ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
یکشنبه, 20 آبان 1397 13:49

طرح توجیهی تولید چای کیسه ای

در طرح توجیهی تولید چای کیسه ای سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

معرفی طرح توجیهی تولید چای کیسه ای (tea bag)

 چای کیسه‌ای یا پاکتی یک کیسه کاغذی، پارچه‌ای یا نایلونی کوچک محتوی چای خشک است که برای دم کردن راحت تر وسریعتر چای استفاده می‌شود. در بیشتر مواقع، چای کیسه‌ای با یک رشته نخ به کاغذ کوچکی متصل می‌شود. این کاغذ یا مقوا (تک )برای نگهداشتن یا خارج کردن کیسه چای از داخل نوشیدنی به کار رفته و معمولاً علامت تجاری تولیدکننده چای بر روی ان درج شده است. در اصطلاح عامیانه به آن چای پاکتی یا نپتون نیز می گویند.

کیسه چای در اشکال مختلف (مربع، مستطیل، دایره، مثلث) تولید شده که کاغذ آن از چوب و الیاف گیاهی ساخته شده‌است. کاربرد چای کیسه‌ای علاوه بر استفاده روزانه، استفاده به عنوان نمونه چای خشک فله‌ای است. به عنوان یک کاربرد فرعی، گاهی از چای کیسه‌ای نمدار برای آفتاب سوختگی و کاهش التهاب نیز استفاده می‌شود.

 تاریخچه تولید چای کیسه ای

 اولین بار چای کیسه ای در سال1905 وسیله سولیوان تاجر آمریکایی کشورهای غربی به استفاده از کیسه کوچک ابریشمی که در مقدار 3 گرم چای ریخته و با نخ بسته شده بود ابداع گردید در این روش چون نیازی به قوری نبود و از طرفی استفاده مجدد از تفاله خشک شده امکان پذیر بود این روش با توجه به کمبود چای و گرانی قیمت مورد استقبال همگان بعد از جنگ جهانی دوم قرار گرفت.

در این روش عرضه، خاکه چای حاصل از روش تولید CTC و خاکه چای حاصل از روش تولید ارتدوکس با در نظر گرفتن خواست بازار مصرف به میزان معین مخلوط و در درون کیسه های کاغذی از جنس سلولز خالص عاری از بو ریخته می شود. با توجه به اینکه هر قدر ذرات برگهای عمل آورده چای ریزتر باشد برگها در مجاورت آب جوش زودتر رنگ و طعم محتویات درونی خود را پس می دهد بدین لحاظ در تولید این نوع چای الزاما باید از خاکه چای مرغوب استفاده گردد.

 نکات مهم در تولید چای کیسه ای

 رعایت نکات فنی و بهداشتی در آماده سازی خرده چای مورد استفاده در کیسه ، کلیه مراحل بسته بندی و کیفیت فیلتر کیسه و نخ و دوخت مورد استفاده  از مهمترين نکاتي است که بايد مورد توجه قرار گيرد . اندازه و ابعاد چای خاکه و حجم آن باید دقیقا اندازه گیری شود ذرات درشت و خیلی ریز موجب مسدود کردن خلل و فرج کاغذ مخصوص می شود و در نتیجه عمل تبادل و رنگ دهی رنگدانه های چای مختل می گردد.

بدین لحاظ حجم خاکه چای مورد استفاده در هر صد گرم باید 230 سانتی متر مکعب باشد. در تولید چای کیسه ای خاکه چای مرغوب سی تی سی کنیا و یا باروتی ریز و ارقام خاکه چای FD، PDI، CD، PD حاصل از سی تی سی و ارتدوکس کشورهای تولید کننده باید به نسبت های معین که مکمل یکدیگر باشند پس از اختلاط کامل مورد استفاده قرار گیرد. کار اختلاط باید وسیله کارشناس چشایی انجام گیرد.

 در تولید چای کیسه ای از کاغذ صافی filter paper از جنس سلولز با پوشش خارجی ترموپلاستیکی استفاده می شود تا در اثر حرارت کیسه  های حاوی چای به آسانی دوخته شوند.

از نخ های سه ته چهار لای نمره 34 با حداقل مقاومت 14 گرم برتکس و حداکثر دارای 400 تابیدگی می توان استفاده طول نخ برای هر کیسه باید دو برابر ارتفاع کیسه یعنی 77 میلی متر و دوک آن 500 یاردی باشد کیسه های چای دارای نخ و تک کاغذی است بر روی تک (TAG) برند و نام تجاری چای چاپ می شود. نخ و تک بوسیله بست فلزی به هم متصل می گردد. در دوخت غیر حرارتی از نخ پنبه ا ی بدون پوشش ترموپلاستیک و بست فلزی استفاده می شود که مقرون به صرفه تر است. در این نوع کیسه ها نخ از یک طرف به کیسه و از طرف دیگر به برچسب کاغذی یا تک متصل می گردد.

کیسه های حاوی چای می تواند یک خانه ای یا دو خانه ای باشد. در نوع دو خانه ای قسمت انتهایی روی هم تا می خورد متداول ترین طبقه بندی و دسته بندی در فعالیت های اقتصادی همان تقسیم بندی ایسیک است. که عبارتند از :طبقه بندی و دسته بندی استاندارد بین المللی فعالیت های اقتصادی.

کد ایسیک چای کیسه ای

سریال کد ایسیک چای سیاه کیسه ای 1549612315 و طعم دهی و بسته بندی چای سیاه کیسه ای 1549612543و 1549612544 می باشد.

در داد و ستدهای بین المللی جهت کد بندی کالا در امر صادرات و واردات و مبادلات تجاری و همچنین تعیین حقوق گمرکی و غیره از دو نوع طبقه بندی استفاده می شود که عبارتند از طبقه بندی و نامگذاری بر اساس بروکسل و طبقه بندی مرکز استاندارد و تجارت بین المللی . کد تعرفه گمرکی چای کیسه ای سیاه شماره09023010در واحد تن می باشد.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ویژگیهاو نحوه ازمون را برای چای کیسه ا ی دراستاندارد شماره 2506 و   3119بیان کرده است

فرایند تولید چای کیسه ای

تولید چای کیسه ای وسیله ماشین های تمام اتوماتیک صورت می گیرد، چای تمیز، یک دست و هم حجم از سیلو ها که در طبقه فوقانی قرار گرفته به طور پنوماتیک به درون مخزن های مخروطی شکل هر ماشین هدایت می شود.

از مخزن چای وارد دستگاه توزین می شود. در کنار دستگاه مزبور رول کاغذ قرار دارد. پس از ریختن مقدار معین چای از دستگاه توزین Dosing unit روی کاغذ صافی در قسمت دیگر کاغذ صافی شکل پیدا نموده و به اندازه معین بریده می شود کیسه بریده شده به حالت عمودی قرار می گیرد و برای تا خوردن قسمت فوقاتی آن به جلو رانده می گردد که رول کاغذ برچسب (tag) قرار دارد در این قسمت کاغذ بر چسب به اندازه لازم بریده و نخ به آن متصل و بست آلومینیومی از یک طرف به سرنخ و از طرف دیگر به برچسب وصل می شود.

در مرحله بعد کاغذ پوشش خارجی چاپ شده به اندازه لازم بریده و کیسه چای را در بر می گیرد. کیسه های چای قبل از قرار گرفتن در داخل جعبه های مقوایی قرار داده می شود. تمام عملیات همزمان و هماهنگ بوسیله ماشین صورت می گیرد. در برخی از ماشین بسته بندی ماشین جعبه زنی Cartoning unit جدا از ماشین ساخته شده است در ماشین های کار جعبه زنی بوسیله خود ماشین اتوماتیک انجام می شود.

 

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید چای کیسه ای اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی تولید چای کیسه ای دهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد ، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 5074 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مزرعه کشت یونجه و پرورش شترمرغ  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خو ...
0 تعداد فروش
ریال 2,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید کنسرو ذرت

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کنسرو ذرت سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 45 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
0 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی تولید سیمان

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سیمان از کلینکر به همراه امکانسنجی سال نگارش:92 تعداد صفحه: 60 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود ...
0 تعداد فروش
ریال 2,200,000

طرح توجیهی احداث آژانس مسافرتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل آژانس مسافرتی سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 51 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: doc ...
25 تعداد فروش
ریال 1,500,000
طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ
طرح توجیهی تولید کنسرو ذرت
طرح توجیهی تولید سیمان
طرح توجیهی احداث آژانس مسافرتی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام