ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
جمعه, 11 آبان 1397 22:21

طرح توجیهی احداث نیروگاه خورشیدی

در طرح توجیهی احداث نیروگاه خورشیدی سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

معرفی طرح نیروگاه خورشیدی

تا چند سال قبل، ایران یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان برق به کشورهای اطراف بود اما با رشد جمعیت و افزایش استفاده از تکنولوژی‌های جدید مانند دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، مصرف برق بالا با چنان افزایشی روبه‌رو شد که نیروگاه‌های برق داخلی قادر به تامین برق مصرفی کشور نبودند.

از سوی دیگر، در نیروگاه‌های برق از آب برای خنک کردن سیستم‌ها استفاده می‌شود، بدین ترتیب روزانه مقدار بسیار زیادی از آب بخار می‌شود و ایران با بحران کمبود آب نیز مواجه است. بنابراین تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی برای مدیریت بحران کمبود آب نیز مفید واقع می‌شود. همچنین تولید برق منجر به تولید دی‌اکسید کربن می‌شود که باعث آلودگی‌های محیط زیستی می‌شود.‌

تولید انبوه برق دشوار است و نیروگاه‌های داخلی توانایی تامین برق کل کشور را ندارند؛ به همین خاطر نوسانات برق در اکثر نقاط کشور دیده می‌شود و بسیاری از روستاها نیز برق ندارند. در ساعات اوج مصرف نیز شاهد خاموشی در شهرهای بزرگ هستیم و این روند همواره رو به افزایش است. بنابراین هر چه احداث نیروگاه‌های خورشید بیشتر شود، حجم شبکه افزایش می‌یابد و وزارت نیرو دوباره می‌تواند برق صادر کند.

ظرفیت ایجاد نیروگاه خورشیدی در ایران

ایران با وجود ۳۰۰ روز آفتابی از مجموع ۳۶۵ روز سال در بیش از دو سوم مساحت خود و متوسط تابش نور خورشید ۴/۵ تا ۵/۵ کیلووات ساعت بر متر مربع در روز، یکی از کشورهای با پتانسیل بالا در زمینه انرژی خورشیدی است.

کد آیسیک نیروگاه خورشیدی

طبق اطلاعات بدست آمده از سازمان صنعت معدن و تجارت ، برای پنل خورشیدی چند کریستالی کد ایسیک 3210412360 در واحد عدد و پنل خورشیدی تک کریستالی کد 3210412361وبرای پنل خورشیدی فیلم نازک کد 3210412362 وبرای مولد برق خورشیدی کد 3110612489 موجود می باشند.

طبق اطلاعات بدست آمده از گمرک ایران تعرفه گمرکی 85414010 با عنوان پانل هاي خورشيدي (تبديل كننده انرژي خورشيدي به الكتريسته) موجود می باشد.

استاندارد که در این صنعت و برای این محصول مورد کاربرد است مدول ها و پنل هاي فتوولتائيك صفحه تخت به شماره 22491-1396می باشد.

نیروگاه خورشیدی چگونه ایجاد می شود

مدول‌های خورشیدی از انرژی نور خورشید یا فوتون‌ها برای تولید الکتریسیته از طریق تأثیر فوتوولتیک استفاده می‌کنند. اکثر مدول‌ها از سلول‌های سیلیکون کریستالی وافر – محور یا سلول‌های فیلم نازک مبتنی بر کادمیوم تلیورید یا سیلیکون، استفاده می‌کنند. عضو ساختاری (حامل بار) یک مدول می‌تواند یک لایه تاپ یا بالایی باشد و یا یک لایه عقبی سلول‌ها باید از آسیب مکانیکی و رطوبت محافظت شوند. اکثر مدولهای خورشیدی غیر منعطف هستند ولی گونه‌های نیمه منعطف هم وجود دارند، که همان سلول‌های فیلم نازک می‌باشند.

از این مدول‌های خورشیدی اولیه، برای اولین بار در سال ۱۹۵۸ در فضا استفاده شد. اتصالات الکتریکی به صورت سری ساخته می‌شوند تا به ولتاژ خروجی مطلوب برسند و یا به صورت موازی ساخته می‌شوند تا حداکثر کارایی جریان الکتریسیته بدست آید. سیم‌های هدایت کننده که جریان را از مدول‌ها خارج می‌کنند، ممکن است حاوی نقره، مس یا دیگر فلزات رسانای غیر مغناطیسی باشند. این سلول‌ها باید به صورت الکتریکی با بقیه سیستم متصل باشند. مدول‌های فوتوولتیک با کاربرد زمینی، از متصل کننده‌ها یا رابطه‌های MC3 یا MC4 برای تسهیل و تقویت اتصالات مقاوم در برابر آب و هوا، استفاده می‌کنند. دیودهای بای پاس را می‌توان هم در داخل و هم در بیرون مدول‌ها استفاده کرد، (در مورد سایه افکنی نسبی بر مدول) تا خروجی بخش های مدول، به ماکزیمم برسد و هنوز هم روشنایی خود را داشته باشند. برخی از طرح‌های مدول خورشیدی، اخیراً دارای متمرکز کننده‌هایی هستند که نور در آن از طریق آینه و یا عدسی (لنز) متمرکز می‌شود و روی آرایه‌ای از سلولهای کوچکتر پخش می‌شود. این ویژگی، امکان استفاده از سلول‌هایی کم هزینه تر به جای انواع با هزینه بالا در هر قسمت از یونیت، را فراهم می‌سازد.

بازار هدف نیروگاه خورشیدی

بازار هدف طرح در ابتدا تامین نیاز داخل و سپس صادرات به کشورهای ارمنستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان می‌باشد.

 

تجهیزات مورد نیاز براي تولید برق از انرژي خورشیدي 

- آرایه‌ي فتوولتاییک

- سیستم‌هاي دنبال کننده‌ي تابش خورشید

- اینورتر یا مبدل الکترونیک قدرت DC/AC

- ذخیره‌ساز

- دنبال‌کننده حداکثر توان

- سایر تجهیزات فتوولتاییک

بررسی اقتصادی طرح نیروگاه خورشیدی

سرمایه گذاری کل طرح:  70.000 میلیون ریال

زمین:                        1.500 میلیون ریال (از منابع طبیعی)

ظرفیت:                      1 مگاوات

 

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی احداث نیروگاه خورشیدی اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی احداث نیروگاه خورشیدی دهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد ، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 5309 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید کمربند ایمنی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کمربند ایمنی سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 78 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل ...
1 تعداد فروش
ریال 1,900,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی پرورش شترمرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش شترمرغ سال نگارش: 98 تعداد صفحه: 81 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید کربنات سدیم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کربنات سدیم سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 53 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
4 تعداد فروش
ریال 2,000,000

طرح توجیهی تولید پروتئین بار

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید پروتئین بار سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 33 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
10 تعداد فروش
ریال 1,800,000
طرح توجیهی تولید کمربند ایمنی
طرح توجیهی پرورش شترمرغ
طرح توجیهی تولید کربنات سدیم
طرح توجیهی تولید پروتئین بار

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام