ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
سه شنبه, 30 بهمن 1397 13:51

طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه اینترنتی

در طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه اینترنتی سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

معرفی طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه اینترنتی

همه‌روزه شاهد لوکس شدن مغازه‌ها و ادغام مشاغل در هم هستیم، فروشگاه‌های بزرگ و لوکس و پر از اجناس مصرفی قطعاً چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. مزایای عمومی استفاده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند کثرت و تنوع اجناس، آزادی مشتری داخل فروشگاه، قدرت انتخاب بیشتر مشتریان، خرید بیشتر اجناس موردنیاز از یک مرکز و از همه مهم‌تر تخفیف‌های مناسبی که به مشتریان ارائه می‌دهند. بیشتر مردم را وادار به خرید از این مجموعه‌ها می‌کند اما این فروشگاه‌ها هنوز اغلب در شهرهای بزرگ وجود داشته و نتوانسته‌اند به شهرهای کوچک و متوسط راه پیدا کنند.

ضمن این‌ که در شهرهای بزرگ نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای بیشتر به سبب جذابیت‌های فرعی و حاشیه‌ای آن است که تا حدودی موفق به جذب مشتری شده‌اند. نکته قابل‌ توجه این است که مشتریان زیاده‌ خواه شده‌اند و چیزی بیشتر از یک فروشگاه ساده را انتظار دارند. اگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای علم خود را به‌ روز نکنند و همان‌ گونه که متأسفانه در بعضی فروشگاه‌ها شاهد رفتارهای نامناسب با مشتری هستیم همان‌ گونه که این فروشگاه‌ها خرده‌ فروشی‌ها را از میدان به درکردند به‌ زودی فروشگاه‌های اینترنتی هم آن‌ها را از میدان به در می‌کنند، بلی رقیب جدی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌ صورت فیزیکی، وب‌ سایت‌های به‌ مراتب بسیار کم‌ خرج‌ تر و مشتری مدارتر اینترنتی هستند که نوع زنجیره‌ای آن‌ها هم در راه است. گونه‌ای کاملاً متفاوت که سریع‌تر از هر فروشگاه زنجیره‌ای اجناس را به دست مشتریان می‌رساند.

هشت گام مهم تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی

گام اول: ایده‌های کسب و کار

نیاز بازار را بسنجید، نیازها در نا رضایتی ها وجود دارند، در نهایت برای پاسخ به آن دست به یک ایده بزنید.

 گام دوم: ملزومات کسب و کار اینترنتی و زمان بندی اولیه

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیاز به یک سایت است تا بتوان در آن محصولات را به نمایش گذاشت. امکان خرید اینترنتی چندان لازم نیست زیرا با توجه به قیمت محصولات و نیز شرایط خریداران، فروش اینترنتی چندان کاربردی نیست و تنها نیاز به یک سایت برای معرفی و نمایش محصولات، نوشتن مطالب آموزش و کاربردی و نمایش راه‌های ارتباطی می‌باشد. به همین خاطر سیستم مدیریت محتوای وردپرس مناسب به نظر می‌رسد.

به یک دامنه مناسب و یک هاست با کیفیت احتیاج است. برای انبار کردن می‌توان روی مکانهایی که در مالکیت شماست در ابتدا حساب کرد تا در صورت عدم موفقیت کار، ضرری متحمل نشوید. همچنین چند  خط تلفن هوشمند باید خریداری شود  تا در صورت جابجایی بتوان آن‌ها را نیز منتقل کرد. برای فکس هم از سرویس‌های اینترنتی استفاده کنید.

لازم است برای اضافه کردن محصولات جدید و مطالب آموزشی روزی ۴-۳ ساعت به سایت اختصاص داده شود . راه اندازی سایت در حدود یک ماه زمان می برد.

گام سوم: مدل کسب و کار

هدف این است که بتوان مشتریان مختلف از شهرهای متفاوت ایران را پوشش داد. برای این کار نیاز به جلب اعتماد است. برای گرفتن بخشی از سفارشات باید واردکننده‌های لوازم را پیدا کرده و هم چنین با چند فروشنده عمده وارد مذاکره بشویم تا مستقیما کالا را بتوانیم توسط آنها ارسال کنیم تا نیاز به خرید و انبار کردن لوازم نباشد. برای رقابت با سایت‌های سایر شرکت‌ها و فروشنده ها، می‌بایست محتوای متمایز و کاملتری در اختیار مشتری بگذاریم. می‌توان با تهیه مطالب آموزشی و نیز بیان خصوصیات و مشخصات کامل محصولات به این مورد دست یافت. همچنین ترجمه نمودن کاتالوگ‌های تخصصی و استفاده از محتوای ویدئویی می‌تواند باعث ایجاد تمایز قابل توجه و جلب مشتریان شود.

 گام چهارم: بودجه بندی

گام بعدی برای نوشتن بیزینس پلن مشخص کردن بودجه مورد نیاز و سرمایه اولیه و هزینه‌های جاری است. فروشگاه اینترنتی مورد مثال ما در ابتدای کار به موارد زیر برای شروع کار نیاز دارد:دامین،هاست،طراحی گرافیک قالب و المان‌های مورد نیاز،کدنویسی قالب،خرید خط تلفن هوشمند،زمینه اینترنت،هزینه‌های متفرقه و پیش بینی نشده،سرویس فکس اینترنتی،تأمین جنس: در ابتدای کار، تأمین اجناس بر اساس اجناس موجود در انبار صورت می‌گیرد، همچنین مواردی که موجود نمی‌باشد، در صورت پرداخت وجه، اقدام به خرید آنها می‌گردد. پس از گذشت ۱ سال و برآورد از فضای کسب و کار و روند پیشرفت آن، در صورت مساعد بودن شرایط، اقدام به خرید و انبار کردن کالا می‌کنیم..هزینه‌های جاری ممکن است تغییر کند و اضافه شود. پس این مورد نیز آمادگی داشته باشید.

گام پنجم: اهداف کسب و کار

یکی از موارد مهم در نوستن بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی، مشخص نمودن اهداف است. این اهداف باید ملموس و واقعی باشند. به همین خاطر حتماً آنها را بنویسید. اهداف نانوشته، حدس و خیال و آرزویی هستند. پس حتماً اهداف تان را بنویسید. ضمناً شما می‌باسیت دائماً به اهداف کسب و کارتان مراجعه کنید تا تمرکزتان را از دست ندهید و همواره بیزنس پلن فروشگاه تان را بر اساس این اهداف به روز نمایید.

گام ششم: مدل عملکرد

در واقع این بخش از بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی، ترکیبی است از گام‌های سوم و پنجم.


گام هفتم: استراتژی بازاریابی

اساس بازاریابی ما بر پایه “بازاریابی از طریق محتوا” و “سئو” و بر بستر اینترنت بنا شده است.
ایجاد محتوای کاربردی و انتشار آن در وبلاگ فروشگاه،جذب مخاطبان دائمی
رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت،جذب مشتریان از طریق متورهای جستجو
انجام یک سفر بازاریابی با هدف معرفی کسب و کار و جمع آوری اطلاعات فروشنگانف بازاریابی تلفنی و ارسال فکس و پیامک به شماره‌های جمع آوری شده،ایجاد بخشی در سایت جهت دریافت شماره تماس بازدیدکنندگان -> ارسال پیامک‌های فروش ویژه و ارسال پیامک‌های خاص به فروشندگان و همکاران (تبریک اعیاد، اعلام نمایشگاه‌ها و …)چاپ کاتالوگ، بروشور و کیسه‌های تبلیغاتی با آرم و آدرس سایت.


 گام هشتم: استراتژی خروج

بالاخره هر کسب و کاری روزهای فراز و فرودی دارد. یکی از سخت‌ترین و تلخ‌ترین قسمت‌ها در نوشتن بیزینس پلن فروشگاه اینترنتی همین قسمت است. ما باید مشخص کنیم که چه زمانی به این نتیجه می‌رسیم که کسب و کارمان را تعطیل کنیم؟ راه حل ما در آن زمان چیست؟ البته که یکی از فواید بیزینس پلن، کمک به جلوگیری از وقوع این اتفاق ناگوار است. اگر شما موراد بیشتر و صحیح‌تری را در نظر بگیرید، طبعاً احتمال شکست در کارتان کمتر و کمتر خواهد بود.

خلاصه وضعیت اقتصادی طرح راه اندازی فروشگاه اینترنتی

اشتغال طرح                          11 نفر

سرمایه ثابت طرح                    1.004 میلیون ریال

سرمایه گذاری کل طرح             1.529 میلیون ریال

میزان تسهیلات مورد نیاز           1 میلیارد ریال

سرمایه در گردش                    525 میلیون ریال

سهم متقاضی                          529 میلیون ریال

مدت برگشت سرمایه                1.2 سال

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه اینترنتی اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را به ما بدهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

خواندن 14277 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تجهیزات دندانپزشکی، ارتودنسی و ایمپلنت

عنوان طرح: محاسبات مالی طرح توجیهی تولید تجهیزات دندانپزشکی، ارتودنسی و ایمپلنت سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 15 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل ...
1 تعداد فروش
ریال 1,200,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی مجتمع رنگ کاری فلزات

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجتمع رنگ کاری فلزات  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 32 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ...
0 تعداد فروش
ریال 1,200,000

طرح توجیهی احداث مجموعه اتوموبیلرانی و موتورسواری

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل مجموعه ورزشی و تفریحی اتومبیلرانی و موتور سواری سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 61 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل ...
3 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید پنل PVC

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل (فاز توسعه) تولید پنل PVC  سال نگارش: 90 تعداد صفحه: 30 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. ف ...
3 تعداد فروش
ریال 1,200,000
طرح توجیهی تجهیزات دندانپزشکی، ارتودنسی و ایمپلنت
طرح توجیهی مجتمع رنگ کاری فلزات
طرح توجیهی احداث مجموعه اتوموبیلرانی و موتورسواری
طرح توجیهی تولید پنل PVC

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام