ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 44
دوشنبه, 12 فروردين 1398 08:16

طرح توجیهی تولید ضدیخ

در طرح توجیهی تولید ضدیخ شما اطلاعات مناسبی در خصوص این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری به دست می آورید که این اطلاعات می تواند راهنمای خوبی برای راه اندازی کسب و کار شما باشد.

 

معرفی طرح توجیهی تولید ضدیخ

ضد­یخ سیالی است که از ترکیب یک سیال پایه با نام مونو اتیلن گلایکول و مواد افزودنی برای جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی و بهبود کیفیت ضدیخ تشکیل شده. در واقع وظیفه اصلی ضدیخ در موتور جلوگیری از خوردگی در موتور است و اولویت بعدی جلوگیری از یخ‌زدگی یا جوش آوردن موتور در فصول سرد و گرم سال است، با توجه به فلزی بودن قطعات خودرو، یخ‌زدگی آب خودرو می‌تواند منجر به آسیب‌های جبران‌ناپذیری شود که ضدیخ با پایین آوردن نقطه انجماد آب، مانع از این امر می‌شود. زیرا یخ زدن سیستم خنک کننده باعث انبساط مایع ضد یخ و در نتیجه افزایش حجم آن موجب ترک برداشتن دیواره بلوک سیلندر و در نتیجه ترکیدن رادیاتور می شود.

تقریبا تمامی رانندگان بر اهمیت استفاده از ضدیخ در زمستان واقف هستند ولیکن تعداد کمی از این رانندگان از عملکرد ضدیخ در فصول گرم، آگاهی دارند. استفاده از ضدیخ در فصل تابستان منجر به افزایش نقطه جوش آب شده و از این رهگذر، مانع از جوش آوردن خودرو خواهد شد.

یکی از مواردی که باعث افزایش حرارت موتور و جوش آوردن خودرو می‌شود، عدم رسیدن مایع خنک‌کننده به برخی از قسمت‌های و منافذ است که منجر به ازدیاد دما و در نتیجه جوش آوردن موتور خواهد شد. ضدیخ با کم نمودن رسوبات در داخل رادیاتور، تا حدودی زیادی این مشکل را مرتفع می کند.

خوردگی و اکسید شدن قطعات فلزی موتور، یکی از مشکلاتی است که می‌تواند هزینه‌های بسیاری را بر مالکین خودرو تحمیل نماید. جلوگیری از خوردگی قطعات فلزی، یکی از مهم‌ترین وظایف ضدیخ است که افراد کمی از این نکته آگاه هستند.

انواع ضدیخ ها از نظر کیفی

1. ضدیخ های با پایه معدنی: که عمده ترین نوع ضدیخ موجود در بازار و پر مصرف ترین آن است و زمان کارکردشان در موتور یک سال است.

2. ضدیخ های پایه آلی: که به واسطه نوع مواد افزودنی مورد استفاده در آن‌ها دارای طول عمر طولانی‌تری نسبت به ضدیخ های معدنی دارند. این ضدیخ ها زمان کارکردشان در موتور سه سال است.

یکی دیگر از مسایلی که مصرف کننده از آن آگاهی کافی ندارد ، چگونگی مصرف ضدیخ است. بهترین روش مصرف ضدیخ در موتور استفاده از مخلوط ضدیخ و آب با نسبت ۵۰٪ است. برای مثال در خودرو پژو ۲۰۶ که حجم سیستم خنک کننده آن ۷ لیتر است ، باید ۵/۳ لیتر آب را با ۵/۳ لیتر ضدیخ مخلوط کرده و در خودرو استفاده نمود.

متداول ترین طبقه بندی و دسته بندی در فعالیتهای اقتصادی همان تقسیم بندی ایسیک است. که عبارتند از :طبقه بندی و دسته بندی استاندارد بین المللی فعالیتهای اقتصادی .سریال کد ایسیک ضد یخ 2429412532می باشد.

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران روشهای اندازه گیری مواد بازدارنده برای جلوگیری از خوردگی فلزات و مدار خنک کننده ماشین ها و ناخالصی های موجود در ضد یخ را در استاندارد شماره 1328بیان کرده است.

نحوه تولید ضدیخ

در فرایند تولید ابتدا مونو اتیلن گلیکول از مخزن ذخیره به وسیله پمپ به داخل مخزن اختلاط تزریق میگردد و از واحد تصفیه آب، مقداری آب به آن افزوده میشود و همچنین مقداری مواد افزودنی به آن اضافه میگردد و بعد از این مرحله به آن اندیکاتور اضافه میکنند. همزن را روشن نموده و برای مدت زمانی معین عمل اختلاط انجام می پذیرد.

 سپس بعد از انجام اختلاط، مواد توسط دستگاه پرکن مکیده شده و در قوطی ها یا ظروف پت ۴ لیتری بسته بندی گردیده و برچسب زده میشود و توسط کارگران در کارتن های مخصوص خود قرار می گیرد و روی پالت قرار میگیرد. در این روال تنها مورد قابل انتخاب، نوع اختلاط و درجه اتوماسیون کارگاه میباشد که در این راستا نوع پره انتخابی و شرایط عملکرد آن به صورتی در نظر گرفته شده است که حتی الامکان بهترین شکل اختلاط را با توجه به قدرت موتور خود و سادگی ظرف همزن داشته باشد.در صورتی که پره در یک سوم ارتفاع از کف همزن قرار بگیرد، با توجه به لزوم ایجاد اختلاط در کف مخزن کارایی خوبی را خواهد داشت.

این همزن ها در هنگام اختلاط بدلیل اینکه پره های روی شافت، مایع را به سمت جداره و کمی رو به پایین حرکت خواهند داد، دو جریان ایجاد خواهند نمود که یکی با شدت بالاتر، مواد را از انتها ظرف جدا نموده و با خود به سمت مرکز شافت حرکت میدهد و سیکل دوم، عمل اختلاط با باقیمانده مایع را انجام خواهد داد.

انتخاب سیستم پرکن اتوماتیک به این دلیل بوده که از یک طرف دور ریز بسیار کمی در هنگام بسته بندی داشته باشد و از طرف دیگر امکان بسته بندی ظروف فلزی یا پلاستیکی و بستن درب آنها به صورت اتوماتیک وجود داشته باشد.انجام فرآیند بسته بندی ضدیخ به شکل ظروف یک و چهار لیتری و در موارد خاص ۲۰ و ۲۲۰ لیتری می باشد که این ظروف از دو جنس فلزی و پلاستیکی تهیه می گردند. با توجه به عدم امکان انفجار و آتش سوزی یا ایجاد خوردگی در صورت ضربه و سوراخ شدن، احتیاج به بسته بندی بسیار مقاوم نیست و می توان از قوطی های فلزی و پلاستیکی با ضخامت های معمولی نیز استفاده نمود.

با توجه به اینکه ضدیخ خاصیت ضد خوردگی را نیز دارد، نیازی به قوطی های فلزی با جنس های ویژه نمی باشد و می توان از قوطی فلزی با جنس ورق گالوانیزه معمولی برای بسته بندی ضدیخ استفاده کرد.

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید ضدیخ را اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی تولید ضدیخ را به ما بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

 

 

خواندن 7019 دفعه

موارد مرتبط

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرج توجیهی تولید سوله و سازه های فلزی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل سوله سازی و تولید سازه های فلزی سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 38 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
4 تعداد فروش
ریال 1,400,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید سموم دفع آفات

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سموم دفع آفات  سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 47 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فا ...
4 تعداد فروش
ریال 1,500,000

طرح توجیهی احداث هتل 4 ستاره

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث هتل مجلل چهار ستاره سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 53 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فر ...
1 تعداد فروش
ریال 2,300,000

طرح توجیهی تفکیک زباله و تولید کود کمپوست

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تفکیک زباله و تولید کود کمپوست  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 76 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
13 تعداد فروش
ریال 2,300,000
طرج توجیهی تولید سوله و سازه های فلزی
طرح توجیهی تولید سموم دفع آفات
طرح توجیهی احداث هتل 4 ستاره
طرح توجیهی تفکیک زباله و تولید کود کمپوست

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام