ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
شنبه, 06 مرداد 1397 18:38

ارزش صادرات قم به خارج از کشور به 52 میلیون دلار رسید

این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم دیروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد.

محمود سیجانی در ابتدای این جلسه با اشاره به وضعیت صادرات استان قم اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری براساس آمار گمرک استان، ارزش صادرات قم به خارج از کشور به 52 میلیون دلار رسید، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 42 میلیون دلار بود و امسال رشد 23 درصدی را در صادرات استان قم نسبت به سال گذشته به لحاظ ارزش شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری براساس آمار گمرک استان قم، وزن کالاهای صادراتی استان به خارج از کشور به 41 هزار تن رسید، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 30 هزار تن بود و امسال رشد 36 درصدی را در صادرات استان قم نسبت به سال گذشته به لحاظ وزنی شاهد بودیم.

مهم ترین کالاهای صادراتی استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: مهم ترین کالاهای صادراتی استان قم در سه ماهه نخست سال جاری، مواد پلاستیکی و اشیاء ساخت شده از این مواد، سرب و مصنوعات آن، سوخت‌ها و روغن‌های معدنی(هیدروکربن)، کفش، گتر و اشیاء همانند، فرآورده‌های غلات، آرد، نشاسته(اسنک، کیک) و محصولات شیمی آلی بود.

سیجانی با اشاره به مهم ترین کالاهای صادراتی استان قم اظهار کرد: آلومینیوم و مصنوعات آن، مواد آلبومینوئید، چسب‌ها و آنزیم الیاف سنتیک یا مصنوعی(الیاف پلی استر) و شیر و محصولات لبنی(شیر خشک صنعتی و عسل) جزو مهم ترین کالاهای صادراتی استان در سه ماهه نخست سال جاری بود.

وی ادامه داد: مهم ترین کشورهای هدف صادراتی استان قم در سه ماهه نخست سال جاری، به ترتیب عراق، افغانستان، امارات، پاکستان، ترکیه، هند، ازبکستان، آذربایجان، ترکمنستان و رومانی بود.

رشد 49 درصدی واردات استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: براساس آمار گمرک استان، ارزش واردات کالا به استان به 79 میلیون دلار رسید، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 53 میلیون دلار بود و امسال رشد 49 درصدی را در واردات کالا به استان قم نسبت به سال گذشته به لحاظ ارزش شاهد بودیم.

سیجانی با اشاره به وضعیت واردات استان قم اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری براساس آمار گمرک استان، وزن کالاهای وارداتی به استان به 14 هزار تن رسید، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 9 هزار تن بود و امسال رشد 55 درصدی را در کالاهای وارداتی به استان قم نسبت به سال گذشته به لحاظ وزنی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: دولت قوانین جدیدی را در راستای تسهیل و اصلاح روند واردات و صادرات برای دارندگان کارت‌های بازرگانی تدوین کرده است که باید بازرگانان به این قوانین توجه کنند.

صدور 540 کارت بازرگانی در استان قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: 540 کارت بازرگانی در استان صادر شده است که دارندگان این کارت‌ها می‌توانند علاوه بر واردات مواد اولیه و مورد نیاز به کشور، کالاهای داخلی را به خارج از کشور صادرات کنند.

اصغر جهانگیری در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت صادرات سوهان استان قم اظهار کرد: سال گذشته 19 تن از سوهان استان به کشور آمریکا ارسال شد که این کالا در آن کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت، در حال معرفی سوهان استان به کشورهای مختلف جهان هستیم.

رئیس اتحادیه صنف سوهانی و حلوایی استان قم افزود: 90 درصد از سوهان استان به سایر استان‌های ایران صادر می‌شود.

لزوم رسیدن صادرات استان قم به 250 میلیون دلار

مهرداد غضنفری در بخش پایانی این جلسه با اشاره به لزوم تلاش برای افزایش صادرات استان قم اظهار کرد: برای این که امسال بتوانیم به هدف صادرات 250 میلیون دلاری از استان از طریق گمرک قم برسیم، از لحاظ زمانی عقب هستیم که باید این فاصله را در فصل‌های دیگر جبران کنیم و به این هدف در سال جاری برسیم.

وی ادامه داد: برای افزایش صادرات استان قم نیازمند هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف هستیم و مشکلات در این زمینه باید آسیب شناسی و مورد کارشناسی قرار بگیرد و به آن رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: پیشنهادات در خصوص حل مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان جمع آوری می‌شود و مورد کار کارشناسی قرار می‌گیرد و سپس خروجی آن در کارگروه‌ها مطرح می‌شود، تحلیل داده‌ها مبنای تصمیم‌گیری‌ها است.

غضنفری با اشاره به راهکارهای افزایش صادرات استان قم اظهار کرد: نمایندگی وزارت امور خارجه در استان باید در این زمینه نقش ایفا کند، همچنین پیگیری برگزاری نمایشگاه‌ها در کشورهای مختلف برای افزایش صادرات قم ضروری است.

مطرح شدن مشکلات تولیدکنندگان قمی در کارگروه‌های ملی

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ضروری در استان قم، تلاش برای افزایش صادرات این استان است و افزایش صادرات قم و کاهش صادرات این استان موجب ارتقای شاخص‌های اقتصادی قم می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات تولیدکنندگان استان را درک و این مشکلات را در کارگروه‌های ملی مطرح می‌کنیم.

خبرگزاری فارس

خواندن 19449 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مزرعه کشت یونجه و پرورش شترمرغ  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خو ...
0 تعداد فروش
ریال 2,300,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی راه اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل راه اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک سال نگارش: 89 تعداد صفحه: 57 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
12 تعداد فروش
ریال 1,700,000

طرح توجیهی تولید کمپوزیت سنگ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید کامپوزیت سنگ سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 107 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرج توجیهی تولید سوله و سازه های فلزی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل سوله سازی و تولید سازه های فلزی سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 38 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بو ...
4 تعداد فروش
ریال 1,400,000
طرح توجیهی احداث مزرعه یونجه و پرورش شترمرغ
طرح توجیهی راه اندازی آزمایشگاه مکانیک خاک
طرح توجیهی تولید کمپوزیت سنگ
طرج توجیهی تولید سوله و سازه های فلزی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام