ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

  • راهنمای خرید خانه-قسمت دوم
    در ادامه مطلب راهنمای خرید خانه – قسمت اول به بررسی بخش های دیگر خانه در این مطلب می پردازیم…
  • راهنمای خرید مبل
    در ادامه راهنمای خرید لوازم خانگی امروز به نکانی برای خرید مبل می پردازیم . خرید مبل کار بسیار ساده‌ای…
  • راهنمای خرید خانه - قسمت اول
    اولین موضوع مهم در انتخاب یک آپارتمان اینست که قسمت شب و روز یا به عبارت دیگر قسمت خصوصی و…
کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
شنبه, 12 بهمن 1392 11:30

تاثیر برند در ارزش گذاری کالا

نوشته شده توسط

در حوزه تاثیر گذاری برند، متغیرهای روانی بسیاری مانند احساسات آمیخته با تجسم ذهنی برند که با شخصیت برند در ارتباط است؛ وجود دارد.

اگر تبلیغات دسته خاصی از محصولات به هر دلیلی با تاثیرات منفی همراه باشد، عملکرد آن تبلیغات منفی بر تصویر ذهنی مشتری اثر سوء می گذارد و به این ترتیب تبلیغات کارایی خود را از دست می دهد.در مقابل، تبلیغات منطقی، درست و قانع کننده میتواند بر ترجیحات مشتری اثر بگذارد.

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه خاصیت منحصر به فردی است که در طول زمان گسترش و بهبود می یابد.

برندها به شکل روزافزونی به عنوان سرمایه اصلی در بسیاری از کسب و کارها خود را نمایان می سازند. متخصصان مالی معتقدند که یک برند ارزشی را در درون خود نهفته دارد که از دارایی های متداول ارزشمندتر است. شاید هیچ سرمایه ای بیش از یک نام قدرتمند و معتبرو ارزش آفرین برای سازمان ها کارآمد نباشد.

ساخت یک برند قدرتمند هدف بسیاری ازسازمان ها است. در سایه ساخت چنین برندی منافع زیادی برای سازمان حاصل می گردد. از دیگر مزایای توسعه برند، آسیب پذیری کمتر در شرایط رقابتی بازار، حاشیه سودبیشتر، ارتباطات قوی تر با حلقه های پشت سری و جلو سری زنجیره ی تولید و… می باشد .

هدف اساسی در طراحی برند خلق اعتماد است. یک برند با تداوم واستمرار آفریده می شود، استمرار وتداوم تنها به وسیله ی یک شخص ویا یک تیم مشخص به وجود نمی آید؛ بلکه تک تک اعضای یک سازمان در ایجاد آن سهیم هستند.

وقتی به نام های تجاری مانند مرسدس بنز، نایکی و یا پپسی دقیق می شویم متوجه خواهیم شد که می توان با استفاده از ابداع شخص یا شرکت دیگری هم یک نام موفق ساخت. موفقیت برندهایی همانند یاماها،کاترپیلار، ویرجین در این است که راه شخصی و منحصر به فرد خودشان را با اعتماد به نفس می پیمایند و در همه ی آنها بینش روشنی وجود دارد.

برند احساس باطنی ودرونی شخص درباره یک محصول، خدمت و یا شرکت است. امروزه برندینگ، مهمترین بخش تجارت است. در حقیقت هدف اصلی برندینگ این است که یک کالا یا یک تجارت از رقبایش متمایز دیده شود. برای مقایسه یک برند با رقبایش، ما فقط نیاز داریم بدانیم چه چیزی آن را متفاوت می کند.

منبع : دکتر پول

خواندن 6063 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی احداث آزمایشگاه طیور

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تاسیس مجموعه آزمایشگاهی تخصصی در زمینه پژوهش و پیشگیری از بیماری های طیور سال نگارش: 96 تعداد صفحه: 53 نحوه دریافت: بعد ...
4 تعداد فروش
ریال 1,700,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث کارگاه حکاکی با لیزر

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث کارگاه حکاکی لیزر  سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 30 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
6 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی احداث تالار عروسی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث تالار عروسی سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 28 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
2 تعداد فروش
ریال 1,000,000

طرح توجیهی بازیافت کاغذ

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل بازیافت کاغذ سال نگارش: 87 تعداد صفحه: 50 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx ...
0 تعداد فروش
ریال 1,300,000
طرح توجیهی احداث آزمایشگاه طیور
طرح توجیهی احداث کارگاه حکاکی با لیزر
طرح توجیهی احداث تالار عروسی
طرح توجیهی بازیافت کاغذ

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام