ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - دانلود نمونه طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی
طرح های توجیهی صنعتی
طرح های توجیهی کشاورزی و کشت و صنعت
طرح های توجیهی دامپروری و مزارع پرورش ماهی و طیور
طرح های توجیهی خدماتی و کسب و کار های کوچک
طرح های توجیهی گردشگری و توریسم - احداث هتل و پارک و ...
comfar طرح توجیهی کامفار
مشخصات طرح های توجیهی - استاندارد طرح های توجیهی

پکیج های طرح توجیهی

  • پکیج طرح های توجیهی صنایع ساختمانی
    قیمت 80000 تومان
    گسترش کار نگارش طرح توجیهی انجام…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع خودرو
    قیمت 90000 تومان
    یکی از مهمترین صنایع موجود در…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع فلزی
    قیمت 90000 تومان
    زمینه های بکر معادن در کشور ما…
  •  
    پکیج طرح های توجیهی صنایع چوب و سلولوزی
    قیمت 50000 تومان
    طی این سال ها…
همه پکیج ها ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 47
سه شنبه, 22 آبان 1397 11:27

طرح توجیهی تولید پوشک بچه

در طرح توجیهی تولید پوشک بچه سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه ایران صنعت باشید.

 

معرفی طرح توجیهی تولید پوشک بچه 

لایه روی پوشک در واقع یکی از انواع منسوجات بی بافت می باشند که با توجه به خواص آن برای این منظور تولید میگردند محصولات منسوجات بی بافت منسوجاتی می باشند که برخلاف منسوجات دیگر از نخ ساخته نمی شوند بلکه الیاف مستقیما به منسوج تبدیل می گردد بدین صورت که الیاف جدا از هم به روش های مختلف درکنار هم قرار گرفته و به یکدیگر پیوند داده میشوند تا در نهایت یک لایه یکنواخت و در هم تنیده تشکیل گردد لایه تهیه شده به صورت ورق تار عنکبوتی یا لایه الیاف است که در ان الیاف به صورت جهت یافته یا رندمقرار می گیرد و به وسیله اصطکاک یا چسب و یا تمایل الیاف به چسبیدن به یکدیگر پیوند یابند. در گذشته یکی از راه های تولید منسوجات استفاده از +پشم وو در هم تنیدن ان توسط مالش و رطوبت برای ایجاد نمد بوده است که امروزه نیز تولید میگردد و  روش تولید هر دو یکسان است .

با توجه به روش های مختلفی که برای اتصال الیاف به یکدیگر وجود دارد در واقع روش های مختلف تولید این منسوجات شکل میگیرد که با توجه به این نوع تولید منسوجات بی بافت با خصوصیات مختلف و برای کاربرد های متفاوت به وجود می ایند.امروزه با توجه به حذف قسمت تشکیل نخ و با توجه به خواص منحصر به فرد منسوجات بی بافت و تنوع بی نظیر این منسوجات کاربردهای بسیار فراوانی برای انها بوجود امده است که توانسته جایگزین بسیاری از منسوجات شود.

مصارف مختلف منسوجات بی بافت از لایی لباس ،لباس بیمارستانی ،مصارف بهداشتی و یکبار مصرف ،لایی هایی با ضخامت زیاد جهت عایق ،استفاده در ژئو تکستایل ها در مصارف عمرانی ،جاده ای ،کشاورزی وانواع کیسه، فیلتراسیون ،پوشش های داخلی خودرو ها و ... می باشد.

استفاده از منسوج بی بافت جهت مصارف بهداشتی برای لایه روی پوشک می بایست دارای خواصی باشد که راحتی و سلامت مصرف کننده را تامین کند .

برای این کاربرد معمولا از الیاف پلی پروپیلن استفاده می نمایند زیرا این الیاف به علت عدم جذب رطوبت باعث عبور رطوبت شده و راحتی و عدم و عدم عفونت را برای مصرف کننده خواهد داشت . در لایه های بعدی پوشک بچه معمولا از لایه های جادب رطوبت استفاده می نمایند که بر خلاف لایه رویی دارای جذب بسیار بالا می باشد .

پوشش رویی یک لایه منسوج نبافته مورد مصرف در پوشک باید از الیاف (پلی پروپیلن ،ویسکوز ،پنبه)الیاف پلی استر ،فیلم پلی اتیلن و یا تلفیقی از یموارد بالا و یا کو پلیمر انها با درصد ترکیبی که بتواند حد اقل ویژ گیهای لازم را تامین نماید .

در صورت استفاده از الیاف پلی استر در تولید منسوج نبافته باید از حداقل65 درصد الیاف ویسکوز یا پنبه در ترکیب با ان استفاده گردد. در صورت استفاده از الیاف پلی استر باید د اقل 65در صد الیاف ویسکوز یا پنبه در ترکیب با ان استفاده گردد .در صورت تولید منسوج از الیاف ویسکوز یا پنبه به روش شیمیایی از رزینهای اکلریکی که بعد از تولید باید غیر قابل حل در مایعات معادل ادرار باشد ،می توان به عنوان اتصال دهنده الیاف ویسکوز یا پنبه استفاده کرد.

از نظر بهداشتی بهتر است این الیاف به صورت خود رنگ باشد و باید حساسیت زا نباشد.

فرایند تولید پوشک بچه

در فرایند تولید ابتدا خمیر پالپ توسط دستگاه روتر حلاجی شده و توسط توری مخصوص روی گایدهای هدایت کننده منتقل می شود و سپس توسط دستگاه مخصوص پودر جاذب به خمیر اضافه می شود، سپس خمیر و پودر روی لایه تیشو و سپس روی لایه بک شیت قرار گرفته و سپس توسط تسمه های انتقال به قسمت جلو دستگاه هدایت می شود سپس توسط لایه ناوون پوشش داده می شود و سپس به صورت به هم چسبیده به زیر دستگاه پرس حرارتی و تیغه های مخصوص به قطعات پوشک برای بچه تبدیل می گردد، سپس توسط دستگاه چسب های ملت روی لایه یک شیت چسب ریخته شده و توسط لایه کاغذی سیلیکون چسب ها محافظت می شود سپس در قسمت بسته بندی به بسته های 20 تایی جدا می شود و توسط دستگاه بسته بندی به صورت اتوماتیک بسته بندی می شود.

 

کد آیسیک تولید پوشک بچه

طبق اطلاعات بدست آمده از سایت وزارت صنعت معدن و تجارت کدهای آیسیک زیر جهت تولید پوشک میتواند به کار رود.

 منسوجات بی بافت 17291110و انواع لایی بی بافت 17291111و پوشک کامل بچه 21091238و پوشک معمولی بچه21091239و ماشین الات تولید پوشک29291280

 

شرکت بهبود صنعت آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی تولید پوشک بچه اعلام می دارد

 هم اکنون سفارش طرح توجیهی تولید پوشک بچه دهید

استفاده از کلیه مطالب این سایت برای عموم آزاد می باشد، فقط در راستای حفظ زحمات تیم تولید محتوی ما خواهشمندیم در صورت برداشت از این محتوی لینک ما را درج نمایید. باسپاس

 

 

خواندن 6522 دفعه

نگارش طرح توجیهی بروز

سلام دوست عزیز، با تشکر از بازدید شما از وب سایت ایران صنعت، حضور گرانقدر شما اعلام میداریم که کارشناسان ما آماده هستند تا این طرح های توجیهی را به صورت بروز مطابق استانداردهای بانکی و براساس اعداد و ارقام واقعی حال حاضر برایتان آماده نمایند. جهت هماهنگی در این خصوص با ما تماس بگیرید.

نگارش طرح توجیهی، انجام مطالعات امکان سنجی و بازار تخصص ماست.

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید بشکه برای قیر

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید بشکه فلزی برای بسته بندی قیر سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 24 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد ...
1 تعداد فروش
ریال 1,200,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی تولید موزائیک، دال و لوله بتنی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید انواع بلوک ، دال ، لوله بتنی و موزاییک سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 41 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دا ...
0 تعداد فروش
ریال 1,900,000

طرح توجیهی کشت گندم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل کشت گندم  سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 44 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx(قا ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی تولید فروسیلیس

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل فروسیلیس سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 40 نحوه دریافت:بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل:docx(قابل ...
6 تعداد فروش
ریال 1,600,000
طرح توجیهی تولید بشکه برای قیر
طرح توجیهی تولید موزائیک، دال و لوله بتنی
طرح توجیهی کشت گندم
طرح توجیهی تولید فروسیلیس

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام