ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
یکشنبه, 15 ارديبهشت 1392 12:01

6 ترفند برای دست‌یابی به شغل رویایی!

نوشته شده توسط

وب جهان گستر در حال تغییر دادن همه شئون زندگی ماست این موضوع حتی به نحوه‌ی کار کردن ما نیز تسری پیدا کرده است و این بدان معنی است که امکانات تازه‌ای برای تک تک افراد وجود خواهد داشت تا پتانسیل‌های موجود خود را عملیاتی کرده و از آن برای یافتن شغل رویایی خود بهره ببرند. در ادامه می‌کوشیم شما را با شش استراتژی کاربردی برای رشد و تعالی فردی، فرصت‌های حرفه‌ای و در نهایت دست‌یابی به شغلی رویایی آشنا کنیم.

1 – ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید

اشتراک‌گذاری ایده‌های شخصی در دنیای امروز بسیار ساده‌تر از قبل شده است، و شما دیگر نیازی به کسب مجوزهای قانونی خاصی از مقامات ذی‌صلاح ندارید تا در نهایت بتوانید محصول یا ایده‌ی خود را تجاری نموده و از آن کسب منفعت کنید.

حتی اگر دستی به قلم دارید، دیگر نیازی نیست که در به در دنبال ناشری بگردید که اثر شما را تایید و منتشر نماید. تمام آنچه که نیاز دارید آغاز کار است! البته در ابتدا تنها دوستان و آشنایان از کار شما استقبال خواهند کرد، ولی به تدریج با درک ارزش کارتان می‌توانید سایرین را نیز به آن جذب نمایید و در نهایت در دنیای مجازی شهرتی برای خود دست و پا کنید.

2 – شبکه خود را توسعه دهید

امروزه با وجود انواع و اقسام شبکه‌های اجتماعی تمامی افراد تریبونی برای خود دارند که می‌توانند از طریق آن به ترویج و تبلیغ خود و خدمات نوآورانه‌شان بپردازند. در حقیقت رسانه‌های اجتماعی ارتباط با افراد گوناگون را ساده کرده است به گونه‌ای که می‌توان با افرادی که هرگز با آن‌ها ملاقات نداشته‌ایم نیز دوست شده و ارتباط برقرار نمود. بدین ترتیب با هر چه بزرگ‌تر شدن شبکه‌ی دوستان و آشنایان می‌توانیم کسب و کار خود را تسهیل نماییم.

همان‌طور که چارلز داهیگ نویسنده‌ی کتاب «قدرت عادت» معتقد است، افرادی که آن‌ها را می‌شناسید اما با آن‌ها صمیمی نیستید می‌توانند در زمانی که به دنبال شغل مناسب هستید، مفیدتر از دوستان و آشنایان نزدیک باشند؛ چرا که می‌توانند فرصت‌های تازه‌ای به شما دهند که قبلاً هرگز انتظارش را نمی‌کشیدید. در نهایت با توسعه‌ی این شبکه‌، قادر خواهید بود به شبکه‌ی به مراتب بزرگ‌تری برسید. پس بهتر است افرادی که از طریق فیس‌بوک، توئیتر و سایر شبکه‌ها با آن‌ها در ارتباط هستید را از توانمندی‌های خود با خبر سازید تا منبع قابل اتکایی برای کسب و کار جدید شما باشند.

3 – از منابع آن‌لاین به خوبی سود ببرید

این روزها هر کسی خود را به گونه‌ای در عرصه‌ی آن‌لاین مطرح می‌نماید، که می‌تواند یک وبلاگ شخصی، حساب شبکه‌های اجتماعی یا حتی یک حساب پست الکترونیکی ساده باشد. بدین ترتیب می‌توانید بکوشید تا یک ارائه‌ی بسیار خوب از خود را در بستر آن‌لاین داشته باشید. بدین ترتیب حتی می‌توانید اطلاعات تماس هر فرد دیگر که مایلید با وی تماس بگیرید را نیز بدست آورید.

این موضوع می‌تواند برای استخدام مدیران و افرادی که در شرکت‌های گوناگون کار می‌کنند و شما قصد دارید به آن‌ها بپیوندید نیز صادق باشد. یا اینکه می‌توانید با کارآفرینانی که محصولات مشابهی عرضه می‌کنند ارتباط برقرار کرده و از تجربیات و نقطه نظرات آنها بهره ببرید. البته این موضوع نیازمند علاقه و ترغیب فرد نیز هست.

4 – از تجربیات آن‌لاین خود پول بدست آورید

اگر شما علاقه‌مند به بستر آن‌لاین و شبکه‌های اجتماعی هستید، این حضور آن‌لاین می‌تواند از منظر دیگری برای شما کسب پول کند و جالب است بدانید بسیاری از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها نیازمند همان تخصص‌های پیش پا افتاده‌ای هستند که شما دارید! به خصوص در زمینه‌ی ساخت و ترویج برندهای گوناگون در محیط مجازی به دنبال افراد کارکشته‌ای هستند که حتماً یکی از آن‌ها شمایید!

تقاضای زیادی برای مشاوران شبکه‌های اجتماعی، تولید کنندگان محتوا و استراتژیست‌های دیجیتال وجود دارد و اگر شما دارای این توانایی‌ها هستید، چرا از آن به عنوان یک منبع درآمد جانبی استفاده نمی‌کنید؟ خدا را چه دیدید شاید همین امور موجب شود تا بتوانید بعداً پول بیشتری از این راه کسب کنید.

5- دورکاری یعنی کار کردن در زمان‌های دلخواه

امروزه شرکت‌ها ترجیح می‌دهند با توجه به هزینه‌های بالای به کارگیری پرسنل تمام وقت، از کارکنان نیمه وقت بهره ببرند. شاید شما هم بتوانید در این زمینه کار خوبی پیدا کنید که بتوان آن را به صورت دورکاری انجام داد. چنین پست‌هایی علاوه بر نتیجه‌بخش بودن، هزینه‌ی کمتری برای شرکت‌ها به همراه دارند و به همین خاطر مقرون به صرفه‌تر است!

اما از طرف دیگر این موضوع می‌تواند برای شما به معنی کسب پول بیشتر باشد! اگر بتوانید خدمات خود را از راه دور ارائه کنید؛ می‌توانید شرکت‌هایی که به دنبال پرسنل تمام وقت هستند را متقاعد نمایید که به صورت پیمانکاری با آن‌ها همکاری نمایید، که نه تنها این مورد می‌تواند برای شما منافع مالی به همراه داشته باشد، بلکه با مدیریت بهتر زمان قادر خواهید بود به طرز بهتری از پس انجام امور محوله برآیید. و در نهایت خواهید توانست در ساعات مورد نظر خود کار کرده و در ساعات اضافی به دیگر مشتریان یا سرگرمی‌های خود بپردازید.

6- بارور شوید

شرکت‌های مختلف به دنبال کارکنان توانمندی هستند که از پس انجام امور آن‌لاین برآیند؛ پس اگر بتوانید جنبه‌های مثبت شخصیت خود را به آن‌ها نشان دهید می‌توانید با کنار زدن رقبای تحصیل کرده در نهایت کار را از آن خود نمایید. بدین ترتیب خواهید توانست به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنید. نباید از نشان دادن شخصیت، توانایی‌ها و نقاط مثبت خود بترسید؛ این موارد می‌تواند به شما در یافتن شغل مناسب کمک کنند. البته گاهی نیز با کارفرمایان عجیبی روبرو می‌شوید که نتیجه‌ی برعکسی نشان می‌دهند؛ در این موارد نباید بد به دل راه دهید چرا که این موضوع نشان می‌دهد نه آن کار مناسب شماست و نه شما مناسب آن!

نظر شما درباره‌ی این موارد چیست؟ چه تکنیک یا ترفندهای دیگری سراغ دارید که می‌تواند برای یافتن شغل مناسب به کارمان آید؟

منبع : zoomit.ir

 

 

 

خواندن 4881 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی مجموعه فرهنگی ورزشی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل مجتمع فرهنگی ورزشی سال نگارش: 95 تعداد صفحه: 105 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فای ...
27 تعداد فروش
ریال 1,800,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث نیروگاه CHP

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل نیروگاه سی اچ پی (CHP) سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 52 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
1 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی تولید پتو

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید پتوی راشل سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 58 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: d ...
1 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی احداث پایانه حمل و نقل

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث پایانه حمل و نقل  سال نگارش: 89 تعداد صفحه: 30 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
5 تعداد فروش
ریال 1,300,000
طرح توجیهی مجموعه فرهنگی ورزشی
طرح توجیهی احداث نیروگاه CHP
طرح توجیهی تولید پتو
طرح توجیهی احداث پایانه حمل و نقل

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام