ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - مقالات کارآفرینی و مدیریت

آخرین راهنمای انتخاب

  • راهنمای خرید پیانو
    هر نوع خریدی را که ما انجام می دهیم به نوعی می توان یک سرمایه گذاری دانست در همین راستا…
  • راهنمای خرید خانه-قسمت دوم
    در ادامه مطلب راهنمای خرید خانه – قسمت اول به بررسی بخش های دیگر خانه در این مطلب می پردازیم…
  • راهنمای انتخاب دیگ شوفاژ
    امروزه مهندساني كه براي صاحبان ساختمانها كار مي كنند در هنگام انتخاب ديگ هاي گرمايش آب تاسيسات ساختمانها گزينه هاي…
کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 45
یکشنبه, 17 آذر 1392 11:30

بهترین استراتژی بازاریابی در وضع اقتصادی موجود

نوشته شده توسط

بازاریابی یک فرآیند مستمر و تدریجی است. بسیاری از کسب و کارها در ایران انتظار دارند که به سرعت به فروش بالایی دست پیدا کنند. همین انتظار، اغلب باعث شکست آنان در استراتژی های بازاریابی شان می شود. مدت هاست که روش و استراتژی های بازاریابی چرخشی ۱۸۰ درجه داشته اند و دیگر مخاطبان رفتاری همانند گذشته ندارند. در گذشته و در روش های سنتی بازاریابی، پیام ها به منظور افزایش فروش به صورت یکطرفه به سمت مخاطبان ارسال می شد. اما امروز مخاطبان بسیار تلاش می کنند که این پیام ها را فیلتر کرده و فقط آنهایی را که تمایل دارند بخوانند یا بهتر بگویم آنها سعی می کنند مورد هجوم پیام های تبلیغاتی قرار نگیرند، بلکه خود محصولات و خدماتی را که تمایل به کسب اطلاعات از آنان دارند را مورد بررسی قرار دهند.

نمونه این رفتار را می توانید در خودتان هم بیابید. شما اغلب، برای دسترسی به اطلاعاتی که مد نظرتان است سعی می کنید که خودتان در اینترنت و یا رسانه های دیگر به جستجو بپردازید و کمتر به پیام های تبلیغاتی که همه روزه به سویتان روانه می شود توجه دارید.

در روش سنتی بازاریابی، بازاریابان تلاش می کردند از طریق ارسال اطلاعات محصول و خدماتشان به امر فروش بپردازند. آنها با طراحی بروشور، ارسال نامه های تبلیغاتی و یا ایمیل، تبلیغات چاپی و رسانه ای پیام های خود را به مخاطبان منتقل می کردند. این روش در بازاریابی به عنوان روش “فشار” یا Push شناخته می شود. در واقع در این روش بازاریاب شروع کننده گفتگو می باشد.

در رسانه ای همانند وب، اکثر ارتباطات با استفاده از روش “کشیدن” یا Pull انجام می شود. اغلب مخاطبان برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرشان به وب سایت شما می آیند. در این روش بازدید کننده شروع کننده گفتگو است و شما باید با آنها صحبت کنید. در اینجا شما باید نیازهای اطلاعاتی آنها را قبل از اقدام به خریدشان، برآورده نمایید. اما براستی منظور از روش Pull چیست؟

 ما سعی داریم به شما بگوییم که برای بازاریابی محصولات و خدمات تان می بایست بطور کاملاً شفاف و گسترده اطلاعاتی از آنها در اختیار مخاطب قرار دهید و به او اجازه دهید با سعه صدر و در کمال آرامش، دست به انتخاب محصول و یا خدمات شما بزند. و امروزه هیچگاه شما نمی توانید مشتری را وادار به خرید کنید. مخاطب امروز نسبت به تحت فشار قرار گرفتن در روش های بازاریابی ما به شدت واکنش نشان می دهد. یکی از مهمترین رسانه ها بدلیل ماهیت ذاتی خود برای ارائه اطلاعات انتخابی به مخاطب، اینترنت است. ما با ایجاد وب سایت و ارائه اطلاعات صادقانه، دقیق و شفاف از محصولات مان می توانیم طیف وسیعی از مشتریان احتمالی را به سوی خود بکشانیم. به عبارت بهتر بهترین روش برای جذب مخاطب ارائه محتوای ارزشمند است. اکنون بیایید با هم بررسی کنیم که برای ساخت و ایجاد محتوای ارزشمند در استراتژی بازاریابی خود، به چه نکاتی می بایست توجه داشته باشیم؟

 ۱) بازاریابان اغلب فکر می کنند چگونه نظر مردم را جلب کنند. اما در اینترنت، نگرانی اولیه ما این است که چگونه مردم را از خود دور نکنیم.

 ۲) شما معمولاً ۱۰ ثانیه برای متقاعد کردن بازدید کننده در مورد اینکه سایت شما سزاوار یک نگاه دقیقتر است زمان دارید. اخیراً مطالعه ای از تحقیقات مایکروسافت نشان داد که ۱۰ ثانیه اول در بازدید از صفحه وب برای اینکه کاربران تصمیم به ماندن در آن سایت بگیرند حیاتی است.

 ۳) خواندن اولین اقدامی است که مردم در وب سایت ها انجام می دهند، اما بسیاری از مردم سعی می کنند تا جایی که ممکن است کمتر بخوانند.

 ۴) بازدید کنندگان برای برآوردن اهداف شان به یک وب سایت می آیند، در واقع برای انجام وظایف یا برای دریافت پاسخ سوالات شان به وب سایت تان مراجعه می کنند. در اغلب موارد با بررسی عادات مطالعه آنلاین خودتان در می یابید که شما در اینترنت به دنبال چیز خاصی هستید.

 ۵) به کاربران تا جایی که ممکن است اطلاعات واقعی و دقیق بدهید. از آنجا که بازدید کننده ی وب هدف گرا می باشد، اطلاعات بی ربط و پریشان نمی خواهد.

 ۶) نوشتن خوب در وب سایت مثل یک مکالمه خوب و نتیجه بخش است. به سوالاتی که خوانندگان ممکن است از شما بپرسند فکر کنید و پاسخ آن در وب سایت خود بگذارید. از جملات کوتاه استفاده کنید، حالت محاوره را حفظ کنید. نشان دهید که شما یک فرد هستید و سازمان تان متعلق به مردم است.

 ۷) بر روی وب، شما می توانید هم زمان غیر رسمی و حرفه ای باشید. نوشتن غیررسمی باعث می شود مردم با وجود مشغله ی زیاد مطالب شما را راحت تر درک کنند.

 ۸) هنگام نوشتن محتوای در وب سایت تان، استفاده از کلمات ساده، فعل های معلوم و عبارات معنی دار را در نظر بگیرید.

 ۹) هنگامی که در نوشتن از اصطلاحات ساده استفاده می کنید، سایت شما برای مردم پر مشغله، کم صبر و افراد سالخورده و افرادی که دارای سواد ادبیاتی ضعیفی هستند مناسب می شود. (آیا تا به حال شنیده اید کسی شکایت کند که سبک نوشتن یک وب سایت خیلی ساده است؟)

 ۱۰) اگر کاربران نتوانند چیزی را که به دنبالش هستند در وب سایت شما پیدا کنند، به جایی دیگر خواهند رفت.

 در انتها می خواهم توجه شما را به این نکته جلب کنم که استراتژی بازاریابی شما بهتر است از نوع کششی یا Pull باشد. اطلاعات دقیق و شفاف در مورد محصولات و خدمات تان ارائه کنید و شک نکنید که آنها خود به سراغ شما می آیند و همیشه به یاد داشته باشید که در این استراتژی، صبر بیش از هر خصوصیت دیگرتان به کار شما می آید.

منبع: دکتر پول

خواندن 5305 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی تولید بستنی، شیر و خامه

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل تولید بستنی، شیر و خامه سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 65 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
0 تعداد فروش
ریال 1,800,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث تالار عروسی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث تالار عروسی سال نگارش: 93 تعداد صفحه: 28 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: ...
2 تعداد فروش
ریال 1,000,000

طرح توجیهی احداث هتل در قشم

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث هتل مجلل در قشم سال نگارش: 94 تعداد صفحه: 55 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ف ...
0 تعداد فروش
ریال 2,400,000

طرح توجیهی جایگاه سوخت دومنظوره

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل جایگاه سوخت دو منظوره سال نگارش:93 تعداد صفحه: 37 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فا ...
6 تعداد فروش
ریال 1,400,000
طرح توجیهی تولید بستنی، شیر و خامه
طرح توجیهی احداث تالار عروسی
طرح توجیهی احداث هتل در قشم
طرح توجیهی جایگاه سوخت دومنظوره

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام