن کت و شلوار است بهتر است تمرکز آگهی تبلیغاتی خود را بر روی رسانه ای قرار دهد که مخاطب و بیننده ان خانم ها هستند.

4)      هدف شما از تبلیغات چیست؟

اینکه بدانید شما برای افزایش آگهی و بالا بردن شناختن مردم از کسب و کار شما (تقویت برند و یا افزایش آگاهی مخاطب از برند شما) تبلیغ می کنید و یا به افزایش فروش مقطعی فکر می کنید در برنامه ریزی تبلیغات شما به شدت تاثیر خواهد گذاشت. لطفاً اهداف دقیق خود را مکتوب کنید و بعد استراتژی تبلیغاتی خود را طرح ریزی کنید.

5)       بودجه تبلیغاتی شما چقدر است؟

بی شک برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی نیاز به بودجه است اما نه لزوماً یک بودجه گزاف. بنظر من با استفاده از خلاقیت می توان تبلیغاتی را برنامه ریزی کرد که بسیار از کسب و کارهای بزرگ را پست سر گذاشت.

اما به یاد داشته باشید که برای شروع یک برنامه تبلیغاتی مدون و یکپارچه نیاز به بودجه است و شما قبل از هر کاری می بایست منابع مالی لازم برای اجرای برنامه تبلیغاتی خود را پیش بینی کنید. بعنوان مثال من در شرکتی که اخیراً مشاور بازاریابی آنها شده ام، توانستم نظر هیئت مدیره آن شرکت را نسبت به تهاتر محصول آن شرکت در ازای تامین بودجه تبلیغاتی جلب کنم. اینکار باعث شد که بتوانیم بودجه قابل توجه ای برای تبلیغات این شرکت در اختیار بگیریم.

منبع : دکتر پول

خواندن 6022 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش مرغ گوشتی سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 46 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
1 تعداد فروش
ریال 1,700,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید بلغور ذرت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید بلغور ذرت سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 40 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
2 تعداد فروش
ریال 1,400,000

طرح توجیهی آموزشگاه برق

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای برق  (محاسبات مالی) سال نگارش: 89 تعداد صفحه: 28 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل ...
3 تعداد فروش
ریال 1,200,000

طرح توجیهی تولید آبگرمکن

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آبگرمکن سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 85 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: doc ...
0 تعداد فروش
ریال 2,200,000
طرح توجیهی پرورش مرغ گوشتی
طرح توجیهی تولید بلغور ذرت
طرح توجیهی آموزشگاه برق
طرح توجیهی تولید آبگرمکن

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام