ايران صنعت - طرح توجيهي و مشاوره سرمايه گذاري

فروشگاه طرح توجیهی فایل های منسبد خرید

دانلود رایگان نگارش طرح توجیهی ایران صنعت نگارش طرح توجیهی  ایران صنعت عضو انجمن شرکت های مشاور سرمایه گذاری و نظارت طرح ها
عضویت در خبرنامه ایران صنعت

خبرنامه ایران صنعت

ایران صنعت در جوامع مجازی

ایران صنعت در جوامع مجازی

ما را در جوامع مجازی مختلف دنبال کنید و در جریان ایده های بروز سرمایه گذاری قرار بگیرید

اینستاگرام لیکداین تلگرام تماس واتساپ
تماس با ایران صنعت

تماس با ایران صنعت

جهت مشاوره و اخذ راهنمایی، سفارش طرح توجیهی، اعلام نظرات و پیشنهادات خود و همچنین پیگیری سفارشات خود می توانید با ما در ارتباط باشید:
05691011020

تماس با ایران صنعت
 
طرح توجیهی

نگارش طرح توجیهی

نگارش طرح توجیهی یک طرح کسب و کار خوب باید مانند یک داستان، گویا و واضح باشد و باید اهداف کسب و کار را به صورت موجز و کامل بیان کرده و راه رسیدن به آنها را نیز مشخص نماید.

نگارش طرح توجیهی شما
مشخصات طرح توجیهی

سفارش طرح توجیهی

برای هر پروژه و ایده نیاز به نگارش یک طرح انحصاری است تا در آن مشخصات سرمایه گذاری خاص همان پروژه مورد تجزیه و تحلی قرار گیرد. در ادامه با سرفصل های مندرج در طرح های توجیهی نگارش شده ما آشنا می شوید.

مشخصات طرح توجیهی و سفارش
آشنایی با طرح توجیهی

درباره طرح توجیهی

در این سال ها با واژه طرح توجیهی زیاد برخورد کرده اید، در مراجعه به سازمان هاو بانک ها متوجه شده اید برای بیان ایده خود جهت دریافت مجوز و تسهیلات، نیاز به طرح توجیهی دارید. حال اینکه طرح توجیهی چیست؟

آشنایی با مفاهیم طرح توجیهی

آخرین راهنمای انتخاب

کلیه مطالب راهنمای انتخاب ...

راهنمای سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...

ایده های سرمایه گذاری

همه مقالات مرتبط ...
×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 43
شنبه, 30 شهریور 1392 20:40

لغو تحریم سوئیفت قوت گرفت/ تلاش برای اتصال سوئیفت به بانک‌های ایران

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک مقام آگاه در بانک مرکزی گفت: شرکت سوئیفت نمایندگی‌هایی دارد که برخی از آنها مدتی است برای ارائه خدمات به بانک‌های رفع تحریم شده ایرانی فعال شده‌اند.

یک مقام آگاه در شبکه بانکی کشور ، با اشاره به لغو تحریم تعدادی از بانک‌های کشور توسط دادگاه اتحادیه اروپا، اظهارداشت: احتمال لغو تحریم سوئیفت و اتصال مجدد بانک‌های لغو تحریم شده زیاد است.

وی افزود: هم‌اکنون شرکت‌هایی که به واسطه تحریم بانک‌های ایرانی، مشتریان خود را از دست داده بودند، با رای دادگاه، به دنبال جذب مجدد این بانک‌ها و افزایش گستره نفوذ خود در بازار هستند.

 

این مقام مسئول گفت: شرکت سوئیفت  نمایندگی‌هایی دارد که برخی از آنها مدتی است برای ارائه خدمات به بانک‌های رفع تحریم شده توسط اتحادیه اروپا فعال شده‌اند.

وی تاکید کرد: احتمال لغو تحریم‌های سوئیفت در شرایط کنونی زیاد است زیرا شکایت بانک‌های ایرانی پذیرفته شده است. البته اتصال به سوئیفت مدتی زمان می‌برد. علاوه بر سوئیفت، مسائلی مانند رتبه‌بندی بانک‌ها، کارت‌های مستر و کارت‌های اعتباری مجموعه خدماتی است که از زمان اعمال تحریم‌ها قطع شده و رای فعلی دادگاه اتحادیه اروپا بر رفع آن تحریم‌ها بسیار تاثیرگذار است.

سوئیفت جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی است که از حروف اول عبارتSociety for Worldwide Interbank Financial Telecommunication گرفته شده و مرکز آن درکشور بلژیک است و مؤسسات مالی در سراسر جهان از این سیستم جهت تبادل اطلاعات مالی محرمانه خود استفاده می‌کنند.

بعد از خاتمه جنگ جهانی دوم، به ویژه در اواخر دهه 1950، تجارت جهانی به سرعت شروع به رشد و شکوفایی کرد. در اوایل دهه 1960 نمایندگان بانک های بزرگ اروپایی و آمریکایی تصمیم گرفتند تا با اتخاذ روش نوینی تبادل پیام‌های بین بانکی را به نحوی طرح‌ریزی کنند که اتوماسیون سیستم بانکی بین‌المللی را به همراه داشته باشد

در نهایت در ماه مه 1973 سوییفت با عضویت 239 بانک از 15کشور در نزدیکی بروکسل پایتخت کشور بلژیک تأسیس شد.

چهار سال تلاش شد تا مراحل قانونی تأسیس سوئیفت، خرید تجهیزات و نصب و راه‌اندازی انجام بگیرد. در نهایت سوئیفت در سال 1977 با عضویت 518  بانک از 22 کشور با ارسال پنج هزار پیام در اولین روز راه‌اندازی شد.

رشد چشمگیر سوئیفت مرهون دارا بودن مزایای فراوان این سیستم برای بهره‌گیران است که مهمترین آنها استاندارد، قابلیت اطمینان، امنیت، سرعت، کاهش هزینه‌ها، قابلیت دستیابی، تسویه سریع و هم زمان حساب‌ها است.

منبع: فارس

 

خواندن 15512 دفعه

نظرات مشتریان

  • 0
  • 0

افتخارات و مجوزهای ایران صنعت


گواهی ثبت اختراع ایران صنعت گواهی کارآفرین برتر ایران صنعت گواهی عضویت در انجمن مشاوران سرمایه گذاری و نظارت طرح ها ایران صنعت پروانه خدمات فنی و مهندسی ایران صنعت تندیس کارآفرین برتر ایران صنعت عضویت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نماد سرآمدی ایران صنعت

معرفی ایران صنعت

نگارش طرح توجیهی و انجام مطالعات امکان سنجی در حوزه های مختلف از قبیل: صنعت، کشاورزی و دامپروری، خدمات، گردشگری و توریست سلامت تخصص ایران صنعت بوده و از سال 1386 خدمات رسان سرمایه گذاران عزیز در این حوزه بوده ایم. ما در راستای کمک به سرمایه گذاران بخش فروشگاه دانلود طرح توجیهی آماده را راه اندازی نموده ایم تا با حداقل هزینه از پروژه های مختلف اطلاعات جامعی دریافت نمایند.

تلفن تماس: 05691011020
                 05632255578
همراه : 09393623135

ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت 8:30 تا 15:30 - بجز ایام تعطیل

ایمیل: isanat85[at]gmail.com

 ایران صنعت در لینکداین ایران صنعت در اینستاگرام  ایران صنعت در تلگرام