ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

ایران صنعت - ایده های نو در سرمایه گذاری

محبوب ترین های سایت

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...

ایده های سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
شنبه, 08 آذر 1399 14:35

طرح توجیهی پرورش پرندگان زینتی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

مقاله ی پیش روی شما ، "طرح توجیهی پرورش پرندگان زینتی" است.در این جا می خواهیم توضیحاتی مفید ، مختصر و توجیهی در رابطه با پرورش پرندگان زینتی و ورود به این حرفه بیان کنیم. در تدوین این طرح توجیهی برای پرورش پرندگان زیبا و زینتی ، سعی بر پوشش دادن تمام جوانب این حرفه بوده است.بنابراین طرح پیش رو با رعایت استاندارد بودن در تمام جوانب طرح توجیهی ، می تواند منبع خوبی برای مطالعه ی سرمایه داران و علاقه مندان به این پیشه باشد.

 

 پرورش پرندگان زینتی ، در شمار کسب و کارهای درآمدزا و زود بازه است. این کسب و کار ، نسبتا کم دردسر بوده و به سرمایه اولیه ی چندان زیادی نیاز ندارد. از طرف دیگر با بازار خوبی در این زمینه مواجه هستیم.

 

نگهداری پرنده های زینتی ، یکی از انتخاب های گسترده ی مردم است.پرنده ها هزینه های نگهداری چندان بالایی ندارند ، آن ها با هوش هستند و زیبایی منحصر به فردی دارند. لذا علاقه مندان زیادی هستند که بخواهند پرنده ی زیبایی را که پرورش داده اید ، خریداری و نگهداری کنند و سرگرمی و نشاط خود را در این کار جویا شوند.

 

با وجود این که افراد زیادی هستند که در این حرفه مشغولند ، اما هنوز فرصت برای پیوستن و رشد در این زمینه وجود دارد.بنابراین اگر واقعا به پرورش پرندگان زینتی علاقه مند هستید ، می توانید بدون ترس از دنیای رقابت ، کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا ذکر چند نکته ی مهم برای راه اندازی این کسب و کار را برایتان بازگو کنیم.

موارد مورد نیاز برای راه اندازی پرورش پرندگان زینتی بر طبق طرح توجیهی تدوین شده:

مسلما مانند هر کسب و کار دیگری ، شما به سرمایه ، زمان و تلاش نیاز دارید.اما خوشبختانه در این حرفه یعنی پرورش پرندگان زینتی ، شما سرمایه ی کلانی را نیاز ندارید.یعنی می توانید کارتان را با دو میلیون تومان سرمایه آغاز کنید.آن چه شما نیاز دارید ، یک جفت نر و ماده از یک مدل پرنده ، دستگاه جوجه کشی و مقداری علم و دانش (!) است.

پرندگان مناسب پرورش بر طبق طرح توجیهی تدوین شده:

برای پرورش پرندگان زینتی ، می توان از پرنده هایی مانند قناری ، عروس هلندی ، انواع طوطی ، کاسکو ، مرغ شاخ دار ، مرغ عشق و ... نام برد.این پرندگان خاص ، از بهترین گزینه ها برای پرورش هستند.

 

برخی هنگام شروع کسب و کارشان ، به سراغ پرورش پرنده هایی مانند طاووس ، سهره و کاسکو ... می روند.در نظر داشته باشید که علی رغم درآمد بسیار بالای این نوع پرندگان ، برای شروع کار ، اصلا گزینه های مناسبی نیستند.چرا که سرمایه ی اولیه ی بالاتری می خواهند و هم چنین تجربه و مطالعه ی بیش تر!پس اگر شروع کارتان را با انواع کم هزینه تر انجام دهید ، به مرور و با کسب تجربه ، فرصت برای توسعه ی کار خواهید داشت.

برای این که بتوانید پرنده ی مناسب را برای پرورش انتخاب کنید ، نکات زیر را آویزه ی گوشتان کنید :

1-قیمت در بازار : یکی از مهم ترین گزینه ها برای انتخاب نوع پرنده و پرورش آن ، توجه به قیمت آن ها در بازار است.به عنوان مثال اگر بدانید که قیمت فروش یک کاسکو (که خیلی با هوش و پر طرفدار است) بین 3 الی 4 میلیون تومان است ، بدون شک می توان به درآمد مناسب پرورش کاسکو ، پی ببرید.(هر چند که توصیه کردیم برای شروع کار ، این پرنده را انتخاب نکنید.)

از طرف دیگر شما باید قیمت خرید را هم در نظر بگیرید.چرا که شما به جفت نر و ماده از یک نوع پرنده نیاز دارید.بنابراین حالا متوجه شدید که چرا پرندگان گران تر را برای شروع پیشنهاد نمی کنیم!چون باید برایشان پول بیش تری بپردازید.هم چنین ممکن است غذاهای گران تر و شرایط گران تری داشته باشند.حال در نظر بگیرید به خاطر عدم تجربه ی کافی ، این پرنده از دست برود .در حقیقت شما سرمایه ی اولیه ی خود را به باد داده اید!

2-محبوبیت در بازار : گزینه ی دیگری که می تواند در انتخاب نوع پرنده ی پرورشی ، کمکتان کند ، توجه به محبوبیت آن پرنده در بازار است.مطالعه ی بازار فروش پرندگان مختلف می تواند در این زمینه کمک بزرگی باشد.به عنوان مثال ، مرغ عشق یکی از پرندگان بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است.اگر سری به بازار پرنده فروشان بزنید ، با یک نگاه می توانید بفهمید مردم منطقه ی شما ، بیش تر طالب چه نوع پرنده ای هستند.

3-شرایط اقلیمی : این مورد را که در شماره ی سوم لیست قرار داده ایم ، لزوما به معنای اهمیت درجه سوم آن نیست.در حقیقت اولین گزینه ای که برای انتخاب پرنده باید به آن توجه داشته باشید ، بررسی شرایط اقلیمی و محیطی پرنده است برخی از پرندگان برای آب و هوا و شرایط محل زندگی شما اصلا مناسب نیستند و ممکن است تلف شوند.عدم توجه به این موضوع ، علاوه بر تقصیر در برابر مسئولیت جان و سلامتی پرندگان ، سبب خسارت مالی می شود.

 

 دستگاه مناسب پرورش پرندگان زینتی بر طبق طرح توجیهی تدوین شده:

 

برای خرید دستگاه جوجه کشی باید تحقیق کنید و یک برند خوب و با کیفیت را تهیه کنید.دستگاه جوجه کشی ، برای رشد و پرورش تخم های نطفه داری است که از جفت پرنده ی اولیه ی خود ، به دست می آورید.

 

دانستنی های لازم در طرح توجیهی تدوین شده برای پرورش پرندگان زینتی:

در عین حال شما باید دانش خود را در این زمینه بالا ببرید.نا گفته نماند که شما با موجودات زنده سر و کار دارید و این یعنی مسئولیت جان و سلامتی آن ها با شماست.

دانستن این که  چگونه شرایط محیطی و شرایط تغذیه ای مناسب را برای جوجه ها و پرندگان خود فراهم کنید ، یا مثلا این که چند بار در سال می توانید اقدام به تکثیر و جوجه کشی از آن ها بکنید بدون آن که خسارتی وارد شود و ... برای شما الزامی است.حتی لازم است برخی از مطالب دامپزشکی پرندگان را بدانید. تا با بیماری ها و علائم آن ها آشنایی لازم را داشته باشید.

شما می توانید آموزش های لازم را از اینترنت ، پکیج های آموزشی ، تحقیق و پرسش از افراد با تجربه در این زمینه ، به دست آورید.

سخن پایانی :

در طرح توجیهی بیان شده ، برخی از برجسته ترین نکات برای راه اندازی پرورش پرندگان زینتی را برایتان گفتیم.در چنین شرایطی  شما می توانید پرورشگاه کوچک خود را راه اندازی کنید!و از فروش پرندگان خود به سود و درآمد برسید.

یادتان باشد که موفقیت در هر کسب و کاری ، صبر ، علاقه و تلاش می خواهد. مسلم است که شما با قدم گذاشتن در این راه و کسب تجربه ، می توانید در کار خود پیشرفت کنید.

 

خواندن 8417 دفعه

دانلود جدیدترین طرح های توجیهی آماده

طرح توجیهی خرید ماشین آلات راهسازی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل خرید ماشین آلات راهسازی سال نگارش: 91 تعداد صفحه: 39 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت ...
48 تعداد فروش
ریال 1,400,000
جزئیات خرید

طرح توجیهی احداث سینما

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث سینما  سال نگارش: 97 تعداد صفحه: 95 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرمت فایل: docx ...
3 تعداد فروش
ریال 1,300,000

طرح توجیهی احداث دهکده توریستی و اقامتی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث دهکده توریستی و مجتمع اقامتی پذیرایی سال نگارش: 92 تعداد صفحه: 66 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانل ...
11 تعداد فروش
ریال 1,800,000

طرح توجیهی مجمتع گردشگری ساحلی

عنوان طرح: طرح توجیهی کامل احداث مجتمع گردشگری ساحلی سال نگارش:93 تعداد صفحه: 88 نحوه دریافت: بعد از اتمام پرداخت، فایل قابل دانلود خواهد بود. فرم ...
11 تعداد فروش
ریال 2,200,000
طرح توجیهی خرید ماشین آلات راهسازی
طرح توجیهی احداث سینما
طرح توجیهی احداث دهکده توریستی و اقامتی
طرح توجیهی مجمتع گردشگری ساحلی

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام