ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
سه شنبه, 11 دی 1397 13:25

طرح توجیهی تولید اپلیکیشن موبایل

در طرح توجیهی تولید اپلیکیشن موبایل سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

معرفی طرح توجیهی تولید اپلیکیشن موبایل

 در واقع اکثر نرم‌افزارهایی که ما به طور روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم شامل این تعریف می‌شوند و فقط نرم‌افزارهای سیستم مانند سیستم عامل و یا زبان‌های برنامه نویسی جزء اپلیکیشن‌ها محسوب نمی‌شوند. نرم افزارها و اپلیکیشن های متعددی نیز وجود دارند که بسته به نیاز کاربران تهیه شده اند و می توانند پاسخگوی هر نیازی باشند.

منتهی با توجه به اینکه ممکن است این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل های متفاوتی ارائه شوند توسعه دهندگان نرم افزار سعی می کنند تا حد امکان یک اپلیکیشن را برای سیستم عامل ها و دستگاه های دیجیتال مختلف ارائه نمایند. تبلت ها و موبایل های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارای نرم افزارها و برنامه های کاربردی متنوع و مختلف هستند. در بازار نرم افزارهای موبایل و گوشی همراه، واژه ”اپلیکیشن” یا به طور مختصر App بیشتر از واژه نرم افزار جا افتاده است و این اصطلاح همان معنای نرم افزار کاربردی را می دهد که همان اپلیکیشن موبایل یا نرم افزار موبایل به آن گفته می شود. اپلیکیشن‌ موبایل عبارت‌است از از نرم افزارهایی که ارتباط مستقیم با پردازنده‎های سیستم عامل گوشی همراه دارند و مستقیماً درخواست‎های کاربران را انجام می‌دهند.

اپلیکیشن ها در موبایل به صورت مستقیم دستوری را انجام می‌دهند که کاملاً برای کاربران ملموس و قابل رؤیت است. اگر بخواهیم در مورد اپلیکیشن موبایل مثالی را بزنیم باید بگوئیم به کلیه نرم افزارهای گوشی که کاربر توسط آنها به اجرای فرمانی در گوشی می پردازد اپلیکیشن نام دارد. برای مثال شما ممکن است برای فعالیت های مالی بسته به حساب بانکی خود ممکن است از اپلیکیشن موبایل بانک استفاده نمائید. و یا ممکن است شما در طول روز به استفاده از ابزارهای دیگری در گوشی همراه خود بپردازید. برای مثال ممکن است برای دنبال کردن رویدادهای ورزشی از اپلیکیشن موبایل شبکه های تلوزیونی استفاده کنید و یا برای دنبال کردن برنامه های تلویزیونی ممکن است از اپلیکیشن اندروید پخش زنده استفاده نمائید.

تمامی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند اپلیکیشن موبایل نام دارند که ممکن است براساس نوع سیستم عامل یک گوشی همراه، برای اجرا نیازمند بستر و سیستم عامل مورد نیاز و مربوط به خود باشند. یک اپلیکیشن موبایل ممکن است بر پایه سیستم عامل اندروید باشد که به در این حالت به این نرم افزار اصطلاحاً اپلیکیشن اندروید می گویند. یا ممکن است سیستم عالی که این نرم افزار را مدیریت میکند برپایه IOS باشد که در این حالت به آن اپلیکیشن IOS یا اپلیکیشن اپل می گویند. برای دیگر سیستم عامل ها بسته به نوع بستر سیستم عامل طراحی شده است. توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، همانطور که سعی کرده اند براساس دستگاه های مختلف ورژن های متفاوتی از نرم افزار را ارائه دهند، برای سیستم عامل های مختلفی که ممکن است بر روی موبایل به کار رود نیز سعی میکنند به ساخت و طراحی ورژن های مختلفی از یک اپلیکیشن موبایل بپردازند.

 

کاربرد تولید اپلیکیشن موبایل در کسب و کارها

 امروزه اندروید به عنوان یکی از پرقدرت ترین سیستم عامل های تلفن همراه شناخه میشود و بیشترین سطح استفاده کننده را به خود اختصاص داده است . امروزه موبایل نقش بالقوه ای در زندگی ما ایفا میکنند و بسیاری از امور و کارها ، به وسیله تلفن های همراه انجام می پذیرد.

سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید برای وب سایت های فروشگاهی، سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید برای شرکت ها خصوصی و دولتی، ساخت نرم افزار فروشگاهی اندروید، سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید رستوران، سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید خبرگزاری ها و سایت های خبری، سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید شرکت های خدمات مسافرتی و تور و سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید هتل ها، سفارش طراحی فروشگاه اندروید، سفارش ساخت اپلیکیشن اندروید شرکتی و غیره کمک بسزایی برای به روز بودن و گسترش کسب و کار و در نتیجه افزایش درآمد می تواند ایفا کند.

باتوجه به انقلاب جهانی موبایل که روز‌به‌روز هم فراگیرتر می‌شود، دیری نمی‌گذرد که همه شرکت‌ها به تولید برنامه‌های موبایل نیاز خواهند داشت و به‌تبع آن افراد و شرکت‌های خدمات موبایل، که بتوانند خدمات بهتر،  مفیدتر و ارزان‌تر ارائه کنند، از این طریق درآمد خوبی کسب می‌کنند.

این روزها موسسات، سازمان ها و شرکتها و کسب و کارهای بسیاری به دنبال سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی برای خود هستند. همواره هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید جزو پارامترهای تاثیر گذار در تصمیم گیری برای سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید است.

 

هزینه تولید اپلیکیشن موبایل

 اگر تا به حال ایده ساخت اپلیکیشن به سراغتان آمده باشد یکی از اولین سوالاتی که برای شما پیش می آید این است که ساخت اپلیکیشن چقدر هزینه دارد؟!

 پاسخ ساده نیست!

 با توجه به این که اپلیکیشن شما چقدر پیچیدگی دارد هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد.به اینکه آیا شما کد نویسی می‌دانید یا نه؟یا اینکه شما چه راهی را برای توسعه اپلیکیشن انتخاب می‌کنید؟!

 برای ساخت اپلیکیشن راه‌های مختلفی در پیش روی شما قرار دارد.در این مقاله این راه‌ها را به شما معرفی می‌کنم و آنها را از نظر هزینه مقایسه می کنیم و جوانب مثبت و منفی هر یک را بررسی می‌کنیم.

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید به بسیاری از پارامترها بستگی دارد. به طور کلی هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید با توجه به جزییات و امکانات آنها مشخص می شود. ممکن است بسته به نوع کسب و کار تعرفه ساخت اپلیکیشن اندروید نیز متفاوت باشد. برای اپلیکیشن‌ها دسته‌بندی‌های عام می‌توان در نظر گرفت مانند سلامتی، بازی و آموزشی دسته‌بندی مهم‌تری در این میان مطرح است که بر اساس ساختار برنامه‌ها و خطوط کلی آنها است. مدل ساده آن، اپلیکیشن‌های ساده حاوی اطلاعات شرکت‌ها است و مدل دیگر آن، اپلیکیشن‌های نمایش‌دهنده ایمیل روی دستگاه است. دسته دیگر مبتنی بر بانک اطلاعاتی با قابلیت سفارشی کردن است.

این مورد برای اپ‌هایی مناسب است که پرمحتواترند، دسته‌بندی‌های بیشتری دارند و قرار است چند امکان فراتر را فراهم کنند. دسته دیگر هم هستند که از دسته دوم پویاترند و عمده تفاوتشان با دو دسته دیگر در این است که این برنامه‌ها صرفا با تکیه بر اطلاعات خارجی به‌روزرسانی می‌شوند. مانند اپلیکیشن‌های آب و هوا یا اپلیکیشن خبرخوان‌ها. یک دسته که می‌توان گفت پیچیده‌ترین نوع اپلیکیشن است بازی‌ها هستند. در این دسته طیف وسیعی از پیچیدگی مانند یک قابلیت بازی مثل ضربات پینگ پونگی به دو گوشه صفحه تا یک بازی با موتور سه‌بعدی که قابلیت پرواز در هوا با سرعت بالا را دارد دیده می‌شود. برخی برنامه‌ها هم هستند که سیستم منحصر به فرد خود را دارند. حال با توجه به اینکه چه امکانات و قابلیت‌هایی را می‌خواهیم در اپلیکیشن خود داشته باشیم هزینه متفاوتی هم باید پرداخت کنیم.  برخی اپلیکیشن‌ها شامل چند موضوع و دسته‌بندی ساده و بزرگ هستند که با بازکردن هریک، لیست یا یک صفحه حاوی اطلاعات متنی و تصویری باز می‌شود.

 

عوامل موثر در هزینه ساخت اپلیکیشن

قیمت ارتباط زیادی با طراحی اپلیکیشن و نیازمندی های خاص شما دارد.به طور خلاصه هر چه اپلیکیشن پیچیده تر باشد هزینه ساخت بیشتری دارد.

اپلیکیشن های معمولی شامل چند صفحه نمایش با اطلاعات محدود هستند و رفتن به صفحات مختلف در برنامه به سادگی با کلیک روی یک دکمه انجام می‌شود.

 

چه چیزی اپلیکیشن را پیچیده می‌کند؟!

مواردی که در زیر نوشته شده‌اند باعث می‌شوند اپلیکیشن شما پیچیده تر و در نتیجه گران قیمت‌تر شوند.

محتوای پویا

محتوای پویا محتوایی است که در اپلیکیشن از طریق یک منبع خارجی به روز رسانی می‌شود.

به این معنی که به جای اینکه همیشه در اپلیکیشن اطلاعات ثابتی وجود داشته باشد،اپلیکیشن به اینترنت دسترسی دارد و

اطلاعات جدید را به روز رسانی می‌کند.

اپلیکیشن‌های خبری مثال خوبی برای محتوای پویا هستند.

 

کدآیسیک طرح توجیهی تولید اپلیکیشن موبایل

 متداول ترین طبقه بندی و دسته بندی در فعالیتهای اقتصادی همان تقسیم بندی ایسیک است. که عبارتند از :طبقه بندی و دسته بندی استاندارد بین المللی فعالیتهای اقتصادی . سریال کد ایسیک برای مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار7220و از شماره 7220412301تا 7220412346میباشد بجز شماره های 7220412317،7220412314،7220412307 .

موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران استانداردهای متعددی را در حوزه نرم افزار بیان کرده است

از آن جمله: مهندسی سامانه ها و نرم افزار- فرآیند سنجش 12755و فناوری اطلاعات -مهندسی نرم افزار و سامانه ها12943 و  مهندسی سامانه ها و نرم افزار- فرایندهای چرخه حیات - مدیریت پروژه13288 و...

اپلیکیشن به یک دیتابیس در اینترنت متصل هست و هر زمان مقاله جدیدی منتشر شود آن را از طریق دیتابیس از اینترنت دریافت می‌کند و در اپلیکیشن اضافه می‌کند.

محتوای پویا به اپلیکیشن شما پیچیدگی اضافه می‌کند،زیرا اپ نیاز به قابلیت های اضافه‌تر برای اتصال به اینترنت و همگام سازی با سرور جهت دریافت و نمایش اطلاعات جدید دارد.

هر زمان که اپلیکیشن شما برای ذخیره به روز رسانی‌های محتوا به سرور نیاز داشته باشد به پیچیدگی و هزینه اپلیکیشن شما اضافه می‌شود.

 

پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

قصد دارید اپلیکیشن‌تان هم اندروید و هم iOS را پشتیبانی کند؟!

این منجر به پرداخت هزینه بیشتر برای شما خواهد شد.زیرا باید کاری کنید که اپلیکیشن از هر دو پلت فرم پشتیبانی کند.

-خدمات مبتنی بر مکان

اضافه کردن ویژگی موقعیت مکانی فعلی برای صاحبان اپلیکیشن ویژگی جذابی هست که اپلیکیشن را متمایز می‌کند.اما اضافه کردن این قابلیت به اپلیکیشن هزینه دارد.

-سطح امنیت

این موضوع معمولا نادیده گرفته می‌شود ولی اگر اپلیکیشن شما نیاز به امنیت بالا دارد برای شما هزینه‌بر خواهد بود.

اگر نیاز دارید داده‌ها را در اپلیکیشن و سمت سرور رمزنگاری کنید به اپلیکیشن پیچیدگی و هزینه بیشتر اضافه می‌شود.

معمولا برای اپلیکیشن‌هایی که عملیات پرداخت یا اطلاعات محرمانه شخصی دارند این مورد استفاده می‌شود.

 

-تجارت الکترونیکی(eCommerce)

تجارت الکترونیک منظور اپلیکیشن‌های فروشگاهی هستند که امکان پرداخت درون اپلیکیشن دارند.این اپلیکیشن‌ها کاملا پیچیده هستند.

در این اپلیکیشن‌ها معمولا نیاز به، به روز رسانی اطلاعات و محصولات است.یکی از موارد رایجی هم که در این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود گذاشتن قابلیت ثبت نام و ورود کاربران در اپلیکیشن هست.

 

-قابلیت ثبت نام

اپلیکیشن‌هایی که قابلیت ثبت نام و ورود کاربران را دارند هزینه ساخت و توسعه بیشتری دارند.قابلیت ورود کاربران به برنامه به اضافه کردن قابلیت‌هایی به قسمت backend مرتبط می‌شود.

اگر در برنامه برای ورود کاربران،ورود از طریق فیسبوک و… اضافه کنید،کار را کمی آسان‌تر می‌کند ولی به هر حال نیاز به انجام کارهایی اضافه تر برای ورود کاربران به اپلیکیشن هست.

مواردی که در بالا گفته شد باعث پیچیدگی و هزینه بیشتر در اپلیکیشن می‌شوند،ممکن است موارد دیگری هم وجود داشته باشند ولی ما در اینجا به رایج ترین آنها اشاره کردیم.

 

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید اپلیکیشن موبایل اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی تولید اپلیکیشن موبایل را به ما  بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

 

خواندن 10031 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید آجر فشاری

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید آجر فشاری سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 36 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
1 تعداد فروش
ریال 1,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید سازه های فولادی سبک LSF

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید سازه های فولادی سبک LSF سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 94 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ...
8 تعداد فروش
ریال 2,000,000

طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلی استایرن

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید ظروف یکبار مصرف پلی استایرن سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 39 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی پرورش کبک و قرقاول

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل پرورش کبک و قرقاول سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 64 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل ...
0 تعداد فروش
ریال 1,600,000
طرح توجیهی تولید آجر فشاری
طرح توجیهی تولید سازه های فولادی سبک LSF
طرح توجیهی تولید ظروف یکبار مصرف پلی استایرن
طرح توجیهی پرورش کبک و قرقاول

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام